Spring naar inhoud

- - - - -

Roadtrip Frankrijk Mei 2011

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Kristella
Kristella
  • 352 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 06 februari 2011 - 14:49

Dit jaar willen we net zoals vorig jaar weer een roadtripje doen doorheen Frankrijk in Mei.

Vorig jaar hebben we hiervoor het boek
Langzaam door Frankrijk bol.com | Langzaam door Frankrijk, A.T.J.M. Jacobs & Peter Jacobs | Nederlandse boeken...
gebruikt.

Dit was een echte aanrader. Geen overtoeristiche plekjes maar wondermooie ontdekkingen.

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe gids om me op te baseren maar ik vind niet echt iets soortgelijks terug.

Heeft er iemand tips hoe we dit het beste kunnen aanpakken of wat we zeker moeten zien?

Indien we geen routes over heel Frankrijk vinden zouden we ons willen toespitsen op de provence, languedoc-roussilon en de cote d'azur.

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 06 februari 2011 - 14:55

Ik ben altijd heel tevreden geweest van de Trotter gidsen, daar staan meestal enorm veel tips in en ook kleinere bezienswaardigheden zodat je eens weg gaat van alle platgetreden paden.
Misschien niet echt voor een roadtrip, maar zeker de moeite om info uit te halen over bepaalde steden en streken. Ik dacht dat voor Frankrijk de gidsen ook opgedeeld waren in streken.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 06 februari 2011 - 16:10

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kristella
Kristella
  • 352 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 06 februari 2011 - 22:54

Adsagsona zei:

Ik dacht dat voor Frankrijk de gidsen ook opgedeeld waren in streken.

Dat is waarom ik zo tevreden was over Langzaam door Frankrijk. Het was echt de N7 door alle departementen heen naar het zuiden toe. Zo kon je zelf kiezen of je verder reed met een andere gids of naar het volgende ging. :oops: