Spring naar inhoud

- - - - -

Meet Mac, Susy, Whopper en Scooter

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_MacSusyScooter_*
Guest_MacSusyScooter_*

#1 Geplaatst 06 februari 2011 - 16:45

Pfffff, zojuist heb ik door alle albums op mijn pc gespit om mooie foto's te zoeken van mijn SCHATTEN.
Wat een hoop foto's heb ik zeg! zal de nieuwere foto's maar weer eens branden op cd, ik moet er niet aan denken dat de pc crasht en ik alles kwijt ben... is al weer eeuwen geleden vrees ik.

Maar, ik heb een paar leuke foto's gevonden en ga jullie hopelijk laten genieten van de mooiste en liefste katten ter wereld :x

Geplaatste afbeelding
Grrrr... uiteraard lukt het mij weer es niet . eerst maar foto's in een eigen album zetten dan

Dit is Susy, een lieve Ragdoll solid mink met aqua ogen. Woonde eerst tot haar 2e bij mensen die haar mishandelden.
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding Klik op deze foto en vraag je af hoe een 'mens' haar ooit kon mishandelen.

Geplaatste afbeelding

Dit is onze schat van een Whopper, helaas mocht hij door Fip op een paar dagen na net geen 3 jaar worden *snif
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

En dit is onze koning Mac, onze 1e Ragdoll solid black/chocolate
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

En dit is Scooter, als laatste Ragdoll bij ons in huios gekomen , nadat hij eerst 5 jaar in een harem heeft gewoond als dekkater. Hij is solid rood zoals jullie zien en heeft hele intense ogen, knal oranje zoals bij Britjes. Hij heeft een complex wat zn gewicht betreft hihi... je mag helaas niet aan zijn lekkere buikje komen.
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door MacSusyScooter, 06 februari 2011 - 17:16.
Reden van bewerken: edit

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#2 Geplaatst 06 februari 2011 - 16:48

MacSusyScooter zei:

Pfffff, zojuist heb ik door alle albums op mijn pc gespit om mooie foto's te zoeken van mijn SCHATTEN.
Wat een hoop foto's heb ik zeg! zal de nieuwere foto's maar weer eens branden op cd, ik moet er niet aan denken dat de pc crasht en ik alles kwijt ben... is al weer eeuwen geleden vrees ik.

Maar, ik heb een paar leuke foto's gevonden en ga jullie hopelijk laten genieten van de mooiste en liefste katten ter wereld :x

Geplaatste afbeelding
Grrrr... uiteraard lukt het mij weer es niet . eerst maar foto's in een eigen album zetten dan

....hi hi ... en waar blijven die mooiste en liefste katten ter wereld nou ??? :rub:

welkom op kattensite !!!
Geplaatste afbeelding

Guest_MacSusyScooter_*
Guest_MacSusyScooter_*

#3 Geplaatst 06 februari 2011 - 16:59

YvVanRoyen zei:

....hi hi ... en waar blijven die mooiste en liefste katten ter wereld nou ??? :rub:

welkom op kattensite !!!

Ik probeer  K A L M te blijven.
Heb net dus uuuuuurrrrrrren besteed aan het opzoeken van foto's.
Heb ze met wat moeite op hyves gezet.
En nu lukt het me niet om ze te plaatsen!
grrrrrrrr
Wil ik het dan gaan doen via 'mijn fotoalbum'  zodat ik ze van daaruit weer in dit topic kan zetten..... juist, moet ik ze dus tussen alle duizenden niet op soort gebundelde foto's gaan zoeken, vóór ik de foto's kan laten zien die ik de afgelopen uren heb uitgezocht voor jullie.
Ik ben moe, én sjaggie nu :misselijk:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 06 februari 2011 - 17:04

Niet opgeven...het lukt wel !!! We zijn al nieuwschierig !??

Welkom en veel succes (heb er in het begin ook wel een tijdje over gedaan tot m'n eerste foto te voorschijn kwam :heart: )
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 06 februari 2011 - 17:04

Ik zie er net ééntje verschijnen !!! Super :thumb:

Bewerkt door Mauro, 06 februari 2011 - 17:04.

Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#6 Geplaatst 06 februari 2011 - 17:08

MacSusyScooter zei:

Ik probeer K A L M te blijven.
Heb net dus uuuuuurrrrrrren besteed aan het opzoeken van foto's.
Heb ze met wat moeite op hyves gezet.
En nu lukt het me niet om ze te plaatsen!
grrrrrrrr
Wil ik het dan gaan doen via 'mijn fotoalbum' zodat ik ze van daaruit weer in dit topic kan zetten..... juist, moet ik ze dus tussen alle duizenden niet op soort gebundelde foto's gaan zoeken, vóór ik de foto's kan laten zien die ik de afgelopen uren heb uitgezocht voor jullie.
Ik ben moe, én sjaggie nu :misselijk:

:hug doe maar rustig aan !!! we hebben tijd : ondertussen zit zo wat de hele kattensite te wachten op jouw foto's ... maar dat geeft niks ... geduld is een schone zaak ... :engel:
Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#7 Geplaatst 06 februari 2011 - 17:10

zie die foto nu ook ! poes met hamster, gaat dat goed samen die twee ??? of is het reppen en bijblijven ? :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_MacSusyScooter_*
Guest_MacSusyScooter_*

#8 Geplaatst 06 februari 2011 - 17:22

YvVanRoyen zei:

zie die foto nu ook ! poes met hamster, gaat dat goed samen die twee ??? of is het reppen en bijblijven ? :LOL:

Hihi, zolang hamsterlief in zijn kooi blijft gaat het prima. Deze foto is getrokken toen Susy onverwachts op tafel sprong nadat ze uit de gang uitgebroken was tijdens de fotoshoot met Gerrit.
Mijn dochter wilde een kerstkaart maken.

De hamster was al 3 keer onsnapt en gelukkig vonden we hem steeds ( 3 uur op buik voor het gat van de watermeter gelegen in de nacht)
De laatste keer was ie 2 dagen weg. We wisten dat hij in de tussenmuur van de huiskamer zat en kennelijk kon hij niet meer naar het gat van de watermeter. Nu hebben we een mooi gat in de muur, toen we de opening maakten zat Gerrit aan de andere kant mee te helpen! :goofy:

Guest_MacSusyScooter_*
Guest_MacSusyScooter_*

#9 Geplaatst 06 februari 2011 - 17:42

Hmmmm, ik wilde met dat " klik op de kleine foto " Susy's mooie ogen laten zien. Toen ik er zelf op klikte werd ie niet groter.
Dan maar op herhaling, hopelijk mag ik in zo'n korte tijd zelf 3 keer posten :oops:
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 06 februari 2011 - 18:22

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 06 februari 2011 - 19:37

:love4: wat een mooie schatten. En tja waarom nemen mensen poezen, honden, kinderen,.... in huis als het toch maar is om ze te mishandelen.Niet te begrijpen :censored:
Gelukkig heeft ze nu een gouden mandje :flower:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#12 Geplaatst 11 februari 2011 - 21:44

mooie schatten :love4:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 11 februari 2011 - 22:19