Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus

• Log in om te reageren
230 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#121 Geplaatst 25 maart 2009 - 18:03

Roosje zei:

@ Elixeryen:  met coinmill.com/EUR_GBP.html

Dat zal vast wel ok zijn. :)

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#122 Geplaatst 25 maart 2009 - 18:24

elixeryen zei:

(Eigenlijk mag dit topic wel eens verplaatst worden. Dit gaat al lang niet meer over "voeding" :ha )

Volledig gelijk..dus is gebeurd! :d

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#123 Geplaatst 25 maart 2009 - 18:28

[quote name='elixeryen'] Welja, zo zijn de katjes ook blij hé Crazy_catlady. :LOL:
@ Roosje: met welke site heb je het omgerekend?

Is er dan zoveel verschil?

[SIZE=2][/SIZE]

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#124 Geplaatst 25 maart 2009 - 18:34

kiki zei:

Is er dan zoveel verschil?

Neen. Alleen heb ik gezien dat de site waar ik het mee omreken, nog meer achter de komma gaat.
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#125 Geplaatst 25 maart 2009 - 20:01

Ik heb ook nog eens een koopje gedaan. 15 kg Hill's Feline Adult Kip voor 61.53 EUR door het in Engeland te bestellen. In Nederland staat die momenteel op 86.90 EUR!

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#126 Geplaatst 25 maart 2009 - 20:19

MissKitty zei:

Ik heb ook nog eens een koopje gedaan. 15 kg Hill's Feline Adult Kip voor 61.53 EUR door het in Engeland te bestellen. In Nederland staat die momenteel op 86.90 EUR!

Jawadde..da's de moeite!

Fotokonijn
Fotokonijn
  • 192 berichten

#127 Geplaatst 25 maart 2009 - 21:04

Amai, ondanks de korting toch geen kattenpis :)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#128 Geplaatst 26 maart 2009 - 13:54

Kijk juist in mijn e-mail en nu staat er een bericht van Zooplus UK dat ze mijn bestelling niet kunnen doorvoeren omdat mijn kredietkaard niet klopt, kijk ik effe alles na en zie ik dat zij enkel de keuze laten uit MasterCard, Visa en Amex, terwijl ik altijd met DINERS betaal, dus ik had mijn DINERS nummer ingevuld. Ik heb hen nu een mail teruggestuurd om te vragen of ze het toch met Diners kunnen doen, of of ik mijn bestelling moet annuleren. Ik hoop dat het vlug gaat want ik heb maar 6 blikjes natvoer meer en dat vliegt er door. Anders bestel ik morgen gauw met de Nederlandse site.

Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#129 Geplaatst 26 maart 2009 - 14:37

Ze hebben vandaag willen leveren bij mij maar was dus niet thuis. Ik zal het denkelijk morgen zelf gaan afhalen in Vilvoorde.

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#130 Geplaatst 26 maart 2009 - 14:41

Roosje zei:

Kijk juist in mijn e-mail en nu staat er een bericht van Zooplus UK dat ze mijn bestelling niet kunnen doorvoeren omdat mijn kredietkaard niet klopt, kijk ik effe alles na en zie ik dat zij enkel de keuze laten uit MasterCard, Visa en Amex, terwijl ik altijd met DINERS betaal, dus ik had mijn DINERS nummer ingevuld. Ik heb hen nu een mail teruggestuurd om te vragen of ze het toch met Diners kunnen doen, of of ik mijn bestelling moet annuleren. Ik hoop dat het vlug gaat want ik heb maar 6 blikjes natvoer meer en dat vliegt er door. Anders bestel ik morgen gauw met de Nederlandse site.

Je kan ook gewoon overschrijven hoor.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#131 Geplaatst 26 maart 2009 - 17:10

Magic Coonie zei:

Ze hebben vandaag willen leveren bij mij maar was dus niet thuis. Ik zal het denkelijk morgen zelf gaan afhalen in Vilvoorde.

Superrrrr, ze zijn nog eens langs geweest vandaag om te kijken of ik thuis was. Ik heb mijn bestelling aangekregen. Das trouwens een vriendelijke bezorger (een neger), kzal em volgende keer eens wat drinkgeld geven. ;) Hij zei me dat hij op de terugweg van zijn ronde altijd nog eens komt zien of ik thuis ben om mijn pakketje af te leveren.

De poezels hebben al de nieuwe Royal Canin natvoeding gekregen en ze vinden het helemaal top. ;)

Ben eens benieuwd wat ze van het andere natvoer gaan vinden;

- Almo Nature
- Porta 21
- Applaws
- Royal Canin
- Animonda Raffiné
- Animonda Carny
- Animonda vom Feinsten

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#132 Geplaatst 26 maart 2009 - 19:28

Magic Coonie zei:

Superrrrr, ze zijn nog eens langs geweest vandaag om te kijken of ik thuis was. Ik heb mijn bestelling aangekregen. Das trouwens een vriendelijke bezorger (een neger), kzal em volgende keer eens wat drinkgeld geven. ;) Hij zei me dat hij op de terugweg van zijn ronde altijd nog eens komt zien of ik thuis ben om mijn pakketje af te leveren.

De poezels hebben al de nieuwe Royal Canin natvoeding gekregen en ze vinden het helemaal top. ;)

Ben eens benieuwd wat ze van het andere natvoer gaan vinden;

- Almo Nature
- Porta 21
- Applaws
- Royal Canin
- Animonda Raffiné
- Animonda Carny
- Animonda vom Feinsten

hier was het ook een neger! hij kon mijn naam niet uitspreken of schrijven :evil: Voor de rest was hij wel vriendelijk :)

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#133 Geplaatst 26 maart 2009 - 19:44

crazy_catlady zei:

hier was het ook een neger! hij kon mijn naam niet uitspreken of schrijven :evil: Voor de rest was hij wel vriendelijk :)

Hier spreekt hij frans, kan volgens mij geen nederlands.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#134 Geplaatst 26 maart 2009 - 19:46

Als ik iets laat leveren, laat ik het altijd op mijn ma haar adres doen en zij heeft ook al 2x een neger langsgehad..toeval?! :LOL: :d

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#135 Geplaatst 26 maart 2009 - 19:49

zooplusneger is overal ;)