Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus

• Log in om te reageren
230 reacties op dit onderwerp
Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#151 Geplaatst 27 maart 2009 - 19:19

Ja soms is iets goedkoper in Duitsland en soms in Nederland. Maar qua voeding is het het goedkoopst in Engeland.

En idd dat is om ons het gemakkelijk te maken. :x

Sarah*
Sarah*
  • 1.218 berichten

#152 Geplaatst 27 maart 2009 - 19:31

Heb een hele tijd terug besteld bij zooplus, 10 dagen geleden betaalt via overschrijving (NL) maar je moet niet denken dat ik m'n bestelling al gekregen heb of dat er op de website verzonden staat, het is nog steeds in behandeling ....

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#153 Geplaatst 27 maart 2009 - 19:58

Ik betaal met Visa en heb het altijd binnen de 5 dagen. Overschrijving is toch minder praktisch precies.

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#154 Geplaatst 27 maart 2009 - 19:59

En uiteindelijk betaal je naar het zelfde rekeningnummer en word het uit hetzelfde depot verzonden (duitsland). Misschien ligt het aan de btw ofzo??? :catscratchhead

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#155 Geplaatst 27 maart 2009 - 22:17

Muizepoes zei:

En uiteindelijk betaal je naar het zelfde rekeningnummer en word het uit hetzelfde depot verzonden (duitsland). Misschien ligt het aan de btw ofzo??? :catscratchhead

Ik denk ook dat het aan de btw ligt. Kan toch niet anders.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#156 Geplaatst 28 maart 2009 - 11:37

Met een overschrijving naar het buitenland duurt het gewoon langer alvorens ze kunnen zien dat het op hun rekening staat volgens mij.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#157 Geplaatst 28 maart 2009 - 11:41

ik heb nu gisteren ook overgeschreven ,
mijn vorige duurde telkens een paar dagen eens ik een mail aankreeg dat de betaling goed aankwam en dan is t een weekje ofzo
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#158 Geplaatst 29 maart 2009 - 20:50

Allée hier is de kogel ook door de kerk en heb ik (eindelijk) m'n bestelling geplaatst. Tenminste m'n dochter want het bedrag gaat van haar visakaart, is ook m'n verjaardagscadeau. Ik ben benieuwd wanneer hij er zal zijn en of hij in één keer aankomt.
Het is dus de "Vanuata" geworden, £69.90 = 73.34....euro. Bij de Duitse Zooplus dus 139 euro. :LOL:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#159 Geplaatst 30 maart 2009 - 08:30

Dat zijn de chauffeurs van GLS.
Hier komt een een neger, maar hij doet wel moeite om nederlands te spreken. Het is dezelfde als op het werk komt, dus hij weet dat ik koppig nederlands blijf praten. Als ik naar wallonië ga zal ik wel frans praten.

Dadelijk moet ik ook een bestelling gaan plaatsen. Eerst eens kijken waar de Bozita het goedkoopst is.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#160 Geplaatst 30 maart 2009 - 10:28

kiki zei:

Het is dus de "Vanuata" geworden, £69.90 = 73.34....euro. Bij de Duitse Zooplus dus 139 euro. :LOL:

Amaai, goede zaak gedaan zo te zien !
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#161 Geplaatst 31 maart 2009 - 13:03

:dance: :dance: , heb mijn bestelling van Zooplus vanmiddag ontvangen. Netjes exact een week na het mailtje dat de bestelling verzonden was. Blikjes van voeding zijn wel wat gedeukt :roll: , maar verder was alles in orde. Weer een tevreden klant van zooplus UK
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#162 Geplaatst 31 maart 2009 - 13:07

Ik vind het wat jammer dat Zooplus weinig speelgoed aanbiedt. Bo's eten koop ik in de Zoomart, want de verpakking van Zooplus heeft me eens in de steek gelaten. De andere webshops, die dan wel wat meer speelgoed verkopen, hebben vrij hoge verzendingskosten..

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#163 Geplaatst 31 maart 2009 - 21:09

Heb nu 2x iets besteld en het was er echt super snel. Donderdag mijn bestelling gedaan en vandaag was het er al.
Ben dus zeer tevreden.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#164 Geplaatst 01 april 2009 - 14:38

Ik heb maandag een bestelling geplaatst bij Zooplus.co.uk en al betaald, ben benieuwd wanneer het er zal zijn

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#165 Geplaatst 01 april 2009 - 14:51

Heb vandaag ook mijn bestelling gekregen, had gauw opnieuw bij NL besteld wegens de problemen met de betaling bij GB
Geplaatste afbeelding