Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus

• Log in om te reageren
230 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#196 Geplaatst 07 juni 2009 - 09:17

Wel ja, dat is dus mijn probleem hé..wij werken allebei fulltime dus niemand thuis als de postbode of DHL ofzo komt..en ook geen mogelijkheid om het achter het huis ofzo te zetten dus ik heb tot nu nog steeds niks besteld daar..en ook niet bij andere sites omdat ik er anders weer achter moet gaan lopen.
Als ik de leveringsdatum beetje kan te weten komen, durf ik het wel bij mijn ma laten leveren maar ja, dan heb ik wel een exacte dag nodig zodat ze niet een hele week thuis moet blijven..

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#197 Geplaatst 07 juni 2009 - 09:36

Heb je geen vrienden of buren waar je het kan bij laten leveren? Het valt met hier wel op dat het meestal na 16 uur is dat ze komen.

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#198 Geplaatst 07 juni 2009 - 09:38

Joloka zei:

Heb je geen vrienden of buren waar je het kan bij laten leveren? Het valt met hier wel op dat het meestal na 16 uur is dat ze komen.

Mwah..ja, maar dan zou ik ook goed moeten weten wanneer ze ongeveer komen hé..vind het zo lastig om tegen m'n ma (of iemand anders dan) te moeten zeggen: ze komen één van de volgende dagen.. :)
Alé, heb al eens paar keer iets laten leveren bij m'n ma maar dan vroeg ik telkens aan de verzender wanneer ze het had opgestuurd zodat we toch een idee hadden..

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#199 Geplaatst 07 juni 2009 - 10:22

Ik heb ook al enkele keren bij zooplus besteld en ik was telkens ook niet thuis omdat ik ook 4/5de werk, maar hier hebben ze het dan bij de overburen afgegeven.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#200 Geplaatst 07 juni 2009 - 11:02

als je het nergens kan afgeven zetten ze in het dichtste bij postpunt , ( kan krantenwinkel , post , winkel ) zijn
zo deden ze dat bij ons toch

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#201 Geplaatst 07 juni 2009 - 13:40

Probleem is dat die postpunten vaak
1) dicht zijn op de uren dat een werkende mens kan
2) zoals bij ons geen parkeerplaats, en als je dan 10kg kattengrid hebt.. :s

Hier kan ik zonder problemen laten leveren bij mijn grootouders. Ook onze buren, waarvan de vrouw vanaf volgend jaar op prepensioen gaat geloof ik, nemen gerust iets in ontvangst voor ons. Vriendelijk he :)

Fieke
Fieke
  • 3.133 berichten
  • 1 katten

#202 Geplaatst 12 juni 2009 - 11:06

Ik heb net mijn eerste bestelling gedaan bij zooplus, voornamelijk speelgoed voor Shiva. Heb nl, be en uk vergeleken en nl kwam voor het speelgoed wel het goedkoopste uit. Vb; de speelrail van Cat senses kost momenteel op nl 17,99 en op uk maar liefst 31 euro. De voeding is op uk wel goedkoper maar ik heb voorlopig nog genoeg kittenvoer staan en voor adult ben ik er nog niet helemaal uit welk merk (Iam's, RC en Sanabelle, Hill's).
Nu maar afwachten maar een deel van het speelgoed gaat meteen de doos in voor over een tijdje! :) Anders vindt Shiva zichzelf niet meer terug, vrees ik!
Geplaatste afbeelding

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#203 Geplaatst 12 juni 2009 - 11:45

Ik heb daarnet een banner geplaatst van zooplus.nl, bovenaan het forum.
Jullie kunnen nu KS steunen door op de banner te klikken als jullie iets bij zooplus willen bestellen.

Als jullie via de banner naar zooplus gaan krijgt KS tussen de 3-5% van de verkoop!  :thumb:
Akke

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#204 Geplaatst 12 juni 2009 - 11:53

akke zei:

Jullie kunnen nu KS steunen door op de banner te klikken als jullie iets bij zooplus willen bestellen.

Als jullie via de banner naar zooplus gaan krijgt KS tussen de 3-5% van de verkoop! :thumb:

Goed Akke!!!!
Zijn er nog zo sites waar jullie een procentje krijgen? Alle kleine beetjes helpen hé

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#205 Geplaatst 12 juni 2009 - 19:07

akke zei:

Als jullie via de banner naar zooplus gaan krijgt KS tussen de 3-5% van de verkoop! :thumb:

Schitterend! :dancer:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#206 Geplaatst 13 juni 2009 - 13:29

Akke, waar is de banner naartoe????

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#207 Geplaatst 13 juni 2009 - 15:05

En nu staat hij er weer? Heb jij een afspraak met mijn ventje dat die banner niet mag verschijnen als ik zin heb om iets te kopen????

Maar, nu kan ik er niet op klikken?

Akke, help!!!

Bewerkt door Joloka, 13 juni 2009 - 16:56.

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#208 Geplaatst 17 juni 2009 - 15:53

Het leven is blijkbaar zeer hard en onrechtvaardig... ik zie de zooplus banner ook niet meer ;)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#209 Geplaatst 17 juni 2009 - 16:00

Er waren problemen met die banner en dus is ze weggehaald tot alles opgelost is.

akke
akke
  • Admin
  • 1.385 berichten

#210 Geplaatst 18 juni 2009 - 22:33

Wel, de banner heeft er 2 dagen gestaan en in die 2 dagen waren er veel problemen.

Ik heb de banner dan weer weggehaald en wacht sindsdien nog steeds op antwoord van zooplus... maar ga ik dat nog wel krijgen? :catscratchhead

Akke