Spring naar inhoud

- - - - -

Is je vriend/man een beetje ijdel?

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Kristella
Kristella
  • 352 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 08 februari 2011 - 21:30

Hmm, de mijne is een beetje van de twee. Hij doet geen crèmekes op, trekt zijn wenkbrauwen op als ik badolie in zijn badwater giet (meneer zit in gewoon water met een stuk zeep :o :LOL: ) maar ...

... hij kan geen spiegel voorbij of hij staat naar zijn eigen te knipogen of met zijn denkbeeldige spierballen te rollen. :louche: :LOL:

Bewerkt door Kristella, 08 februari 2011 - 21:31.

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#17 Geplaatst 08 februari 2011 - 22:05

:ha haha, die van mij hoeft niet te controleren of zijn haar goed zit hij heeft er bijna geen meer.
wel dagelijks douchen soms 2 keer, korte en schone nagels, lekker geurtje op.
da's mijn ventje ten top :love2:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 08 februari 2011 - 22:57

Zwerver zei:

Binnenkort is het Valentijn en wil ik graag mooi uitzien voor m'n vriend hihihi. Dan gaan we ergens romantisch van de dag genieten.

Echter, hij doet werkelijks niks aan z'n uiterlijk! Hij is hygienisch, dat is het probleem niet. Maar hij laat zijn baard staan als ik niks zegt, of zijn haren is te lang! Of hij vergeet die dure chanel fles die ik voor hem heb gekocht. Ook kan hij niet combineren met kleding.

Hij kan er ongelooflijk goed uitzien als hij casual mooi kleed (dan kies ik zijn kleding), een knipbeurt heeft gehad en zijn baard scheert.

Veel mensen zeggen: maar het gaat toch om de binnenkant!?

Ik vind niet erg als hij thuis slodderig kleed, maar als ik met vrienden ben of familie schaam ik me een beetje voor als hij er niks aandoet ><

He, jij hebt precies mijn vriend :o

Hier dus net hetzelfde...
Scheren? Bah, vind ie maar een vervelend werkje (ja natuurlijk wordt dat vervelend als je je baard een maand laat verkommeren!)
Geurtje? Neh, met deo heb je toch wel meer dan genoeg zeker!
Nieuwe onderbroeken? Heu? Die met gaten in zijn nog helemaal niet tot op de draad versleten! Hij heeft er ook een paar waar grasgroene verfvlekken opzitten, maar ik mag die niet weggooien hoor!!

Soms wordt ik er helemaal :r van, vooral als ie met vreselijke kleren opdaagt op een familiefeest *schaaaaaam*
Maar hij is wel heeeeeeeeeeeeel erg lief! :love:

Geplaatste afbeelding

Guest_ZoeB_*
Guest_ZoeB_*

#19 Geplaatst 09 februari 2011 - 01:04

Men vriend was vrij ijdel maar is wel geminderd het laatste jaar. Hij spuit elke dag reuk op, wast zich elke dag. Zijn baart laat die meestal staan die trimt hij bij (nu is het best erg). Nu de laatste maand heeft hij er wel niets aan gedaan maar tegen vrijdag is ie er wel af (moeten naar familiefeestje).
Hij heeft ook geregeld gaten in zijn boxers.

Zijn vroeger hij: Geen baard, altijd boxers zonder gaten, altijd goed gekleed (nu durft die wel eens met sportschoenen te gaan), haar in de gel,geurtje, deo.

Zijn reactie is sinds ik met jou samenwoon is dat niet meer zo nodig en valentijn vieren we nooit.

Bewerkt door ZoeB, 09 februari 2011 - 01:10.

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 09 februari 2011 - 09:53

Echt ijdel is mijn vriend niet. Scheren doet hij omdat ik het vraag. Een lekker geurtje is niet nodig "Ik doe toch al deo op.".
Kleding dat interesseert hem totaal niet, als ik voorstel om te gaan shoppen is het net alsof ik vraag om 5 dagen in de woestijn te zwerven. En eens we er zijn, winkel in winkel uit en 't is gedaan... geen lange shopnamiddagen dus...
Wel is meneer obsessief met zijn haar bezig :louche: Moet altijd goed liggen en o wee als ik er eens in durf te wrijven. Wat ik dan natuurlijk weer graag doe :ha
Qua hygiëne (douchen, nagels...) mag ik helemaal niet klagen, maar ja... vuile verpleegkundigen zullen er niet veel zijn zeker :)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 09 februari 2011 - 11:05

Mijn man is niet ijdel, maar wel verzorgt. Elke 14 dagen doe ik zijn haar af, hij houdt van een korte coupe. Scheren doet hij ook uit zichzelf, daar hoef ik hem niet op te wijzen. Hij loopt wel bijna altijd rond in werkkledij of jogging, maar dat doe ik ook. Enkel als we ergens naartoe moeten kleden we ons netjes. Ik leg wel zijn kledij klaar want combineren is niet zijn sterkste kant O:) . Ik ga ook voor hem naar de winkel als hij nieuwe kledij nodig heeft. Hij gaat wel dagelijks onder de douche, is ook nodig als je van een bouwwerf komt uiteraard.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 09 februari 2011 - 11:21

Kristella zei:

Hmm, de mijne is een beetje van de twee. Hij doet geen crèmekes op, trekt zijn wenkbrauwen op als ik badolie in zijn badwater giet (meneer zit in gewoon water met een stuk zeep :o :LOL: ) maar ...

... hij kan geen spiegel voorbij of hij staat naar zijn eigen te knipogen of met zijn denkbeeldige spierballen te rollen. :louche: :LOL:

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 09 februari 2011 - 13:45

MarieDufoor zei:

@ Bene, ik sta ook soms voor de spiegel mijn handen te wassen zonder dat ik erin kijk hoor (ook al ben ik ijdel) meestal zit ik met mijn gedachten dan ergens anders of ben ik gehaast ;)

Fijn dat ik toch niet alleen ben. :LOL:

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 09 februari 2011 - 20:33

Dat is hij wel, ja :) .
Ik moet geen kleren uitkiezen voor hem, maar hij vraagt wel mijn mening. Hij gaat ook altijd goed gekleed. Haren verzorgd, glad geschoren, beetje créme smeren en een geurtje op :)

En hij gaat ook graag mee shoppen, dus lekker handig :)

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#25 Geplaatst 10 februari 2011 - 01:00

Ik zelf ben eigenlijk alleen ijdel als ik daar de tijd voor heb dus in het weekend of op vrije dagen. Ik heb geen vriend/man maar als ik die heb hoeft hij er van mij echt niet altijd piekfijn uit te zien hoor, loop zelf ook wel eens de hele dag in me pyjama of loop met half afgebladerde nagellak. I love it!