Spring naar inhoud

- - - - -

Kat zelf aangereden :(

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
279 reacties op dit onderwerp
Guest_ElsLieke_*
Guest_ElsLieke_*

#76 Geplaatst 10 februari 2011 - 15:10

Ik herken dit verhaal. Mijn papa heeft ook ooit met het binnenrijden in de garage over mijn poes gereden... Hij vond het vreselijk, maar ze schieten soms zo snel nog tussen de banden binnen... Mijn poes was vlak op haar flank geraakt en is ook blijven liggen. Ik durfde ze niet eens oppakken, ze moet echt enorme interne verwondingen gehad hebben maar dat zie je niet aan een poes hè. We zijn nog naar de dierenarts gereden maar hebben alleen nog een spuitje kunnen geven...
Het feit dat Luna nog zelf weg kon gaan is misschien nog een sprankeltje hoopgevend? Ik hoop echt dat ze opduikt, weet hoe vreselijk het moet zijn voor jou!

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#77 Geplaatst 10 februari 2011 - 15:59

Ik wens je heel veel moed en ik hoop dat je ze alsnog mag terugvinden. :hug:

Dit is dus de reden dat ik supervoorzichtig rij op het domein van mijn ouders.  Vooral omdat Zara aangetrokken is door wagens en eronder gaat kruipen, er bovenop gaat zitten enz. (weliswaar als ze geparkeerd zijn, maar toch)
Je ziet ze ook nooit he, want de poezen staan juist te laag op hun poten om ze door de achteruitkijkspiegel te zien als ze vlak achter de auto staan.

Geplaatste afbeelding

Guest_Luna2006_*
Guest_Luna2006_*

#78 Geplaatst 12 februari 2011 - 14:41

Luna is nog steeds niet gevonden, ze zal het niet gehaald hebben vrees ik...

Mijn 2,5jarig zoontje is er het hart van in,vandaar dat we maar opzoek gaan naar een nestje kittens...

Als iemand gratis kleine katjes weet zitten,mag je het mij altijd laten weten.

groetjes

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#79 Geplaatst 12 februari 2011 - 14:55

heb je nog eens goed gekeken overal zomaar al uittkijken naar een nieuwe poes is toch een beetje rap hoor vind ik

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:00

Ik vind dit ook wel wat vlug :s ofwel ligt dit aan mij....
Heb je wel tegoei gezocht?

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#81 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:05

Hallo zeg, .... Ik ga mijn best doen om dit zo vriendelijk mogelijk te zeggen, maar euhm...
Je kat is nog maar pas aangereden door jou, je vind ze niet , dus zoek dan maar een nieuwe kat????
Als ik van u was zou ik de hele buurt optrommelen op zoek naar je kat, als je met je wiel erover bent gegaan zoals je eerder zei, moet dat beestje nu door een hel gaan indien ze nog niet is overleden!!! Zomaar opgeven zegt veel over wat het dier voor je betekende... ik zou rusteloos zijn tot ik ze gevonden had, ze leeft misschien nog en heeft helse pijnen misschien, ZOEK UW KAT!!! :censored:

Bewerkt door DAmbiorix, 12 februari 2011 - 15:10.

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#82 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:06

Sorry als ik misschien wat grof overkom, maar dat is mijn mening :catnoknow

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#83 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:22

En inderdaad een beetje grof. Als dat katje niet teruggekomen is, dan is het volgens mij al lang overleden. Dieren maken daar niet zoveel spel van als mensen. Zwaargewonde katten laten zich vaak niet meer zien. Ik zou ook uitkijken naar een nieuw poesje als dit me zou overkomen en aangezien het ver kittentijd is, zou ik daar ook niet lang mee wachten.

Bewerkt door Malou, 12 februari 2011 - 15:36.

trees
trees
  • 398 berichten

#84 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:24

Jeemig zeg,wat voorbarig :o
heb je alle hulptroepen al opgetrommeld???
wat nu als je kat terug gevonden word,
en je heb eral een kitten bij,
zou eerst maar nog eens verders gaan zoeken,
heb je alles al afgebeld,
dierenartsen,dierenwinkels,dierenasiels,amivedie,dierenambulance,politie gemeente
die dode dieren van de straat halen,
zelf ook blijven bellen met de instanties,
werken erg langs elkaar heen.

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#85 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:25

( Dieren maken daar niet zoveel spel van als mensen.
Ik zou ook uitkijken naar een nieuw poesje als dit me zou overkomen en aangezien het ver kittentijd is, zou ik daar ook niet lang mee wachten.[/quote] van malou

sorry maar zoals jij reageert moet je nooit of te nooit een ppoesje adopteren van onze VZW !
Sorry is mijn mening !!!

Bewerkt door liange, 12 februari 2011 - 15:26.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#86 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:30

Malou zei:

En inderdaad een beetje grof. Als dat katje niet teruggekomen is, dan is het volgens mij al lang overleden. Dieren maken daar niet zoveel spel van als mensen.
Ik zou ook uitkijken naar een nieuw poesje als dit me zou overkomen en aangezien het ver kittentijd is, zou ik daar ook niet lang mee wachten.

:o :o :o dus jij zou geen moeite meer doen?

Nou seg!

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#87 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:30

Malou zei:

En inderdaad een beetje grof. Als dat katje niet teruggekomen is, dan is het volgens mij al lang overleden. Dieren maken daar niet zoveel spel van als mensen.
Ik zou ook uitkijken naar een nieuw poesje als dit me zou overkomen en aangezien het ver kittentijd is, zou ik daar ook niet lang mee wachten.

dus van die veronderstelling dat het toch al dood is , niet meer zoeken dan???  :gek:

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#88 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:32

[quote name='liange']( Dieren maken daar niet zoveel spel van als mensen.
Ik zou ook uitkijken naar een nieuw poesje als dit me zou overkomen en aangezien het ver kittentijd is, zou ik daar ook niet lang mee wachten.[/quote] van malou

sorry maar zoals jij reageert moet je nooit of te nooit een ppoesje adopteren van onze VZW !
Sorry is mijn mening !!![/quote]

Helemaal mee eens

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#89 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:32

ik snap ook niet dat je nu AL naar een andere kat op zoek bent!!!!
Ik zou me ten eerste al volledig zitten opvreten, ik zou er zo van af zien dat ik over mn bloedeigen kat heb gereden!
schuldgevoelens, doodongerust zijn, zoeken zoeken en nog eens zoeken tot ik erbij neerval, enz. enz.
Dat zou ik mezelf echt nooit vergeven, ook al kan ik er mss niet veel aan doen...
Maar niets wijst erop dat jij je ook zo voelt, integendeel :o
zoeken tot je haar vindt, dood of levend maakt niet uit, dan weet je tenminste hoe of wat...
dat is het enige wat je nu moet doen, vind ik.

Bewerkt door MarieDufoor, 12 februari 2011 - 15:40.

Geplaatste afbeelding

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#90 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:35

[quote name='liange']( Dieren maken daar niet zoveel spel van als mensen.

Sorry is mijn mening !!![/quote]

Waarom? Dat dit katje overreden is en niet meer teruggevonden werd, wil heus niet zeggen dat ze slecht verzorgd werd en geen goed leven had. Dat opstartster een ander katje zoekt, zegt me alleen dat ze geniet van dieren om haar heen, anders zou ze daar niet meer aan beginnen.