Spring naar inhoud

- - - - -

Kat zelf aangereden :(

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
279 reacties op dit onderwerp
liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#91 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:38

ik zou zoeken tot ik wist hoe en wat voor hetzelfde ligt de poes ergens met serieuze pijnen in de natte en de koud hoe jij zo reageert kan ik niet vatten ;Genieten maar een ander poes ligt misschien wel af te zien tssssssssssssssss

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#92 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:39

[/quote]Waarom? Dat dit katje overreden is en niet meer teruggevonden werd, wil heus niet zeggen dat ze slecht verzorgd werd en geen goed leven had. Dat opstartster een ander katje zoekt, zegt me alleen dat ze geniet van dieren om haar heen, anders zou ze daar niet meer aan beginnen.[/quote]

WTF??? Hallo zeg!!! :r
Niemand heeft gezegd dat haar kat geen goed leven heeft gehad he, niemand. Het gaat er alleen om ...Het is 3 dagen geleden !!! Zo snel geef jetoch je kat niet op???? Dat ze een nieuw kitten wil is haar zaak, maar dat ze toch niet opgeeft, haar kat leeft misschien nog en ligt ergens te creperen van de pijn in de hoop dat ze gevonden wordt!!!!

Ik ga hier op mijn handen zitten hoor! Ik word er mottig van! :censored:

Bewerkt door DAmbiorix, 12 februari 2011 - 15:42.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#93 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:41

Ik versta dat je zoontje er mee inzit met het weggaan van je katje. Maar ook op die leeftijd moeten we ze leren omgaan met verlies. De nieuwe lading kittens(spijtig genoeg) zal nog eventjes duren eer ze het nest mogen verlaten. Dat geeft jouw zoontje en jezelf ook wat de tijd om te verwerken en mss wel de tijd om je katje nog terug te vinden. Dat je opnieuw een katje zou zoeken in te toekomst dat vind ik wel ok, maar geef je vermiste katje toch nog eventjes een kans. :)
Geplaatste afbeelding

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#94 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:43

Brenda... zei:

:o :o :o dus jij zou geen moeite meer doen?

Nou seg!
Wat kan je meer doen dan de buurt uitkammen, de straten langsgaan, in bermen en onder struiken kijken, de buren waarschuwen? Een aangereden kat die na een week niet vanzelf thuisgekomen is en door niemand gezien werd, daar moet je niet veel meer van verwachten.

Wij hebben 1 keer voorgehad dat een kat na maanden vermist te zijn weer thuis kwam, maar die was in gezonde toestand meegereden in de bestelwagen van mannen die iets kwamen repareren bij de buren. Die hadden ons ook gemeld dat er een kat uit hun wagen was weggeschoten bij een volgende klant, ze hadden hem niet meer kunnen vangen. Die kat is gaan zwerven en op de 1 of andere manier weer thuis geraakt. Intussen hadden we trouwens ook een nieuwe poes in huis genomen, een kitten uit een nestje dat in de graskant werd gedumpt. Zo'n probleem was dat nu ook weer niet. Die twee zijn samen oud geworden.

Maar een kat die zwaargewond is? Laat ons een beetje realistisch wezen...

Bewerkt door Malou, 12 februari 2011 - 15:44.

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#95 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:46

Waarom? Dat dit katje overreden is en niet meer teruggevonden werd, wil heus niet zeggen dat ze slecht verzorgd werd en geen goed leven had. Dat opstartster een ander katje zoekt, zegt me alleen dat ze geniet van dieren om haar heen, anders zou ze daar niet meer aan beginnen.[/quote]

WTF??? Hallo zeg!!! :r
Niemand heeft gezegd dat haar kat geen goed leven heeft gehad he, niemand. Het gaat er alleen om ...Het is 3 dagen geleden !!! Zo snel geef jetoch je kat niet op???? Dat ze een nieuw kitten wil is haar zaak, maar dat ze toch niet opgeeft, haar kat leeft misschien nog en ligt ergens te creperen van de pijn in de hoop dat ze gevonden wordt!!!!

Ik ga hier op mijn handen zitten hoor! Ik word er mottig van! :censored:
[/quote]

Die leeft niet meer. Wees daar maar zeker van. Ofwel was die al lang terug, desnoods met gebroken pootjes, zolang er leven in zo'n beestje zit, raken die thuis. Maar dat is hier jammer genoeg niet gebeurd.

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#96 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:47

Malou zei:

Maar een kat die zwaargewond is? Laat ons een beetje realistisch wezen...

REageer jij nu zo voor ons uit ons kot te lokken of hoe zit het

Bewerkt door Jess, 12 februari 2011 - 17:53.

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#97 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:49

Die leeft niet meer. Wees daar maar zeker van. Ofwel was die al lang terug, desnoods met gebroken pootjes, zolang er leven in zo'n beestje zit, raken die thuis. Maar dat is hier jammer genoeg niet gebeurd.[/quote]

Zeg zijt eens nie zo zeker van uw stuk, of heb je een glazen bol??? Zal ik het tegendeel bewijzen, hier op straat werd de poes van een van de geburen aangereden door een vrachtwagen.... de poes is na 1,5 terug gevonden een paar tuinen verder op!!!! Dus het kan! Dus waarom opgeven??????

Bewerkt door DAmbiorix, 12 februari 2011 - 15:53.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#98 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:51

hier was snoopy ook zwaargewond: verlamde poot, tanden gebroken, serieuze klap tegen kop enz en hij ook nog terug naar huis gekomen. Dus zou de moed niet te snel opgeven en blijven zoeken. Toen we dan bij de DA waren, stonden we ook voor de keuze: spuitje of toch er door halen, ik koos voor het tweede en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Hij heeft wel maar drie poten en nog steeds tanden die afgebroken zijn maar is nog steeds een ondeugende kater :) dat is net zo goed realiteit als het eventueel dood gaan.
Geplaatste afbeelding

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#99 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:51

Liange.... Ik denk het ook :louche:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#100 Geplaatst 12 februari 2011 - 15:54

een week?het is bij mijn weten ook ng geen week geleden hoor! drie dagen eerder ja!

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 12 februari 2011 - 16:51

Wat een stom verhaal. Topic starter heeft maar 9 posts. Kan een prank zijn.

Die kat heeft zeker 9 levens. Sorry hoor, als een kat overgereden is en je hoort een bult als je rijdt, dat beestje leeft niet meer hoor.
Beestje rent ook niet zovan: 1 2 3 hard weg en nooit meer terug.
De echte verhaal is gewoon verzonnen en/of gedeeltelijk maar ik denk dat de topic starter om vergiffenis vraagt.

Laten we zeggen: rust zacht Luna.
Geplaatste afbeelding

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#102 Geplaatst 12 februari 2011 - 17:00

Ja topicstarter, laat eens van je horen :catnoknow

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#103 Geplaatst 12 februari 2011 - 17:04

Luna2006 zei:

Luna is nog steeds niet gevonden, ze zal het niet gehaald hebben vrees ik...

Mijn 2,5jarig zoontje is er het hart van in,vandaar dat we maar opzoek gaan naar een nestje kittens...

Als iemand gratis kleine katjes weet zitten,mag je het mij altijd laten weten.

groetjes

Ik zou toch ook niet zo snel voor een nieuw (gratis ?) katje gaan, stel ze komt terug dan moet je wel weten dat je twee poezen wil houden.
:geluk: met verder zoeken !

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#104 Geplaatst 12 februari 2011 - 17:18

De kans is klein denk ik om de kat levend terug te vinden. Nu dat is moelijk in te schatten. Je weet zelf ook niet waar je haar geraakt hebt en hoe erg ze eraan toe is. Mss is ze gewoon heel erg geschrokken en wacht ze even af om terug te komen? Ofwel is ze gestorven. In ieder geval sluit ik me aan bij de rest : wacht nog heel even met een nieuw katje en zoek nog even verder. Ook al heb je het gevoel dat je overal gekeken hebt... Mss duikt ze toch nog op. Geef jezelf en je zoontje de kans om eraan te wennen, het te verwerken. Daarna kan je nog altijd een nieuw kitten kopen. Veel sterkte :hug:

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#105 Geplaatst 12 februari 2011 - 18:04

Luna2006 zei:

maar als ik ze niet vind,vind ik ze niet.

Heb toch gezegd dat met zo'n attidude je ze niet gaat vinden.
En nu al uitkijken naar een nieuw kitten... :o hopelijk laat je dat dan niet de straat op of je oprit lopen. Of het volgt dezelfde vreselijk weg als je vorige kat. :cry:
En voor de rest maak ik er geen woorden meer aan vuil het heeft toch geen zin.

Bewerkt door catherine, 12 februari 2011 - 18:05.