Spring naar inhoud

- - - - -

Zomer/vakantie

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Guest_ZoeB_*
Guest_ZoeB_*

#1 Geplaatst 09 februari 2011 - 11:45

Ik wil dat het weer snel zomer wordt. Ik ben nieuwsgierig of jullie al plannen hebben gemaakt. Zo ja waartoe, hoelang, hotel?, appartement?, bugalow?, eigen verblijf? etc... Als iemand nog leuke ideeën heeft waar je op vakantie kunt gaan mag je die ook posten.

Zelf ga ik 3 weken naar Nice. Ik ga jaarlijks naar daar. Ben er zo tevreden van dat ik er toch minstens 1 x per jaar naartoe wil/moet gaan

Bewerkt door ZoeB, 09 februari 2011 - 11:54.
Reden van bewerken: eigen plannen vergeten te vertellen

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 09 februari 2011 - 11:47

Hier geen vakantieplannen
Geplaatste afbeelding

Guest_ZoeB_*
Guest_ZoeB_*

#3 Geplaatst 09 februari 2011 - 13:19

karolien1985 zei:

Hier geen vakantieplannen

Spijtig voor jou! natuurlijk als je er niet met in zit maakt het niet uit.

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 09 februari 2011 - 13:29

Een weekje Zuid-Italië hier begin juni.
Met Pasen op uitnodiging een weekendje aan zee, in juli ook nog een verlengd weekend (dan blijft mijn vriend wel thuis bij de katjes, 't is een ladies weekend :) )
En waarschijnlijk in september een paar dagen Eurodisney om onze 'vijf jaar samen dag' te vieren.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 09 februari 2011 - 13:30

Nee hier ook niet. Hoewel ik wel graag zou willen, maar dit jaar zal het echt niet lukken. Wel ev. een weekendje naar de zee of Durbuy.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 09 februari 2011 - 13:32

hier geen plannen!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_ZoeB_*
Guest_ZoeB_*

#7 Geplaatst 09 februari 2011 - 13:38

Leuke tripjes dus! We gaan ook nog een paar lange weekends doen naar praag enz. En misschien ook nog een paar dagen zee maar dat is nog niet zeker

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 09 februari 2011 - 14:15

Hier een vakantie in eigen tuin :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#9 Geplaatst 09 februari 2011 - 14:33

Nog geen plannen... eerst afwachten hoe zwaar 2e zit gaat worden :louche:

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#10 Geplaatst 09 februari 2011 - 14:36

In maart 3 dagen Oostende (als alles goed gaat met Twister) op hotel
In juni 16 dagen in Cuba op hotel met rondreis
In oktober maar nog niet gepland gaan we normaal elk jaar naar Egypte maar dit jaar is het nog een vraagteken O:)

Ik kijk ook naar de zomer, hier in eigen land al eigenlijk, meer zon, lichtere kleding, meer licht, in de tuin ontbijten, ik kan daar enorm van genieten

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#11 Geplaatst 09 februari 2011 - 14:36

wij gaan naar Bankhoff ... :d
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 09 februari 2011 - 14:45

PeggyJ zei:

Hier een vakantie in eigen tuin :LOL:

Bij ons hetzelfde!

Nu we eindelijk weer een grote tuin na al die jaren in de stad; wil ik er komende zomer ook ten volle van genieten.

De verkopers laten trouwens hun zwembad achter (zo'n groot opblaasbaar zwembad waar je via een trapje in moet), dus ik heb het vermoeden dat er heel veel bbq'tjes en tuinfeestjes gaan gehouden worden waarbij de gasten zeker hun zwemkleding zullen nodig hebben! :dancer:
Geplaatste afbeelding

Guest_ZoeB_*
Guest_ZoeB_*

#13 Geplaatst 09 februari 2011 - 15:01

Karolientje zei:

Bij ons hetzelfde!

Nu we eindelijk weer een grote tuin na al die jaren in de stad; wil ik er komende zomer ook ten volle van genieten.

De verkopers laten trouwens hun zwembad achter (zo'n groot opblaasbaar zwembad waar je via een trapje in moet), dus ik heb het vermoeden dat er heel veel bbq'tjes en tuinfeestjes gaan gehouden worden waarbij de gasten zeker hun zwemkleding zullen nodig hebben! :dancer:
Mijn tuin is nog een bouwwerf. Die moet normaal deze zomer afraken maar daar is de kans klein in. Mijn schoonzus krijgt ook een kindje (wordt geboren in april) dus broer van mn vriend ga ook niet veel meer kunnen helpen in tuin.

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#14 Geplaatst 09 februari 2011 - 15:20

Als het goed weer is kan je genieten van je tuin hoor, dan stoort het me echt niet dat de anderen in verlof zijn maar ja... het weer voorspel je spijtig genoeg niet hé

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 09 februari 2011 - 15:29

ZoeB zei:

Mijn tuin is nog een bouwwerf. Die moet normaal deze zomer afraken maar daar is de kans klein in. Mijn schoonzus krijgt ook een kindje (wordt geboren in april) dus broer van mn vriend ga ook niet veel meer kunnen helpen in tuin.
Da's dan inderdaad niet zo fijn. Die van ons is gelukkig wel volledig aangelegd.

Eragon zei:

Als het goed weer is kan je genieten van je tuin hoor, dan stoort het me echt niet dat de anderen in verlof zijn maar ja... het weer voorspel je spijtig genoeg niet hé

Het weer heb je inderdaad niet in de hand. Maar sowieso gaan we wel weten wat gedaan in huis (aanpassingen om het helemaal naar onze smaak in te richten). We hebben het ook nog maar pas gekocht, dus vinden we het belangrijker om nu tijd en moeite daarin te steken dan om naar het buitenland te trekken.
Wat uiteraard niet wil zeggen dat we voor onszelf geen leuk extraatje plannen voor het verlof. En sowieso zijn er toch altijd wel enkele mooie dagen in de zomer he, zelfs al is het geen hoogvlieger.

Nee, mij stoort het ook absoluut niet om thuis te blijven! Ik ga blij zijn de tijd te hebben om van mijn huisje en tuin te genieten. :heart:
Geplaatste afbeelding