Spring naar inhoud

- - - - -

Zomer/vakantie

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 09 februari 2011 - 15:31

Onze vakantie is lekker thuis bij de poezen en de hond. Een tuin en mooi weer en de dieren wat moet een mens nog meer hebben. ;)

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 09 februari 2011 - 15:34

Ik weet het eigenlijk nog niet. Het hangt van nogal wat dingen af.
Zoals het aantal herexamens, of ik na mijn afstuderen onmiddellijk ga werken, ... Maar ik ga alvast in augustus enkele daagjes naar Frankrijk (Normandië). Mijn nicht woont daar en die trouwt dan, dat mag ik natuurlijk niet missen :)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Guest_ZoeB_*
Guest_ZoeB_*

#18 Geplaatst 09 februari 2011 - 15:46

Fietje26 zei:

Ik weet het eigenlijk nog niet. Het hangt van nogal wat dingen af.
Zoals het aantal herexamens, of ik na mijn afstuderen onmiddellijk ga werken, ... Maar ik ga alvast in augustus enkele daagjes naar Frankrijk (Normandië). Mijn nicht woont daar en die trouwt dan, dat mag ik natuurlijk niet missen :)

Herken ik. Dat met herexamens. Je kan ook altijd 2 of 3 maanden vrijaf nemen en dan pas gaan werken...

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 09 februari 2011 - 16:10

Ik vertrek vrijdag al op vakantie: 2 weken Costa Rica.
Dan misschien nog een citytrip of weekje vakantie in september, dat zien we wel.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 09 februari 2011 - 16:10

arifiene zei:

Ik vertrek vrijdag al op vakantie: 2 weken Costa Rica.
Dan misschien nog een citytrip of weekje vakantie in september, dat zien we wel.

Oooh fijn fijn fijn! Amuseer je!

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 09 februari 2011 - 18:34

Frances zei:

Oooh fijn fijn fijn! Amuseer je!

Dankjewel! :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#22 Geplaatst 09 februari 2011 - 18:37

Eind mei, begin juni tien dagen naar Spanje en in september een weekje naar Turkije met de schoonfamilie. Ben nog nooit in Turkijke geweest en heb zo mijn vooroordelen, maar die zullen wel als sneeuw smelten voor de zon eenmaal ik daar ben geweest... En tussendoor misschien nog eens een weekendje ofzo...

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 09 februari 2011 - 18:42

Wij gaan dit jaar naar Kroatië met de rugzak.. het is de eerste keer dan ik het land zie: ik ben benieuwd!

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#24 Geplaatst 09 februari 2011 - 18:53

Wij gaan altijd naar Portugal. Mijn ouders wonen daar dus zijn we meer of minder verplicht. In maart gaan we gewoonlijk naar Egypte maar nu.... afwachten. Het is spijtig want op 6 uur vliegen heb je niets dat even warm is of je moet naar Senegal of Kenia en zo gaan maar daar heb ik weer geen zin in in al die inentingen pff...Je zult zien dat ik daar weer doodziek van ben. Eind september of begin oktober staat een citytrip op programma, dit jaar wordt het Athene... denk ik, tenzij Egypte niet doorgaat dan kan het zijn dat het de Caraiben wordt maar dan zijn er geen centen meer voor de citytrip!

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 09 februari 2011 - 18:55

ZoeB zei:

Herken ik. Dat met herexamens. Je kan ook altijd 2 of 3 maanden vrijaf nemen en dan pas gaan werken...

Dat is natuurlijk ook een optie. Maar misschien vind ik mijn droomjob wel onmiddellijk na het afstuderen eh ;)
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 09 februari 2011 - 19:02

PeggyJ zei:

Hier een vakantie in eigen tuin :LOL:

Hier ook. Misschien kunnen we wel eens samen in een tuin zitten (alle, als je dat bij ons een tuin noemt tenminste) ;)

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 09 februari 2011 - 19:08

In de paasvakantie gaan we één week naar Lanzarote, ons batterijtjes eens opladen :thumb:
Voor de grote vakantie hebben we nog niks gepland

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#28 Geplaatst 09 februari 2011 - 19:09

Ik zou graag willen plannen maar omdat Guy waarschijnlijk weer voor 3 weken naar CHina moet gaan en dat rond de tijd gaat zijn dat wij normaal op vakantie gaan weet ik dus nog niet hoe of wat. Het laatste jaar dat we nog buiten het seizoen op vakantie kunnen gaan dus daar wil ik eigenlijk wel gebruik van maken. Als we eind juni kunnen gaan dan zal het waarschijnlijk ruim 2 weken zuid frankrijk of Italie worden. Mocht het september worden dan zal het waarschijnlijk Turkije ofzo worden. Ik hoop zelf eigenlijk op juni :)

Guest_ZoeB_*
Guest_ZoeB_*

#29 Geplaatst 09 februari 2011 - 20:26

alaantje zei:

Wij gaan altijd naar Portugal. Mijn ouders wonen daar dus zijn we meer of minder verplicht. In maart gaan we gewoonlijk naar Egypte maar nu.... afwachten. Het is spijtig want op 6 uur vliegen heb je niets dat even warm is of je moet naar Senegal of Kenia en zo gaan maar daar heb ik weer geen zin in in al die inentingen pff...Je zult zien dat ik daar weer doodziek van ben. Eind september of begin oktober staat een citytrip op programma, dit jaar wordt het Athene... denk ik, tenzij Egypte niet doorgaat dan kan het zijn dat het de Caraiben wordt maar dan zijn er geen centen meer voor de citytrip!

Heb zulke verre reizen met mijn ouders gedaan dat ik het nu liever dichtbij hou ook gewoon met al dat geweld. Laatste maal in egypte voor mij was met die aanslagen in cairo. Toen was ik ook aan het rondreizen en alles aan het bezichtigen en o.a ook cairo.

Guest_ZoeB_*
Guest_ZoeB_*

#30 Geplaatst 09 februari 2011 - 20:28

*mikkeke* zei:

Ik zou graag willen plannen maar omdat Guy waarschijnlijk weer voor 3 weken naar CHina moet gaan en dat rond de tijd gaat zijn dat wij normaal op vakantie gaan weet ik dus nog niet hoe of wat. Het laatste jaar dat we nog buiten het seizoen op vakantie kunnen gaan dus daar wil ik eigenlijk wel gebruik van maken. Als we eind juni kunnen gaan dan zal het waarschijnlijk ruim 2 weken zuid frankrijk of Italie worden. Mocht het september worden dan zal het waarschijnlijk Turkije ofzo worden. Ik hoop zelf eigenlijk op juni :)

Is ook goedkoper he; Buiten het seizoen gaan. Kunnen wij niet omdat vriend al zijn verlof in een keer moet nemen pff en met zijn overuren kunnen we hoogstes eens voor een weekje weg.