Spring naar inhoud

- - - - -

CFA Namur Valentine Show

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 13 februari 2011 - 20:21

Smitten Kitten zei:

Randa, sorry dat wij ineens leken weg te lopen he! Ik had wel even met je willen praten, maar we moesten echt eens door gaan. En mijn excuses omdat ik je niet meteen herkende, ik was even in een shopping-roes :ha :oops:
Hanne, geen probleem hoor, ik had mijn mama en tante gevraagd om ook eens mee te gaan kijken vooral omdat ik de katten daar echt mooi vind!
maar we zullen wel nog eens rustig kunnen praten hoor en ja shoppen he... :ha
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 14 februari 2011 - 11:48

Wil nog even een fotootje tonen. Ik vond het zo leuk hoe de keurtafels opgebouw waren! Je had de keurtafel in het midden van een ring en dan aan elke tafel een boog van sisalkrabpalen.
Er werd door de keurmeesters veel aandacht gegeven aan het laten "ontdooien" van de katten, ze hadden verschillende speelhengeltjes en vond een kat het ene hengeltje niet leuk dan deden ze de moeite om een andere hengeltje uit te kiezen. Wat ik vooral leuk vond was dat de sisalkrabpalen ook werden gebruikt tijdens de keuring, dus dat men tijdens het spelen met de verenstokjes de kat ook tegen de krabpalen liet rechtstaan en eraan liet krabbelen.

Ik neem aan dat men dat doet om de kat ook enigzins gestrekt te zien en zo de lichaamsbouw te beoordelen, maar fijn neveneffect is dat de katten ook heerlijk relaxt zaten te spelen op de keurtafel. Ik vond het in elk geval enigzins vertederend ;)

Bijgevoegde thumbnails

• Ampes-14.jpg

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 14 februari 2011 - 21:04

Hier wat Hanne bedoelt met het uitrekken,
Het was heel leuk hoe sommige katten helemaal naar boven klommen.

Bijgevoegde thumbnails

• Show-CFA.jpg

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg