Spring naar inhoud

- - - - -

Verschrikkelijk

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#16 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:50

Ik denk dat het niet door gaat. Heb het nogmaals als bevestiging gevraagt.
Geplaatste afbeelding

Sedes
Sedes
  • 801 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 09 februari 2011 - 23:23

britjes zei:

Ik denk dat het niet door gaat. Heb het nogmaals als bevestiging gevraagt.
?? Ze komt gewoon niet meer langs? Waarom doet ze dan eerst heel haar verhaal :s Zou het niet beter zijn om eerst een duidelijke beslissing te nemen (nieuwe kitten nemen of niet) vooraleer je mensen "ambeteert"

chanatas zei:

Wat verschrikkelijk zeg, snap niet dat mensen  kittens met 4,5 week weg doen...die horen nog lekker bij mama te liggen.  Maar ik begrijp ook niet helemaal dat de koper niet gezien heeft dat  de kitten nog te jong is...een kitten van 4,5 week is stukke kleiner  dan die van 8 weken...maar ik ken het verhaal verder niet, dus wil  daar ook niet over oordelen!!
idd. Ik ben de 1e x gaan kijken  naar m'n (toekomstige) kitten toen ze 4,5 week was & je merkt toch  meteen dat dat beestje nog veel te klein is om mee te nemen :onzeker:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#18 Geplaatst 09 februari 2011 - 23:26

Omdat haar kleine dochtertje het andere kitten nog aan het zoeken is. die begrijpt het niet. Maar ik wacht nog even af.
Geplaatste afbeelding

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#19 Geplaatst 10 februari 2011 - 00:36

britjes zei:

Omdat haar kleine dochtertje het andere kitten nog aan het zoeken is. die begrijpt het niet. Maar ik wacht nog even af.

:catscratchhead :onzeker:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#20 Geplaatst 10 februari 2011 - 09:00

Karwendel zei:

:catscratchhead :onzeker:

Ja zo stond het letterlijk in de mail. Heb terug gemaild.
Geplaatste afbeelding

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#21 Geplaatst 10 februari 2011 - 10:19

Het verhaal is al langer. Ik ben dingen aan het uitleggen hoe het in zijn werk gaat. Ze hebben het gewoon erg moeilijk met het verlies :( .
Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#22 Geplaatst 10 februari 2011 - 10:27

britjes zei:

Het verhaal is al langer. Ik ben dingen aan het uitleggen hoe het in zijn werk gaat. Ze hebben het gewoon erg moeilijk met het verlies :( .

Is ook normaal. Zoiets verwerk je niet zomaar.
Het kleintje is ook niet vervangbaar.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#23 Geplaatst 10 februari 2011 - 11:57

Ik weet nu wel wat er gebeurd is. Wat het kitten had is niet bekend ging zo snel :cry:
Geplaatste afbeelding

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#24 Geplaatst 10 februari 2011 - 12:17

britjes zei:

Ik weet nu wel wat er gebeurd is. Wat het kitten had is niet bekend ging zo snel :cry:

Toch in je achterhoofd houden dat het FIP geweest kan zijn.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#25 Geplaatst 10 februari 2011 - 12:25

Karwendel zei:

Toch in je achterhoofd houden dat het FIP geweest kan zijn.

Wat er gebeurde wil ik wel via pb sturen maar dat zet ik niet hier neer.
Geplaatste afbeelding

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#26 Geplaatst 10 februari 2011 - 12:29

britjes zei:

Wat er gebeurde wil ik wel via pb sturen maar dat zet ik niet hier neer.

Stuur maar pb MIrjam ;)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#27 Geplaatst 10 februari 2011 - 12:38

Karwendel zei:

Stuur maar pb MIrjam ;)

Is gestuurd ;)
Geplaatste afbeelding

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 10 februari 2011 - 16:06

Uitkijken joh. Straks is het een verzonnen verhaal en wilt ze met korting 1 van je kitten aanschaffen, vanwege hun situatie.

Ik vertrouw het niet. Kitten is overleden, zeggen dat het te duur is, kitten was 4,5 weken ipv 8 weken. En nu willen ze een nieuwe kitten. Kom op. Als een gezond persoon een kitten aanschaft, die gaat natuurlijk eerst research doen.

Kitten voor de dochtertje, dochtertje is zoeken naar de kitten. 4,5 weken. Beetje vreemd. Lijkt mij een broodje aap verhaal.
Geplaatste afbeelding

Guest_noesje_*
Guest_noesje_*

#29 Geplaatst 10 februari 2011 - 16:11

ja, klinkt wel een beetje vreemd, 4,5 weekjes is nog wel heel erg jong, dat ziet zelfs een leek nog wel lijkt me...

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#30 Geplaatst 10 februari 2011 - 16:43

Zwerver zei:

Uitkijken joh. Straks is het een verzonnen verhaal en wilt ze met korting 1 van je kitten aanschaffen, vanwege hun situatie.

Ik vertrouw het niet. Kitten is overleden, zeggen dat het te duur is, kitten was 4,5 weken ipv 8 weken. En nu willen ze een nieuwe kitten. Kom op. Als een gezond persoon een kitten aanschaft, die gaat natuurlijk eerst research doen.

Kitten voor de dochtertje, dochtertje is zoeken naar de kitten. 4,5 weken. Beetje vreemd. Lijkt mij een broodje aap verhaal.

Heb nergens geschreven dat het voor haar dochtertje was. Ook niet dat een kitten te duur was. Aub wel goed lezen ;) .

En nee is geen broodje aap verhaal dus daar kan je niet over oordelen.

Ze heeft overigens nu definitief het kitten afgezegt. Aangezien 1 van haar katers is afgevallen door alle stress wilt ze voor nu niks aanschaffen.

Overigens heb ik haar geholpen want ze is dus opgelicht.
Geplaatste afbeelding