Spring naar inhoud

- - - - -

zelfvertrouwen versus stage

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
56 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 18 maart 2011 - 12:14

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 18 maart 2011 - 12:21

Heel veel succes gewenst! Alvast een dikke knuffel van mij en de beestekes :hug:
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 18 maart 2011 - 12:26

Ze hebben me juist een 10/20 gegeven. Mijn stagebegeleider begon eerst een reeks positieve zaken op te noemen en ik had al zoiets van ja kom er maar mee voor de dag.

Toen ging het natuurlijk over mijn 'taalprobleem'. Ik heb gezegd dat ik er kon inkomen dat ik fouten maakte maar dat ik lang niet de enige was, daar wou ze niet op ingaan. Ik heb toen gezegd dat dit gesprek er juist was om mezelf te verdedigen of om iets te weerleggen en heb haar ook gezegd dat ikzelf de eindredactie niet doe en dat er veel fouten insluipen bij de verbetering zelf, zoals foute congruentie tussen werkwoorden enzo...

ze zei dat ik niet zo in de verdediging moest gaan, daar dient zo'n gesprek toch juist voor dacht ik he!!!
Ik heb haar ook gezegd dat ik teleurgesteld was in mezelf, dat is ook zo...

Met de kwaliteiten die ze opsomde kan ik even goed iets anders gaan doen, heeft niets met journalistiek te maken. Dat heeft ze weerlegt.

Ik hoop nu dat ze mijn punten gewoon niet lager trekt omdat ik me verdedigd heb...

Och ja...

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 18 maart 2011 - 12:28

Kan je niet eens praten met een studiebegeleider ofzo op school? Ik heb dat ook al gedaan toen ik met iets in mijn maag zat :hug: Wat rot dat ze je zo'n evaluatie geven!
Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 18 maart 2011 - 13:15

Misschien met de psychologe op school, gewoon om het even van me af te zetten. Maar ik ben nu gewoon blij dat het gedaan is en wil eerst zelf alles op een rijtje zetten.

Ik ben altijd heel streng voor mezelf geweest, mijn lat ligt hoog en ik probeer nu van het los te laten en verder te gaan. Moeilijk om te doen als je zo streng bent...

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 18 maart 2011 - 13:19

Het is zeker geen slecht idee om met de psychologe te praten ;)
En soms moet je dingen kunnen loslaten. Echt, je zal je daarna veel beter voelen. Ontspan je eens lekker vanavond als je kan. Een keertje naar de cinema of gewoon thuis een film zien. Of ga dansen. Dat helpt bij mij. Je mag je vooral niet schuldig voelen 'omdat je beter kunt'. Want dan blijf je piekeren.
Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 18 maart 2011 - 13:22

Bedankt Tinne... ik heb nu nood aan mensen zoals jij die me even zeggen dat ik het moet loslaten! thanks!

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 18 maart 2011 - 13:25

Och zo ben ik nu eenmaal :) Ik zou zeggen, spring binnen en dan gaan we samen wat leuks doen, maar je woont wat uit de buurt denk ik.
Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 18 maart 2011 - 13:26

Yes... ik woon in brussel he ;)

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 18 maart 2011 - 13:29

En ik in Brasschaat. Ik heb wel familie in Brussel maar het zal weer duren tot kerst/nieuwjaar eer ik daar weer kom. Nog een dikke :hug: en niet vergeten om eens lekker te ontspannen vandaag als je kan ;)
Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#56 Geplaatst 19 maart 2011 - 13:13

Hier mag een slotje op. Bedankt iedereen voor de steun tijdens deze ksjdfmklsqjdfm- periode ;)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#57 Geplaatst 19 maart 2011 - 13:29

okido! :hug:

:slot:

Geplaatste afbeelding