Spring naar inhoud

- - - - -

OK, Valentijn-time!!

• Log in om te reageren
106 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:06

Zoals zovelen hier al hadden  voorspeld, gedacht,geraden,....Valentine-time is aangebroken!!!!
Ik zag dus een oproep  voor dringende adoptie van een van de dood gered coontje :love: ! En dan nog voor valentijn een rooie heer, wat denk je dan??? Info gevraagd! Coon was gedumpt in een asiel waar het zijn einde zou betekenen! Een gecastreerde rode kater van 3,5 jaar ongeveer, maar zou daar dus een spuitje krijgen :evil: Nu is er al vanalles ondernomen om dit asiel de deuren te laten sluiten, maar jammer genoeg tot op vandaag zonder resultaat! Nu zijn er mensen die op eigen initiatief telkens dieren uit het bewuste asiel gaan halen, laten verzorgen, helpen genezen en op krachten laten komen en er dan een gouden mandje voor zoeken. (Ik weet is niet de juiste wijze, maar ze doen dit om toch een deel dieren van de dood te redden.)
Zo helpt projekt zwerfkat om gouden mandjes te zoeken en dieren te laten castreren,....
Toen ik zijn zielige verhaal hoorde en hij blijkbaar bij de opvangmama zich helemaal ook niet happy voelde , zich steeds verstopte en niet te benaderen was, wist ik al genoeg samen met die hulpeloze blik in zijn oogjes op de foto!! DUs zou het een valentijnscoontje worden! :heart:
We mochten deze avond komen kijken!!
Hij zat verscholen achter dezelfde kast als op die foto. Olivia (opvangmama) waarschuwde nog dat hij wat wild was! :trance: Yv heeft hem dus achter de kast vandaan gehaald en hij kroop meteen dicht tegen hem aan. We mochten hem strelen, knuffelen en hij begon spontaan likjes te geven!! ......Inderdaad we waren verkocht :love: Dit baasje verdiende een gouden mandje nadat hij de dodendans was ontsprongen!!
Hij ging heel braaf in zijn mandje liggen en is beginnen te slapen! :trance: Hij wist dat het goed zat.
Toen we terug beneden kwamen wilde Olivia ons ook nog zeker een boskat/maincoon(?) zien die ze ook vanuit datzelfde asiel had meegenomen. Alleen omdat hij daar al een tijdje zat te verkommeren en te wachten op zijn stille dood, is hij dan ook helemaal verzwakt en zit momenteel nog onder de nodige medicijnen :cry: Die hebben we ook allemaal meegekregen want het was eigenlijk niet de bedoeling dat hij al zou geplaatst worden. Hij is graatmager,.....
Hij was in een kast gekropen! Yv haalde hem eruit en tja Olivia geloofde haar ogen niet :trance: Hoe ziek en zwak hij nog is kroop hij in alle mogelijke bochten om zich aan yv te kunnen klampen met de mededeling, jullie mogen mij niet meer laten gaan!! :oops: Yv keek eens in de lucht en zei met een big smile tegen mij: Ok dat zijn er dan 23 hé!! :trance: :trance: :trance:
Olivia wilde zo graag dat wij hem een gouden mandje gaven want dan was ze zeker dat hij goed terecht kwam en gezond en gelukkig zou worden!!
Dus Martijn we hebben inderdaad ALLEBEI ons valentijnscadeautje gekregen vandaag. Hier wat foto's van de eerste kennismaking, eerste vlugge borstelbeurt ,... De rest volgt nog! :d Dit is een vlugge kennismaking!!

Bijgevoegde thumbnails

• boris_10.jpg
  • P1090799.JPG
  • P1090802.JPG
  • P1090800.JPG
  • P1090794.JPG
  • P1090796.JPG
  • P1090746.JPG
  • P1090752.JPG
  • P1090749.JPG
  • P1090758.JPG
  • P1090772.JPG
  • P1090780.JPG

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:09

:loveshower: :loveshower: :loveshower: Ik word hier stil van: zulke verhalen: onmenselijk gewoon. Die 2 zullen nu eindelijk van hun leven kunnen gaan genieten. Maar er zullen altijd wel zulke verhalen zijn... Je kan ze toch niet allemaal opvangen? :hug: :hug: :hug: .

Bewerkt door Joloka, 09 februari 2011 - 22:13.

Geplaatste afbeelding

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:10

:thumb: :thumb:
Ik had dan toch een beetje gelijk!!
Het gaat dan wel om andere katjes,
maar toch om katjes die een gouden mandje gevonden hebben!!

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#4 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:12

nog enkele foto's

Bijgevoegde thumbnails

• P1090786.JPG
  • P1090778.JPG
  • P1090790.JPG

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:15

Super gewoon en zo'n schatjes.  Ze zijn (mag ik het terug zeggen ?) met hun gat in de boter gevallen.

Jullie verdienen zeker jullie hemel !!!!!!!!!!!

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#6 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:18

Joloka zei:

:loveshower: :loveshower: :loveshower: Ik word hier stil van: zulke verhalen: onmenselijk gewoon. Die 2 zullen nu eindelijk van hun leven kunnen gaan genieten. Maar er zullen altijd wel zulke verhalen zijn... Je kan ze toch niet allemaal opvangen? :hug: :hug: :hug: .

helaas niet ... helaas moeten we zeer vaak nee zeggen ... helaas moeten wij vaak op zoek gaan naar anderen die de poes poezen wel willen en of kunnen opvangen ... helaas lukt het soms niet ... :evil:
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#7 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:19

Met al die boter dat is maar een vettig boeltje hoor, gisteren nog een extra poetsbeurt hier kunnen doen door geweldige catnip,.... O:)

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:20

Bwa, boter ... is één ding goed voor ... de lieve poezels glijden makkelijker bij jullie binnen ... ;)

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#9 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:22

Bene zei:

Bwa, boter ... is één ding goed voor ... de lieve poezels glijden makkelijker bij jullie binnen ... ;)

hoeft echt niet hoor ! ze komen zo al snel genoeg ... :help:
Geplaatste afbeelding

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:23

Maar ik vind het echt ongelooflijk wat jullie doen.
Echt super gewoon.  Ik denk dat als je bij jullie binnenkomt, gewoon niet buiten geraakt, want je geraakt niet uitgeknuffeld ...

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#11 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:23

:neen: :neen: Hiermee dus meteen een oproep, hou al jullie eventuele lege plaatsjes vrij want het gaat dit jaar nog erger worden dan vorig jaar met dumpingen enz... Zodat jullie gouden mandjes kunnen geven aan die arme hummeltjes!! :p

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#12 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:24

:mrgreen: welgekomen nummers 22 en 23

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:26

Hier in de buurt is het momenteel redelijk van dumpingen, maar we houden hier ook ons hart vast.
Alleen zijn er hier enkele kattenhaters en die kan ik ... :censored:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#14 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:26

Bene zei:

Maar ik vind het echt ongelooflijk wat jullie doen.
Echt super gewoon. Ik denk dat als je bij jullie binnenkomt, gewoon niet buiten geraakt, want je geraakt niet uitgeknuffeld ...

dat klopt als een bus !
we hebben zo onlangs een vertegenwoordigster van kattenvoer op bezoek gehad. Ze was hier 16h00 ... ze ging buiten om 22h15 ...
een beetje kattenliefhebber gaat hier zijn/haar bezigheid hebben als hij/zij aan allemaal even aandacht wil geven ... :dancer:

Bewerkt door YvVanRoyen, 09 februari 2011 - 22:26.

Geplaatste afbeelding

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 09 februari 2011 - 22:27

Proficiat met jullie 2 nieuwe schatjes, super gewoon :LOL:
Geplaatste afbeelding