Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 10 februari 2011 - 11:50

Nu ben ik toch wel teleurgestgeld in Zooplus, ik wou een tiental dagen geleden een bestelling van Orijen plaatsen, kreeg ik als bericht dat het voer op 2-2-11 terug beschikbaar zou zijn,ik dus wachten, een dikke week later zeggen ze dat het voor 10-2-11 zal zijn, bon ik denk dat wordt krap maar lukt nog wel, en gisteren stond er op de site dat het nog 21 dagen gaat duren. Ik heb hun een mail gestuurd waarop ze antwoorden dat ze 21 dagen zetten als ze niet weten wanneer de voorraad gaat geleverd worden.  Ondertussen heb ik dus bijna geen Orijen meer, nog voor hooguit een 4 à 5 tal dagen. Ik heb gelukkig een Nederlandse site gevonden die het ook aan huis levert, maar vind dit niet serieus van Zooplus.  Ik begrijp niet waarom ze 2x een datum vermelden en dan ineens een dag ervoor zeggen dat ze niet weten wanneer het gaat komen. :s
Hopelijk gebeurt de levering vanuit NL nu correct en tijdig.
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.557 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 10 februari 2011 - 11:52

waarom ga je niet eens op de .com of .de gaan kijken? daar is het meestal zelfs goedkoper om eten te bestellen en soms hebben ze daar wel nog een voorraad.
Geplaatste afbeelding

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#3 Geplaatst 13 februari 2011 - 22:00

Kan ook zijn dat ze gewoon problemen hebben met de leverancier natuurlijk he.

Maar je kan altijd eens zien op 1 van hun andere sites kijken

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 13 februari 2011 - 22:33

Misschien zijn ze wel in discussie ivm de aangemelde prijsverhoging (als zij de prijs laag willen houden) en zitten ze daarom momenteel zonder stock?

Het zou de eerste niet zijn...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 13 februari 2011 - 22:54

denk ook dat het eerder problemen met de leverancier zijn. En ja, als ze een betere prijs willen onderhandelen, dan kan het zijn dat het tijdelijk niet beschikbaar is. beetje druk op de leveranciers mss?