Spring naar inhoud

- - - - -

vraagje over aanvraag

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 10 februari 2011 - 21:02

Elfje zei:

idd, ik heb 2 neefjes van 4 jaar en 2 nichtjes van 2 jaar en als die hier zijn, gaat Lily ook in de slaapkamer hoor. Die lopen daar achter, en dat is allemaal lief bedoeld he, willen ze aaien enzo, maar zo'n kat snapt dat ook niet he als er zo'n kindje met veel lawaai op haar af komt. Die kindjes zijn hier ook wel maar af en toe, dat zal misschien wel anders zijn als ze er continu bij zijn.

ja en dan beginnen die te roepen en te tieren en de poezen worden gek :-)
en staartje trekken en ooo zo mooi aaien, das idd allemaal heel lief bedoeld maar poezen hebben dat niet graag, ikzelf heb een zoontje van 7 maand en als hij de poes ziet begint hij niet te roepen maar zo huh te zeggen en de poes miauwt dan en hij antwoord weer, zo zijn ze tegen elkaar bezig, maar hij weet van niet anders... mijn 2 grote gasten ook, die gaan daar zacht mee om, bij mijn dochter is het haar baby'yje, en aaien en kopjes geven, das anders he
heb het bij vele anders gezien, bij een nicht van mij die draaide er de ganse kamer mee rond aan de staart en dan ging ze erop zitten met een kussen tussen, das gewoon erover

Bewerkt door wendyded, 10 februari 2011 - 21:03.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#17 Geplaatst 10 februari 2011 - 21:03

Een dier geef je niet als geschenk aan een klein kindje. Dat volwassenen aan mekaar een kat schenken is anders die hebben er dan eerder al over gesproken.
Als het kind een stuk ouder is kan er altijd samen met de ouders overwogen worden om een dier in huis te nemen, dan is het kind meestal ook al wat groter en kan hij/zij meehelpen met de verzorging.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 10 februari 2011 - 21:04

Hier is het ook zo dat ik de katten appart steek als er kindjes zijn. Ik zie bv dat m'n nichtje van 2 veel minder geintereseerd is naar Kali toe, veel vriendelijker en kalmer ook en ik denk dat dat is omdat ze op veel jongere leeftijd en op een andere manier in contact is gekomen met katjes dan haar oudere zusje (6jr). de oudste zit er steeds achter en wil haar oppakken en er mee spelen enz. en dat is dan weer omdat zij nu nog maar kennis maakt met katten en er ook dus anders naar kijkt dan de jongere zus. Hangt ook allemaal af van wat de ouders toelaten. Als zij hun kinderen juist opvoeden is er geen probleem, maar als ze hun zoon dan steeds aan de staart mag trekken ofzo dan komt dat ook niet goed.
Krijg ook een beetje de indruk dat het vooral een cadeautje is voor de mama :x Voor haar zoontje maakt het niet uit of het een katje van 10 € of 550 € is.
Geplaatste afbeelding

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#19 Geplaatst 10 februari 2011 - 21:08

Ik zou toch ook niet bepaald staan te springen hoor moest ik zo een aanvraag voor een kitten in men mailbox krijgen. een poesje cadeau doen voor een kind van 4 :catscratchhead . Al moet ik wel zeggen, ik heb hier ook een dochtertje van 4,5 jaar en ons meisje is echt ontzettend lief voor onze poezen, ze heeft nog nooit 1 van onze poezels pijn gedaan, maar ons Kiara is dus al wel 4 jaar omringd door onze beestjes, ze is met hen groot geworden en dat maakt een heel groot verschil denk ik.

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#20 Geplaatst 10 februari 2011 - 21:10

Een kitten is geen verjaardagskadootje voor een kind van 4 jaar,mensen die mij op deze manier benaderen verwijs ik naar een speelgoedwinkel.
Een kind van deze leeftijd weet echt niet wat het vraagt,als de ouders een kitten willen is dat voor hun verantwoording en niet de verantwoording van een kind.
Zelfde soort aanvraag kreeg ik onlangs ook,dochtertje werd 5 jaar en wilde een kitten,of wel haar papa heeft haar een Britje aangepraat.
Kind kwam alleen in de weekenden bij papa,dus verder was het kitten veel alleen thuis.
Deze man begreep er allemaal niets van,ten eerste mocht het kitten pas een week na de verjaardag verhuizen en dat kon niet,want hij kon het kind toch niet aan het verstand peuteren dat ze niet op haar verjaardag dat kitten zou krijgen :o

wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 10 februari 2011 - 21:12

Karwendel zei:

Een kitten is geen verjaardagskadootje voor een kind van 4 jaar,mensen die mij op deze manier benaderen verwijs ik naar een speelgoedwinkel.
Een kind van deze leeftijd weet echt niet wat het vraagt,als de ouders een kitten willen is dat voor hun verantwoording en niet de verantwoording van een kind.
Zelfde soort aanvraag kreeg ik onlangs ook,dochtertje werd 5 jaar en wilde een kitten,of wel haar papa heeft haar een Britje aangepraat.
Kind kwam alleen in de weekenden bij papa,dus verder was het kitten veel alleen thuis.
Deze man begreep er allemaal niets van,ten eerste mocht het kitten pas een week na de verjaardag verhuizen en dat kon niet,want hij kon het kind toch niet aan het verstand peuteren dat ze niet op haar verjaardag dat kitten zou krijgen :o

toch heel rare mensen soms... en zo ik wil dus ik krijg... nu! :r