Spring naar inhoud

- - - - -

Kattenren ter bezichtiging?

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#1 Geplaatst 11 februari 2011 - 11:59

Wij zijn prijzen aan het opvragen bij verschillende leveranciers voor een kattenren. Vermits de prijs toch rond de 2000 euro ligt, zou ik heel graag eens een paar verschillende rennen zien "in het echt"...
Ik heb ook aan de leverancier gevraagd of ik ergens kan gaan kijken, maar moesten er hier mensen zijn van in of rond het Antwerpse die een ren hebben staan en waar we eens mogen komen kijken, laten jullie dat dan even weten aub?
Je mag ook een PB sturen als je dat liever doet... Alvast bedankt!

Bewerkt door Nadine, 11 februari 2011 - 12:00.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#2 Geplaatst 11 februari 2011 - 13:00

amai, 2000 euro??? is hij supergroot misschien?? hier heb ik 600 euro of zoiets betaald... heb je ook prijzen gevraagd bij anderen?
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 11 februari 2011 - 13:03

Ik zou toch ook nog ergens anders prijzen opvragen. Die van mij heeft minder gekost en is toch tamelijk groot ( 2,60 m op 6,50 m met een tunnel bovenaan naar de kleine ren ) volledig op maat gemaakt (dus geen standaardmaat) en overdekt.
Foto's en filmpjes kan je hier vinden: nieuwe buitenren:nieuwe foto's en filmpje p15
Voor de prijsinfo mag je me gerust een pb sturen ;) .

Geplaatste afbeelding

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#4 Geplaatst 11 februari 2011 - 14:00

De afmetingen die ik nu heb opgegeven zijn best wel groot hoor...
In eerste instantie hebben we de maten gegeven om langs het huis te plaatsen... dus de afmetingen die ik nu gegeven heb zijn breedte 2.8m, lengte 9.27m, hoogte 2.40m om dan schuin af te hellen... Dus aan de ene kant is de gevel van het huis, dus die 9.27m is maar langs één kant... Het dak met dakgoot maakt het zo duur blijkbaar... dat zou al 650 euro zijn... maar een dak wil ik wel, anders wordt alles nat wat erin zal staan... en als je een dak hebt, dan best een goot, anders druipt alles er vlak naast en wordt alles nat... Ik heb tot nu toe nog prijs gevraagd bij een andere, heb er zelf al naar teruggebeld omdat ik niks hoorde... Is al 4 dagen geleden... geeft geen goede indruk moet ik zeggen... de andere (beide firma's die hier dikwijls vermeld zijn op KS) heeft ineens prijsgegeven aan de telefoon... 10 minuten na mijn aanvraag had ik die...
maar vermits het blijkbaar toch over een serieuze ren gaat, wil ik wel kunnen vergelijken, ook qua kwaliteit... de enige prijs die ik nu ken is 1.905 euro om precies te zijn, dus geen 2000 zoals ik schreef... :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 11 februari 2011 - 14:06

De dakgoot heeft mijn man er zelf aan gemaakt ;) (en hij is helemaal niet handig :( ).
Je mag van mij gerust eens langskomen. We wonen wel in Lochristi.

Geplaatste afbeelding

Nadine
Nadine
  • 1.284 berichten

#6 Geplaatst 11 februari 2011 - 14:30

Joloka zei:

De dakgoot heeft mijn man er zelf aan gemaakt ;) (en hij is helemaal niet handig :( ).
Je mag van mij gerust eens langskomen. We wonen wel in Lochristi.
je hebt PB...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 11 februari 2011 - 18:42

Hier mag je ook gerust een kijkje komen nemen hoor ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag