Spring naar inhoud

- - - - -

Een kat uit een andere planeet.

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 17 februari 2011 - 12:09

Dan is Féline ook "stom" want die eet ook geen snoepjes of kaas of ander lekkers, enkel haar droge brokjes. :LOL:

Ik snap niet, het is toch niet omdat ze niet meer speelt dat ze van een andere planeet is is? Katten worden nu eenmaal minder speels als ze volwassen zijn.... Je vergelijkt haar wsl teveel met je 2 katten, die nog kitten zijn en dus speels :)

Bewerkt door Jessie_A&A, 17 februari 2011 - 12:10.

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:18

Jessie_A&A zei:

Ik snap niet, het is toch niet omdat ze niet meer speelt dat ze van een andere planeet is is? Katten worden nu eenmaal minder speels als ze volwassen zijn.... Je vergelijkt haar wsl teveel met je 2 katten, die nog kitten zijn en dus speels :)

Ja het is verwarrend :trance:

Mimi lijkt op een kitten maar ze is 2 jaar.

Ze weegt maar 4 kilo en voor een HTK vind ik haar erg klein.

Ze ziet er anders uit dan de meeste katten. Ze heeft een dik lijfje en korte pootjes. Ze eet alleen Royal Canin. Heb het beestje een stuk kaas gegeven, stuk vlees een snoepje maar ze eet gewoon echt niks anders dan Royal Canin.

Wel als ik aan tafel zit gaat ze smullen, is ze uiteindelijk op de tafel dan geeft ik haar een stukje vlees, en dan hoeft ze het weer niet :o

Daarom vind ik haar een kat uit een andere planeet. Ze is heel vreemd.

De katten (ook volwassen HTK) die ik ontmoet heb van vrienden, zijn heel speels en enorm groot.

Moet wel zeggen dat ze een grote gezwel had en een flinke operatie heeft gehad als kitten. Zou het daardoor komen?
Geplaatste afbeelding