Spring naar inhoud

- - - - -

Aankomende catratie voor Loki en Thor?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Kristella
Kristella
  • 352 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 12 februari 2011 - 13:57

Deze week krijgen we een brief van de dierenarts (super initiatief van hem volgens mij) met de uitnodiging om een afspraak te maken voor de castratie van Thor & Loki. In maart worden ze namelijk 6 maanden.  

Nu vraag ik me eigenlijk af of het nodig is voor ze allebei tegelijk te castereren.

Volgens mij is Loki er klaar voor. Hij is best al wel groot, komt wat uit de kittenfase, heeft zijn edel deeltje dat komt piepen als hij gekriebeld wordt en springt soms (zonder meer weliswaar) langs achter op zijn broer.

Thor echter is nog een echt kitten. Hij is niet zo groot als Loki, laat zijn edel deel nooit piepen, springt niet op zijn broer op de speciale wijze.

Ik maak me een beetje zorgen dat het voor Thor nog geen tijd is om hem te laten castreren of heeft dit er helemaal niets mee te maken?

Kan het zijn dat het niet voor allebei tegelijk moet of is dit toch het beste?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 12 februari 2011 - 16:16

Heeft er totaal niets mee te maken ;) . Je laat ze best samen castreren, omdat ze dan beide dezelfde dag suf zijn, naar de DA ruiken, samen kunnen herstellen en weer terug samen speels zijn :LOL: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 12 februari 2011 - 22:01

Ik zou ze ook gewoon samen laten castreren, je hoeft je geen zorgen te maken, veel succes! :geluk:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 12 februari 2011 - 22:05

Ja idd samen laten doen is veel beter, zo zijn ze allebei die dag suf en ruiken ze ook allebei naar de da en hebben ze geen ruzie met mekaar door die aparte geur.
's Avonds zullen ze veel terug de oude zijn, ze knappen er redelijk snel van op. Hier aten ze al gewoon terug mee de avond zelf.Succes. :geluk:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#5 Geplaatst 12 februari 2011 - 22:08

de twee ineens vast en zeker !!! veel succes in het ballenbad ... ;)
Geplaatste afbeelding