Spring naar inhoud

- - - - -

schuldbemiddeling?? het verhaal...appartement gevonden!!!

• Log in om te reageren
262 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#166 Geplaatst 19 februari 2011 - 15:10

hij is al bezig met verhuizen, al zijn werkmateriaal (betonneuse enzo) heeft hij al verhuisd (bij die gast waar hij voor werkt)
voor de rest blijf ik braaf, want hij zegt dat als ik het smerig zal spelen, hij ook smerig zal doen (en er loopt al een rechtszaak van mijn ex, die geld terug eist van de periode dat hij hier woonde...) hij zegt ook van de filters van vijver enzo achter te laten, dus daarvoor blijf ik ook braaf. moest hij niet echt op zoek zijn, zou het een ander geval zijn, maar hij is echt op zoek, en is zeker van te vertrekken. bij zijn ma heeft hij geen plaats, ze heeft maar 1 bed. bij zijn pa ook niet (ook maar 1 bed) bij zijn tante wel, maar zij is zodanig verontwaardigd over zijn gedrag, dat ze hem wel niet in huis zal willen nemen denk ik.

het is idd weekend, maar vandaag is hij al gaan werken (werkt altijd op zaterdag) en morgen zal hij ook wel niet thuis blijven. gisteravond moest hij naar bowling, dus heb mijn verdriet de vrije loop kunnen laten...heb nu wel geslapen tot 15u... zit er dus volledig door!!! zal straks nog een beetje van zijn gerief verzamelen, en samenzetten...
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#167 Geplaatst 20 februari 2011 - 11:16

Ohh meisje je hebt het echt wel heel zwaar zo he. Hoop zo voor jouw en je beesies dat ie snel weg is, maar snap wel dat je toch naar hem luisterd uit angst.
Hoop ook dat ie woord houd en niet nu zo zegt en als die weg is anders gaat doen....

Hele dikke kus en knufffffffffffffffff

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#168 Geplaatst 20 februari 2011 - 22:02

Cisca zei:

Ohh meisje je hebt het echt wel heel zwaar zo he. Hoop zo voor jouw en je beesies dat ie snel weg is, maar snap wel dat je toch naar hem luisterd uit angst.
Hoop ook dat ie woord houd en niet nu zo zegt en als die weg is anders gaat doen....

Hele dikke kus en knufffffffffffffffff

thx, ik hoop het ook, dat hij het dan toch niet 'vuil' zal spelen... hij heeft nog een paar andere appartementen op het oog, morgen belt hij ervoor om ze te mogen bezichtigen. ik ben hier al druk bezig geweest, de garage buiten gesorteerd, en zijn materiaal samen gezet, boven ook al het grootste deel gesorteerd (lakens, handdoeken, enkel zijn kleren nog niet, maar die liggen toch allemaal samen) al onze papieren gesorteerd (rekeningen op zijn naam, en rekeningen op mijn naam)  dus heb al veel werk verricht!!! hoop dat hij snel die 'stapels' zal meenemen, dat ze hier niet al te lang moeten staan!!!
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#169 Geplaatst 20 februari 2011 - 22:12

Je hebt idd al heel veel werk verricht zeg.
Hopelijk lukt het je om overdag als hij weg is voldoende rust te nemen!
Denk goed aan jezelf, de klop gaat zeker nog komen he, weet het als fibro/cvs/atrose patient als geen ander
Nou meis hou je goed he!!! :heart:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#170 Geplaatst 20 februari 2011 - 22:23

Cisca zei:

Je hebt idd al heel veel werk verricht zeg.
Hopelijk lukt het je om overdag als hij weg is voldoende rust te nemen!
Denk goed aan jezelf, de klop gaat zeker nog komen he, weet het als fibro/cvs/atrose patient als geen ander
Nou meis hou je goed he!!! :heart:

ja, de klop zal wel nog komen, maar nu heb ik daar geen tijd voor. moest hij toch snel een appartement vinden, moet alles hier zo rap mogelijk buiten! daarom moet het op voorhand samengezet worden en gesorteerd worden enzo...als hij weg is, zal ik terug op mijn gemak zijn...nog even doorbijten!!!
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#171 Geplaatst 20 februari 2011 - 22:53

Nele zei:

ja, de klop zal wel nog komen, maar nu heb ik daar geen tijd voor. moest hij toch snel een appartement vinden, moet alles hier zo rap mogelijk buiten! daarom moet het op voorhand samengezet worden en gesorteerd worden enzo...als hij weg is, zal ik terug op mijn gemak zijn...nog even doorbijten!!!

:hug: :hug: :hug:

Sterkte!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#172 Geplaatst 20 februari 2011 - 22:56

haemoglobine zei:

Sterkte!

thx, iedereen trouwens, voor al jullie steun. hier vind ik meer mensen die me begrijpen, dan in mijn nabije omgeving!!!
heel erg bedankt, door jullie berichtjes krijg ik terug moed om door te gaan! :)
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#173 Geplaatst 20 februari 2011 - 23:01

Nele zei:

thx, iedereen trouwens, voor al jullie steun. hier vind ik meer mensen die me begrijpen, dan in mijn nabije omgeving!!!
heel erg bedankt, door jullie berichtjes krijg ik terug moed om door te gaan! :)

Ik hoop voor jou dat hij snel buiten is en dat je dan eindelijk op je gemak je verdriet (en je klop die nu waarschijnlijk door de situatie een beetje "on-hold" staat, maar wel zal komen) kunt verwerken met het gezelschap en de liefde van je dieren!
En met onze steun! :hug:

Ik zie hier ook veel meer begrip dan in mijn omgeving, maar hier zitten dan ook redelijk veel "soortgenoten" die uit ervaring weten wat het is om met die ziekte(s) te leven...
Dat maakt het wel gemakkelijker om te begrijpen!
Sommige dingen moet je (jammer genoeg) meemaken om het echt te begrijpen :oops:

Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#174 Geplaatst 20 februari 2011 - 23:15

haemoglobine zei:

Ik hoop voor jou dat hij snel buiten is en dat je dan eindelijk op je gemak je verdriet (en je klop die nu waarschijnlijk door de situatie een beetje "on-hold" staat, maar wel zal komen) kunt verwerken met het gezelschap en de liefde van je dieren!
En met onze steun! :hug:

Ik zie hier ook veel meer begrip dan in mijn omgeving, maar hier zitten dan ook redelijk veel "soortgenoten" die uit ervaring weten wat het is om met die ziekte(s) te leven...
Dat maakt het wel gemakkelijker om te begrijpen!
Sommige dingen moet je (jammer genoeg) meemaken om het echt te begrijpen :oops:

ja, das waar, mensen die het niet hebben, kunnen ook niet begrijpen wat het is om ermee te moeten leven. ze snappen niet hoe lastig het elke dag is. als ze mij zien,zien ze natuurlijk niets aan mij hé! vrienden heb ik daardoor niet meer...
en dan doet het echt deugd dat er hier wel mensen zijn die je begrijpen en steunen!!! :)
de dieren zullen me zeker helpen bij het verwerken,en het terug opbouwen van mijn leven. zonder hen zou ik me waarschijnlijk laten hangen;.. maar zij geven me de energie en het geluk die ik nodig heb om te blijven doorgaan.
ik prijs mezelf gelukkig dat ik omringd ben door zoveel liefde en genegenheid!!!  ze zijn, en blijven mijn alles, mijn reden om te leven, zij maken me gelukkig!!! :love3:   het ergste blijft, dat oscar, die me ook supergelukkig maakte, er nu geen deel meer van kan uitmaken... dat verdriet komt al heel veel boven, en zal nog lang bovenkomen vrees ik... :(
maar ik hou me nu iets meer bezig met luca alleen, en ze ziet er al beter uit, gaat alleen naar buiten, heeft terug zotte buien, eet al meer, dus hopelijk komt ze over het verlies van haar maatje...
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#175 Geplaatst 21 februari 2011 - 04:11

ik lees nu alles pas, veel sterkte met deze situatie hoor, en volgens mij ga je pas echt rust krijgen als alles achter de rug is, dikke knuffel alvast en de moed niet opgeven hoor :hug: :hug:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#176 Geplaatst 22 februari 2011 - 19:25

gisteren naar huisarts geweest, omdat ik voelde dat ik in een dip aan het geraken was. hij heeft me een antidepressiva voorgeschreven, die ook wordt voorgeschreven tegen chronische pijnen, Cymbaltan. iemand daar ervaring mee???

heb gisteren mijn eerste pil gepakt, heb bijna niet geslapen, loop al heel de dag te beven, misselijk, pijn, een onwerkelijk gevoel, en nu bij dierenarts ben ik een aantal keren bijna flauwgevallen!!! weet dus niet goed of ik die pillen zal blijven nemen. al gezocht op het internet, en ze zeggen dat je de eerste bijwerkingen moet 'doorbijten', pff, dat wil wel zeggen dat alles wat ik deze week (weken?) moest en zou doen in het water zou vallen daardoor. kmag rond 20u40 bellen naar huisarts (hij is nu op ronde) en zal hem eens vragen wat ik moet doen...

dat flauwvallen vind ik nog het meest risicovolle, wil toch zeggen dat het een serieuze invloed heeft op mijn bloeddruk?
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#177 Geplaatst 22 februari 2011 - 19:53

Nele zei:

gisteren naar huisarts geweest, omdat ik voelde dat ik in een dip aan het geraken was. hij heeft me een antidepressiva voorgeschreven, die ook wordt voorgeschreven tegen chronische pijnen, Cymbaltan. iemand daar ervaring mee???

heb gisteren mijn eerste pil gepakt, heb bijna niet geslapen, loop al heel de dag te beven, misselijk, pijn, een onwerkelijk gevoel, en nu bij dierenarts ben ik een aantal keren bijna flauwgevallen!!! weet dus niet goed of ik die pillen zal blijven nemen. al gezocht op het internet, en ze zeggen dat je de eerste bijwerkingen moet 'doorbijten', pff, dat wil wel zeggen dat alles wat ik deze week (weken?) moest en zou doen in het water zou vallen daardoor. kmag rond 20u40 bellen naar huisarts (hij is nu op ronde) en zal hem eens vragen wat ik moet doen...

dat flauwvallen vind ik nog het meest risicovolle, wil toch zeggen dat het een serieuze invloed heeft op mijn bloeddruk?

Oei, wel serieuze bijwerkingen...
Doorbijten, ok, maar hoe lang dan?
Als dat over enkele dagen gaat kan het nog, maar als het weken duurt...

Kun je eventueel niet starten met een lagere dosis zodat je lichaam de tijd krijgt eraan te wennen?
Straks weet je meer via de huisarts.

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#178 Geplaatst 22 februari 2011 - 20:13

Nele zei:

Cymbaltan heb ik nooit genomen, maar wel Trazolan en had na 1 pilletje ook deze bijwerkingen. (Volgens mij is deze "medicatie" gelijkaardig...!?)

Aangezien ik ook was flauwgevallen en een extreem lage bloeddruk had (7 over 4 :catscratchhead ), heb ik geweigerd deze nog verder te nemen.

Had er echt geen vertrouwen meer in want had mezelf ook totaal niet "onder controle". Nu neem ik enkel nog prothiaden, maar slechts 25 mg. Dit vooral omdat ik slaapstoornissen heb en het helpt echt wel om iets beter te slapen...misschien dit eens voorstellen aan je huisarts ? ;)

Wens je veel beterschap :heart:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#179 Geplaatst 22 februari 2011 - 20:38

Mauro zei:

Cymbaltan heb ik nooit genomen, maar wel Trazolan en had na 1 pilletje ook deze bijwerkingen. (Volgens mij is deze "medicatie" gelijkaardig...!?)

Aangezien ik ook was flauwgevallen en een extreem lage bloeddruk had (7 over 4 :catscratchhead ), heb ik geweigerd deze nog verder te nemen.

Had er echt geen vertrouwen meer in want had mezelf ook totaal niet "onder controle". Nu neem ik enkel nog prothiaden, maar slechts 25 mg. Dit vooral omdat ik slaapstoornissen heb en het helpt echt wel om iets beter te slapen...misschien dit eens voorstellen aan je huisarts ? ;)

Wens je veel beterschap :heart:

Ik heb hier net weer de Trazolan uit de kast gehaald omdat ik de laatste tijd de slaap maar niet kan vatten, en ik heb er geen enkele bijwerking van!
Ik neem maar een half, maar het werkt! :LOL:

Hoe kunnen ze eigenlijk de bijwerkingen voor iets bepalen als dit op verschillende personen al zo'n verschillende uitwerkingen kan hebben?

Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#180 Geplaatst 22 februari 2011 - 20:47

Nele, ik kreeg van de reumatologe ook de Cymbalta en ik voelde me er ook niet goed mee. Heb het wel een tijd genomen in de hoop dat er verbetering optrad maar voelde me er juist heel down door. Heb wel niet de dingen gehad die jij beschrijft. Heb dan seroxat gekregen maar ook daarvan voelde ik me echt niet goed en ben alles zo gestopt. Mss ook omdat ik het zag dat een ad pil niet kon werken bij pijn en vermoeidheid en ik steeds idee kreeg dat het tussen de oren zat volgens die reumatologe. Ik heb er geen baat van gehad iig.
Vind het wel heel knap van je dat je de huisarts hebt ingelicht want dit is toch wel hele stap om dit toe te geven hoor.
Hele dikke knufffffff :heart: