Spring naar inhoud

- - - - -

schuldbemiddeling?? het verhaal...appartement gevonden!!!

• Log in om te reageren
262 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#181 Geplaatst 22 februari 2011 - 21:16

Als je de bijwerkingen niet ziet zitten moet je misschien eens vragen naar Deanxit, dat is een licht AD zonder bijwerkingen normaalgezien.. Maar je dokter zal wel weten wat je best doet allicht.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#182 Geplaatst 22 februari 2011 - 22:11

MissKitty zei:

Als je de bijwerkingen niet ziet zitten moet je misschien eens vragen naar Deanxit, dat is een licht AD zonder bijwerkingen normaalgezien.. Maar je dokter zal wel weten wat je best doet allicht.

deanxit heb ik vroeger nog genomen, had daar niet veel hulp van (misschien voor depressie wel, maar alleszins niet tegen vermoeidheid en pijn, wat ook een oorzaak is van mijn depressie)
heb hem gebeld, en moet morgen om een voorschriftje gaan voor een kleinere dosis. nu was het 60mg, dus moet proberen met 30mg. ben er natuurlijk wel bang voor geworden... als de bijwerkingen zo erg blijven, dan kan ik deze (en misschien volgende week) niet doen wat ik gepland had, of zou willen of moeten doen. als ik de eerste pil neem, en tis weer van dat, dan zal ik er niet mee voortdoen. van velen hoor ik ook dat ze er 10 kg of meer van verzwaard zijn, dat heb ik er ook niet voor over, hoor! dan word je toch depressief doordat je zelfbeeld en zelfvertrouwen vermindert?
ik zie nu wel wat die kleinere dosis geeft, maar als het niet lukt, doe ik het wel op eigen krachten...
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#183 Geplaatst 22 februari 2011 - 22:17

Nele zei:

deanxit heb ik vroeger nog genomen, had daar niet veel hulp van (misschien voor depressie wel, maar alleszins niet tegen vermoeidheid en pijn, wat ook een oorzaak is van mijn depressie)
heb hem gebeld, en moet morgen om een voorschriftje gaan voor een kleinere dosis. nu was het 60mg, dus moet proberen met 30mg. ben er natuurlijk wel bang voor geworden... als de bijwerkingen zo erg blijven, dan kan ik deze (en misschien volgende week) niet doen wat ik gepland had, of zou willen of moeten doen. als ik de eerste pil neem, en tis weer van dat, dan zal ik er niet mee voortdoen. van velen hoor ik ook dat ze er 10 kg of meer van verzwaard zijn, dat heb ik er ook niet voor over, hoor! dan word je toch depressief doordat je zelfbeeld en zelfvertrouwen vermindert?
ik zie nu wel wat die kleinere dosis geeft, maar als het niet lukt, doe ik het wel op eigen krachten...

Kun je de huidige die je al hebt liggen niet in 2 breken?
Dan moet je niet nog een doos halen zonder zeker te zijn dat het wel zal lukken.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#184 Geplaatst 22 februari 2011 - 22:19

haemoglobine zei:

Kun je de huidige die je al hebt liggen niet in 2 breken?
Dan moet je niet nog een doos halen zonder zeker te zijn dat het wel zal lukken.

het is poeder, dat in maagsapresistente capsules zit, dus zou al moeten capsules gaan halen naar apotheek. denk niet dat ik dat poeder gewoon zo mag nemen. dusja, ipv te prutsen en sukkelen, dan maar nieuw doosje gaan halen (vorig doosje, die 60mg, heb ik gekregen van huisarts, is een staal)
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#185 Geplaatst 22 februari 2011 - 22:39

Nele zei:

het is poeder, dat in maagsapresistente capsules zit, dus zou al moeten capsules gaan halen naar apotheek. denk niet dat ik dat poeder gewoon zo mag nemen. dusja, ipv te prutsen en sukkelen, dan maar nieuw doosje gaan halen (vorig doosje, die 60mg, heb ik gekregen van huisarts, is een staal)

Als het capsules zijn lukt dat idd niet zo goed... :oops:

Ik hoop echt voor jou dat het beter lukt met de lichtere dosis, je hebt er niet voor niets om gevraagd maar als het je nog meer problemen brengt is het ook de moeite niet...

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#186 Geplaatst 23 februari 2011 - 00:24

haemoglobine zei:

Als het capsules zijn lukt dat idd niet zo goed... :oops:

Ik hoop echt voor jou dat het beter lukt met de lichtere dosis, je hebt er niet voor niets om gevraagd maar als het je nog meer problemen brengt is het ook de moeite niet...

nee, tis dat, plus heb ook geen zin om ettelijke kilo's aan te komen!! heb sowieso al weinig zelfvertrouwen. zal zien wat die 30mg geeft, maar als ik er terug slecht van ben, stop ik het gewoon, hoor. heb geen zin om me dagen of weken slecht te voelen van bijwerkingen, dan hopen dat het werkt, en dan terug afbouwen met bijwerkingen...
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#187 Geplaatst 24 februari 2011 - 20:15

hij heeft een appartement gevonden!! hij heeft al de sleutel,dus dit weekend gaat hij verhuizen. tzal lastig worden, maar ik zal blij zijn dat ik dan eindelijk terug opgelucht kan ademhalen,mezelf kan zijn, en opnieuw beginnen. dus goed nieuws!!!
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#188 Geplaatst 24 februari 2011 - 20:17

Dat is toch al heel goed nieuws, dan kan je eindelijk weer wat tot rust komen.

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#189 Geplaatst 24 februari 2011 - 20:17

Nele zei:

hij heeft een appartement gevonden!! hij heeft al de sleutel,dus dit weekend gaat hij verhuizen. tzal lastig worden, maar ik zal blij zijn dat ik dan eindelijk terug opgelucht kan ademhalen,mezelf kan zijn, en opnieuw beginnen. dus goed nieuws!!!

Dat is goed nieuws voor je! :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#190 Geplaatst 24 februari 2011 - 20:20

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#191 Geplaatst 24 februari 2011 - 20:23

:hug: :hug: :duim:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#192 Geplaatst 24 februari 2011 - 20:24

Goede vooruitzichten dan kun je eindelijk weer op je positieven komen :thumb: :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#193 Geplaatst 24 februari 2011 - 20:30

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Diesel_*
Guest_Diesel_*

#194 Geplaatst 24 februari 2011 - 20:34

Hoe kan ie nou zo'n schone meid in de steek laten? Moest je van mij zijn, ik zou het wel weten hoor :LOL:

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#195 Geplaatst 24 februari 2011 - 20:41

Super, dan kan je een nieuwe start maken.
Dikke knuffel.