Spring naar inhoud

- - - - -

schuldbemiddeling?? het verhaal...appartement gevonden!!!

• Log in om te reageren
262 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#91 Geplaatst 13 februari 2011 - 22:50

Ik ben eigenlijk wel een beetje bezorgd om Nele, dat ze nog niks van zich heeft laten horen.

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#92 Geplaatst 13 februari 2011 - 22:52

Misschien een goed gesprek met haar partner? "goed" als zijnde: waarin iedereen zijn zegje kan doen zonder dat er geroepen wordt?
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#93 Geplaatst 13 februari 2011 - 23:52

pff, een lastige dag gehad. we moesten vanmiddag met een ander koppel gaan eten, aagnezien er nog over niets gepraat is, hebben we nog niets gezegd, al merkten ze waarschijnlijk wel dat er iets gaande is...

toen ik thuiskwam, lag Oscar dood in de tuin... :cry: oorzaak weet ik, maar zal ik niet online plaatsen. dus dat er ook nog eens bij... :cry:  dierenarts is dus geweest, en ik ben vreselijk van slag.. alsof het nog niet moeilijk genoeg is, ben ik ook Oscar kwijt...

mede door de reden waardoor hij is gestorven, weet ik dat mijn vriend hier niet kan blijven. sowieso was hij vanmorgen al op zoek op internet om iets te huren, dus het is nu afwachten wanneer hij iets vindt. mijn ma is dus al op de hoogte, morgen ga ik nog eens praten met haar, en ze zegt dat we wel oplossingen zullen vinden, en ze zal helpen waar ze kan.

het zal zwaar en moeilijk worden, maar ik weet van mezelf dat het me zal lukken. ik ben sterk genoeg!!!!

ivm de honden, ik ga niet vaak wandelen, maar heb een redelijk grote tuin, waar ik elke dag met hen speel, en ze zitten veel en graag buiten om met elkaar te spelen. dus ik ben zeker dat ze niets tekort komen! als anderen hun bedenkingen hebben, mogen ze altijd komen kijken!!

het huis verkopen vind ik geen optie, als ik moet huren, zal het bedrag niet veel minder zijn, en zal het spaargeld uiteindelijk opraken!

ik ben nu natuurlijk extra emotioneel van slag door het verlies van Oscar, maar ivm de rest is het iets 'duidelijker'. het is nu een kwestie van tijd, en opofferingen doen, alles goed bekijken en berekenen, en doorbijten. bedankt voor jullie steun alleszins!!!
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#94 Geplaatst 14 februari 2011 - 00:10

Nele, goed dat je met je mama kan praten en zij je wil helpen.
Je komt er wel, de moed niet verliezen hé, dat is goud waard hoor dat je iemand hebt die achter je staat.
Innige deelneming bij het verlies van Oscar.
Je zegt niet waaraan hij overleden is maar de manier waarop je het verteld doet mij dan denken dat je vriend er voor iets tussenzit.
Als dat zo is zou ik hem alvast niet meer vertrouwen om nog alleen te zijn met mijn dieren.
En zou ik ik er vaart achterzetten om hem buiten te krijgen.
Want als hij iets te maken heeft met het overlijden van Oscar dan is die vent toch wel gestoord en gevaarlijk, wees aub voorzichtig, een kat in t nauw maakt rare sprongen en als hij jou wil raken dan weet hij dat je t meest pijn kan doen door je beestjes iets aan te doen ( hou je beestjes zo  ver mogelijk weg van hem).
Ik ben in ieder geval blij te lezen dat hij zelf al op internet zat te zoeken naar een andere woonst en ik hoop van ganser harte dat hij snel zijn boeltje pakt en vertrekt.
Dat zal niet alleen jou ten goede komen maar ook goed zijn voor je beestjes.
Dan krijgen zij ook terug een thuis waar ze op hun gemak kunnen zijn en ze niet bang hoeven te zijn.
Veel sterkte toegewenst

ps: als hij met het overlijden van je beestje te maken heeft, moet je dan wachten tot hij iets anders vindt?
Kan je dan geen klacht indienen bij de politie en hem laten buitenzetten?
Ik weet niet of dat een goed idee is, met zo iemand moet je voorzichtig zijn, maar ik zou dan bang zijn dat hij toch nog iets zou doen aan mij of aan de beestjes voor hij verhuist, ik zou me niet meer veilig voelen en zou  constant bang zijn dat hij mijn dieren iets gaat aandoen...

Bewerkt door lathyrus, 14 februari 2011 - 00:14.
Reden van bewerken: ps erbij gezet

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#95 Geplaatst 14 februari 2011 - 00:53

amaai nele toch, meisje. het zit je echt niet mee momenteel :hug: :hug: :hug:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#96 Geplaatst 14 februari 2011 - 05:57

ik heb de knoop volledig doorgehakt, hij moet buiten. hij toont helemaal geen berouw,spijt, niets... ik vertrouw hem neit meer met de dieren, en wie weet waartoe hij allemaal in staat is??
hij 'zegt' dat hijzal verhuizen, maar waar kan hij terecht? moet ik dit zolang laten aanslepen, en hem zolang bij mij in huis laten?? aangezien hij hier zijn domicilie heeft, kan ik hem niet zomaar buitenzetten dacht ik??

stel dat hij geen moeite doet om iets te vinden, of het lukt hem niet, kan ik hem dan verplichten om te vertrekken??? en op welke manier? ik zit ermee in, die periode dat hij hier nog moet wonen, dat hij opnieuw een uitbarsting krijgt, en misschien ik het zal moeten bekopen.

ik wou  hem rustig de tijd laten om iets te zoeken om te huren, maar dan ben ik nog niet in orde met uitkering, tot zijn domicilie is veranderd.  helaas, door recente verwikkelingen, wil ik hem zo snel mogelijk buiten. maar hoe??????

zal morgen eens advocaat opbellen, ga sowieso naar mijn ma om nog vanalles te bespreken. moet ik nog andere diensten ofzo contacteren??
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#97 Geplaatst 14 februari 2011 - 06:05

Neeem contact met de politie en vraag hoe je hem zo snel mogelijk buiten krijgt,en vermeld dat je bang bent en je niet meer veilig voelt . Ik weet niet echt of zij kunnen helpen maar het is toch te proberen .
Heel veel sterkte met het verlies van Oscar. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#98 Geplaatst 14 februari 2011 - 07:06

babetatilla zei:

Neeem contact met de politie en vraag hoe je hem zo snel mogelijk buiten krijgt,en vermeld dat je bang bent en je niet meer veilig voelt . Ik weet niet echt of zij kunnen helpen maar het is toch te proberen .
Heel veel sterkte met het verlies van Oscar. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik zou het ook doen.Het huis is van jou en je hebt,denk ik, het recht van hem buiten te zetten.Indien er sprake is van mishandeling van je dieren en een bewijs van je dierenarts kun je hem mss met de hulp van de politie buitenzetten?Vraag onderdak aan je moeder voor jou en je beestjes, indien mogelijk, en laat het slot veranderen terwijl hij weg is.Moet allemaal snel gebeuren.Met wat hulp is het mss mogelijk.ONDERNEEM IETS VOOR DAT HET TE LAAT IS.Ik ken natuurlijk de situatie niet maar je hebt hulp nodig.Alleen geraak je er niet door. :hug: hug :hug
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#99 Geplaatst 14 februari 2011 - 08:09

Heel veel sterkte met het verlies van Oscar, en met alle andere dingen :hug: :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#100 Geplaatst 14 februari 2011 - 10:46

Wat erg allemaal zeg!  Ik wens je veel sterkte meid!

Geplaatste afbeelding

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 14 februari 2011 - 10:52

als hij er voor iets tussen zit, laat hem dan oppakken door de politie. En zoals al is gezegd, laat hem er niet meer in! Als hij je dieren iets kan aandoen, dan is de volgende stap misschien wel dat hij jou iets aan doet.
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#102 Geplaatst 14 februari 2011 - 11:46

Ik vind het heel erg voor je Nele en ik hoop dat je snel een oplossing vindt.
Maar als je hem niet onmiddellijk buiten krijgt dan zal je misschien moeten zorgen dat zowel jij als je dieren daar voorlopig even weg kunnen. Gastgezinnen voor je dieren ofzo en jijzelf naar je moeder tot hij weg is? Jullie kunnen toch niet met zo een gevaarlijk persoon blijven samenleven, wie is dan de volgende die aan de beurt is als hij weer agressief wordt..

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#103 Geplaatst 14 februari 2011 - 13:37

Veel sterkte met het verlies van Oscar :( :rub: :rub: . Ik zou ook zeker de politie verwittigen, ze kunnen je misschien niet direct helpen, maar dan heb je toch al melding gedaan dat je bang bent en dat hij gevaarlijk kan zijn. Mocht er dan toch nog iets voorvallen, dan zijn ze toch al zeker op de hoogte. Sterkte, en ik hoop dat je snel van hem verlost bent  :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#104 Geplaatst 14 februari 2011 - 14:11

:hug: :hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#105 Geplaatst 14 februari 2011 - 14:15

Zo'n grote hond krijg je volgens mij nu ook niet zo snel geveld, vreselijk dat hij hiervan het slachtoffer is moeten worden.
Ik wens je heel veel sterkte toe met het oneerlijke verlies van Oscar en hopelijk kun je hem asap buiten krijgen, want wie tot zoiets in staat is, is volgens mij nog tot ergere dingen in staat...
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: