Spring naar inhoud

- - - - -

testen... DA geweest14/2...bizar einde..

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#16 Geplaatst 14 februari 2011 - 11:42

lizke zei:

Oh wat ben ik blij dat te horen! Oef :)

Ikke ook :) . Je wilt niet weten hoe een bizarre ochtend ik erop heb zitten.
Eerst kreeg ik ze dus met geen mogelijkheid in haar mandje. Ben dan in alle rapte snel naar de dierenwinkel gereden en heb er 1 gekocht die van boven open kon. DA boekje vergeten mee te nemen pffff. En nu heb ik koppijn :ha

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:28

Wat een verhaal van die da.Het kan hem blijkbaar niets schelen of ze de andere besmetten!
Ik ben toch heel blij te horen dat alles O.K. is.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#18 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:44

DORIS zei:

Wat een verhaal van die da.Het kan hem blijkbaar niets schelen of ze de andere besmetten!
Ik ben toch heel blij te horen dat alles O.K. is.

Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat hij zo eerlijk was over het waarom ze het niet meer doen... ik dacht nl. gewoon uit laksheid. Als dierenasielen overal gaan rond strooien dat je geen dierenvriend bent is natuurlijk ook ellendig. Het jammere eraan is alleen natuurlijk wel dat de "gewone" mens er op die manier de dupe van is geworden.
Hij was wel ook heel erg meedenkend over alles, dus ik moet zeggen dat ik er vandaag echt wel weer een goed gevoel over had. Ik heb verder ook nooit klachten gehad over deze DA alleen nu ivm met dat testen begon ik natuurlijk wel effe te twijfelen.

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:47

*mikkeke* zei:

Oké, ik ben bij de DA geweest en het gaat een zeer lang verhaal worden vrees ik.
Meteen natuurlijk de vraag gesteld waarom ze niet eerst op leucose hadden getest voor de inenting. Vroeger deden ze dat blijkbaar wel altijd standaard testen op leucose en kattenaids maar tegenwoordig niet meer omdat hij een aantal zwaar gepeperde brieven heeft gekregen van asiels... er waren blijkbaar mensen geweest die een kat uit een asiel hadden gehaald die kattenaids hadden en die hij dus had gezegt dat ze het best de kat terug naar het asiel konden brengen omdat het niet zo verstandig is om een kattenaids positieve kat te gaan samen zetten met gezonde andere katten. Hij werd daarin uitgemaakt dat hij geen beestenvriend was etc. Ze hebben toen dus beslist om alleen nog te testen als de mensen erom vragen. Ik heb dus wel laten weten dat ik het toch wel graag van te voren had geweten dan nu in de stress te hebben gezeten. Dat kon hij natuurlijk heel goed begrijpen.
Nu is Lizzy daar gebleven, ze gingen testen op Fiv en felv en kijken of ze al een litteken had van een sterilisatie en anders gingen ze haar direct steriliseren.
Heb nu net tel. gehad dat ze NEGATIEF is voor beide en dat ze nog geen litteken had. Ze blijft nu dus tot 17u bij de DA en dan krijg ik een poesje terug die steriel is en geen aids of leucose heeft!!!!!!!

goed nieuws zeg!!! dat is wsl wel een grote OEF voor je!

maar toch ongelooflijkvan die asielen. sorry, uitgemaakt worden geen dierenvriend te zijn omdat je katten test op FIV en FeLV :o

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 14 februari 2011 - 13:30

Idd.Als je katje goed is en je hebt terug vertrouwen is alles in orde.
De kat is behandelt en dat telt.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 14 februari 2011 - 13:36

:cheer: :dancer: :cheer: En voor die asielen : Boe :(

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#22 Geplaatst 14 februari 2011 - 14:42

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 14 februari 2011 - 14:52

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#24 Geplaatst 14 februari 2011 - 14:53

Joloka zei:

:cheer: :dancer: :cheer: En voor die asielen : Boe :(

Dat dacht ik nu ook, hoe stom kunnen ze zijn :catscratchhead

Ben ondertussen aan het aftellen tot 17u dan mag ik ons dametje weer gaan ophalen :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 14 februari 2011 - 15:47

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#26 Geplaatst 14 februari 2011 - 15:50

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#27 Geplaatst 14 februari 2011 - 17:51

effe snel... ben aan het koken.
Mevrouw bleek dus toch wal al steriel te zijn :o .
Voor niets dus open gemaakt helaas, er was niks geen littekenweefsel te zien :cry:

Jana_23
Jana_23
  • 3.349 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 14 februari 2011 - 17:56

*mikkeke* zei:

effe snel... ben aan het koken.
Mevrouw bleek dus toch wal al steriel te zijn :o .
Voor niets dus open gemaakt helaas, er was niks geen littekenweefsel te zien :cry:

Jammer dat ze voor niks geopereerd is.
Maar ben zooooo blij dat ze negatief is bevonden!!!!!
Had me anders wel een beetje schuldig gevoeld!!! :)

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 14 februari 2011 - 18:07

Oei, tja, het is meestal moeilijk te zien aan de buitenkant. Maar nu ben je zeker hé ;) . Spoedig herstel :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 14 februari 2011 - 18:11

Geef haar maar een extra dikke knuffel van ons allemaal en neem er zelf ook eentje :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding