Spring naar inhoud

- - - - -

testen... DA geweest14/2...bizar einde..

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#46 Geplaatst 17 februari 2011 - 09:24

zoveel mensen zoveel meningen natuurlijk. Echo heb ik niet aan gedacht en heeft de Da het niet over gehad.
Nogmaals ik heb maar proberen goed te doen en als dat in de ogen van sommige mensen niet zo is, kan ik daar nu niets meer aan veranderen.
Het belangrijkste lijkt mij nu dat Lizzy het goed doet en goed aan het herstellen is :)

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#47 Geplaatst 17 februari 2011 - 09:31

*mikkeke* zei:

zoveel mensen zoveel meningen natuurlijk. Echo heb ik niet aan gedacht en heeft de Da het niet over gehad.
Nogmaals ik heb maar proberen goed te doen en als dat in de ogen van sommige mensen niet zo is, kan ik daar nu niets meer aan veranderen.
Het belangrijkste lijkt mij nu dat Lizzy het goed doet en goed aan het herstellen is :)

Dat is het voornaamste, dat Lizzy het goed doet!!
En ik ben er zeker van dat jij alles doet voor je katjes!! :)

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#48 Geplaatst 17 februari 2011 - 09:43

Jana_23 zei:

Dat is het voornaamste, dat Lizzy het goed doet!!
En ik ben er zeker van dat jij alles doet voor je katjes!! :)

Dank je, ben blij dat te horen :) . Ik zal altijd proberen het beste te doen maar ik weet natuurlijk niet alles en daarom vertrouw ik erop dat mijn DA mij kan helpen waar het nodig is en als ik dit hier allemaal eerder had gelezen dan had ik dat zeker aan hem gevraagd natuurlijk :)

Trouwens nog een vraagje voor Nash: Je zegt dat je zou wachten op de eerst krolsheid, maar er zijn toch ook katten stil krols, zou je dan dat risico lopen? :)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 17 februari 2011 - 09:55

*mikkeke* zei:

Je hebt gelijk.Sorry dat het anders overkomt,ik ben mss iets te "kort van stof".Zal me proberen te veranderen.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#50 Geplaatst 17 februari 2011 - 10:02

DORIS zei:

Je hebt gelijk.Sorry dat het anders overkomt,ik ben mss iets te "kort van stof".Zal me proberen te veranderen.

:ha :ha is niet nodig hoor kan ik best tegen maar ik wou alleen maar even laten weten dat ik echt wel goede bedoelingen heb en dat ik probeer om het zo goed mogelijk te doen :)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#51 Geplaatst 17 februari 2011 - 10:05

Heb ik wel gezien. :hug:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig