Spring naar inhoud

- - - - -

Gerommel en gestommel

• Log in om te reageren
45 reacties op dit onderwerp
Guest_dusk rigid_*
Guest_dusk rigid_*

#31 Geplaatst 08 maart 2011 - 10:42

hahahaa arme kathleen ik weet precies wat je doormaakt met je gebroken nachten.. word je erg moe van hea :( gelukkig is gijs al wat bijgetrokken met zijn nachtelijke wandelingen door het huis.. (erg speelse wandelingen hihi )

ik hoop dat het snel beter word en dat je dan weer fijn kunt slapen

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#32 Geplaatst 08 maart 2011 - 10:45

Kathleen zei:

neen, alleen met 7kg gewicht op mijn hoofd en "mrew" en met nageltjes aan mijn gezicht :louche:

:p :p voor mijn lieverdje sta ik graag op :p , allen is het zo'n gebroken nacht hé, maar ach katten eten geven gaat sneller dan borstvoeding geven 's nachts :ha :ha :ha :ha

was niet inbegrepen in de prijs O:)

Voor die optie moet je bij betalen en dat wou Kathleen niet :ha

Misschien wilt Choppiedop er wel een broertje of zusje bij! Ik herinner mij nu namelijk dat wij hetzelfde probleem met Zwapzwap hebben gehad! Die maakte mij ALTIJD wakker 's nachts, ik was echt gebroken de eerste weken dat zij bij ons was. En moest ik weg dan was ze altijd heel zielig. Toen hebben we speciaal voor haar Poppie erbij genomen en tadaaaa: ik kon weer ongestoord slapen! (tot Poppie een half jaar terug ofzo is begonnen met mij wakker te "knabbelen".... O:) )

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 08 maart 2011 - 10:58

Smitten Kitten zei:

Misschien wilt Choppiedop er wel een broertje of zusje bij! Ik herinner mij nu namelijk dat wij hetzelfde probleem met Zwapzwap hebben gehad! Die maakte mij ALTIJD wakker 's nachts, ik was echt gebroken de eerste weken dat zij bij ons was. En moest ik weg dan was ze altijd heel zielig. Toen hebben we speciaal voor haar Poppie erbij genomen en tadaaaa: ik kon weer ongestoord slapen! (tot Poppie een half jaar terug ofzo is begonnen met mij wakker te "knabbelen".... O:) )

Komaan Kathleen: nog een smittenkittentje :love3: (misschien als je er nu eentje bijneemt dat je niet moet bijbetalen voor de opties?)

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#34 Geplaatst 08 maart 2011 - 11:09

Joloka zei:

Komaan Kathleen: nog een smittenkittentje :love3: (misschien als je er nu eentje bijneemt dat je niet moet bijbetalen voor de opties?)

Kathleen weet dat al, als ze er nog eentje bijneemt is het een aan gereduceerd tarief :ha

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 08 maart 2011 - 11:12

Smitten Kitten zei:

Choppiedoppie wil zeker een zusje of broertje bij (maar de pappie niet) :x O:) En ge ziet, dat helpt ook niet altijd.
mssn moeten we hem eens van de trap gooien of zo :ha :ha :ha :oops: (dan krijgt hij terug schrik) NEEN HANNE DAT MEEN IK NIET
Maar Zwapzwap is welkom, alsook Jalo, Dea, Poppie, een nieuw beebje (een blauwke of een met vlekjes please),.....  

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 08 maart 2011 - 11:13

Smitten Kitten zei:

Kathleen weet dat al, als ze er nog eentje bijneemt is het een aan gereduceerd tarief :ha
:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#37 Geplaatst 08 maart 2011 - 11:17

Kathleen zei:

Choppiedoppie wil zeker een zusje of broertje bij (maar de pappie niet) :x O:) En ge ziet, dat helpt ook niet altijd.
mssn moeten we hem eens van de trap gooien of zo :ha :ha :ha :oops: (dan krijgt hij terug schrik) NEEN HANNE DAT MEEN IK NIET
Maar Zwapzwap is welkom, alsook Jalo, Dea, Poppie, een nieuw beebje (een blauwke of een met vlekjes please),.....  

Seg dat zijn Münchausen by Proxy-trekjes hoor! Choppiedoppie van de trap smijten? :x :scared: :neen: :r :gek: :8

Ik denk dat Chop en Marc versterking nodig hebben! Want de vrouwen hebben bij jullie toch wel de overhand he. Zo een lief klein Pumpkinvriendje, (een baby van he, niet Pumpkin zelf!!! 8) ) dat zouden Marc en Chop geweldig vinden denk ik :goofy:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 08 maart 2011 - 11:19

Smitten Kitten zei:

Seg dat zijn Münchausen by Proxy-trekjes hoor! Choppiedoppie van de trap smijten? :x :scared: :neen: :r :gek: :8

Ik denk dat Chop en Marc versterking nodig hebben! Want de vrouwen hebben bij jullie toch wel de overhand he. Zo een lief klein Pumpkinvriendje, (een baby van he, niet Pumpkin zelf!!! 8) ) dat zouden Marc en Chop geweldig vinden denk ik :goofy:
MMMM, vooral als diene kleine ook bij op bed wil slapen aan Marc zijn voeten O:) naast Mimi :mrgreen: .
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#39 Geplaatst 08 maart 2011 - 11:24

Kathleen zei:

MMMM, vooral als diene kleine ook bij op bed wil slapen aan Marc zijn voeten O:) naast Mimi :mrgreen: .

Voila, lekker warme voetjes! :LOL:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 08 maart 2011 - 19:30

Misschien dan toch maar eerst een veel groter bed kopen :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#41 Geplaatst 08 maart 2011 - 19:47

:lachen: :lachen:

Guest_Loeka_*
Guest_Loeka_*

#42 Geplaatst 08 maart 2011 - 22:30

:LOL: :LOL:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 10 maart 2011 - 13:46

22u "takbang boenk" poging om op de boekenkast te klimmen mislukt, Choppie, ga es lekker dodo doen.....23u "mrew"...4u "mreew", 5u "mrew", "6.15u "mreeeeeuw" Chopin ge hebt al eten gekregen, ga terug slapen........ "mrew" 7kg over mijn gezicht, rommelen op mijn nachtkastje,.... en weer terug over mijn borskast naar een goed plekje tussen ons in, duw, trek stomp, rrrrrrrrrrrrrrronk, ssssjjjtt dopje , 't is nog te vroeg om op te staan :mrgreen:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#44 Geplaatst 10 maart 2011 - 13:50

Kathleen zei:

22u "takbang boenk" poging om op de boekenkast te klimmen mislukt, Choppie, ga es lekker dodo doen.....23u "mrew"...4u "mreew", 5u "mrew", "6.15u "mreeeeeuw" Chopin ge hebt al eten gekregen, ga terug slapen........ "mrew" 7kg over mijn gezicht, rommelen op mijn nachtkastje,.... en weer terug over mijn borskast naar een goed plekje tussen ons in, duw, trek stomp, rrrrrrrrrrrrrrronk, ssssjjjtt dopje , 't is nog te vroeg om op te staan :mrgreen:

:love3: :love3: :love3:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 10 maart 2011 - 15:33

:lachen: :lachen: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag