Spring naar inhoud

- - - - -

Iemand ervaring met Zooplus ?

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Ann-Celine
Ann-Celine
  • 81 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 13 februari 2011 - 14:35

Hallo

ik ben zowat aan het kijken waar je je gerief kan kopen aan een voordelige prijs. Ik heb altijd gedacht de colruyt is het goedkoopste maar ik vraag me af bij zooplus Dierenbenodigdheden en diervoeding bij zooplus - mijn dierenwinkel ? Heeft daar iemand ervaring mee? Ik heb gezien dat de Belgische site alleen in het Frans is (?), dus men verwijst maar meteen naar de Nederlandse site.

ik heb het zo voor Kattenvulling, of is Aldi ook goed.  En wat me geur, zijn er bepaalde merken die meer de geur opnemen.

Groetjes Ann

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 13 februari 2011 - 14:47

er is hier al een topic over en als je kan ook zien dan bovenaan hier en link is

ik woon in belgie en bestel alles, maar ook alles via zooplus.nl. ik ben er erg tevreden over: als er problemen zijn worden die goed opgeloast. enig minpuntje: als er iets mis is, dan moet je wel engels kunnen want de telefoondienst is in het engels.

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 13 februari 2011 - 14:48

Ja meestal gaat het goed,alleen van de laatste levering was ik niet tevreden

Ann-Celine
Ann-Celine
  • 81 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 13 februari 2011 - 14:52

ik zal eens kijken naar dat topic, blijkbaar toch positief over Zooplus. Ik ga er vanuit dat het nog goedkoper is dan Colruyt. Het is vooral voor die kattenbakvulling.

bedankt voor de vlugge reactie.

groetjes ann :)

noukie
noukie
  • 1.084 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 13 februari 2011 - 15:07

wel tevreden van zooplus maar is niet goedkoop hoor, er zijn er goedkopere te vinden ;)

Ann-Celine
Ann-Celine
  • 81 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 13 februari 2011 - 15:10

@ Noukie,

Zoals de welke bijvoorbeeld, ik ben nu aan het uitkijken, waar ik wat ga kopen in de toekomst. Mijn ma is een verstokte aldi koper, ik niet, ik meer een colruyt koper, maar ik wilde eens weten op het web, mss is het daar nog goedkoper.

Groetjes ann :)

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 13 februari 2011 - 15:24

Ik gebruik voor de jongens de houtkorrels van de colruyt.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 13 februari 2011 - 16:18

Goedkoper wil niet altijd zeggen beter hé ;) . Ik heb liever een kwalitatief goede kattenbakvulling die ietsje duurder is dan die goedkope vulling waar je veel werk mee hebt en je huis nog naar de uitwerpselen ruikt.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 13 februari 2011 - 16:29

PeggyJ zei:

Goedkoper wil niet altijd zeggen beter hé ;) . Ik heb liever een kwalitatief goede kattenbakvulling die ietsje duurder is dan die goedkope vulling waar je veel werk mee hebt en je huis nog naar de uitwerpselen ruikt.

daar ben ik het mee eens. de goedkoopste merken zijn hier ondertussen ook buiten gevlogen: teveel stof, te fel ruiken, .... enfin, nu ben ik naar duurdere merken overgegaan en ik ben daar echt wel veel kontenter over. 't is gewoon wel een zoektocht geweest naar iets wat ik prijs/kwaliteit ok vond.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 13 februari 2011 - 16:34

ben ook wel tevreden over zooplus, het is zowat zoeken iedere keer bij bestelling wat er in grote aanbieding is. 1 keer ben ik ontevreden geweest maar het is uiteindelijk opgelost geraakt.  Ik gebrui de silicne korrels waar ik enorm tevreden over ben en gn andere meer zou aankopen.  Wij bestellen heel veel via zooplus eten , korrels , speeltjes..

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#11 Geplaatst 13 februari 2011 - 16:44

Ik gebruik alleen het aldi grind in de bak op de badkamer omdat het klontervormig grind in de badmat kruipt en dit er zelfs met de stofzuiger moeilijk uit krijg.
In de bakken beneden gebruik ik petplus met babypoeder of bio cats micro fresh allebei klontervormend.
Met het klontervormig grind ga je in feite langer omdat je alleen de pipi en kaka bollen eruit haalt maar bij gewoon grind van de aldi moet je redelijk snel alles vervangen. En het weegt zwaar in de vuilbak.
De petplus koop ik bij Tom en Co en de bio cats koop ik bij zooplus of in de dierenwinkel op de boerderij.

Bewerkt door catherine, 13 februari 2011 - 16:46.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 14 februari 2011 - 21:33

Voer koop ik zowel via Zooplus als in de Maxi Zoo (ik meng) en verder krijgen ze rauwvoer uit de supermarkt of van de slager/markt/... Wat het kattenzand betreft ben ik tevreden van Hygiene uit de Tom & Co. Kost ongeveer €7 per zak van 12kg. Duurder dan de goedkope merken, maar ik doe er langer mee, heb véél minder geurtjes (ook dankzij het voer) en kan het dagelijks uitscheppen. Speeltjes heb ik ook al via Zooplus gekocht. En een krabtonnetje voor de jongste kat.
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 14 februari 2011 - 22:51

Ik gebruik kattengemak en heb er een bakje staan voor onze kieskeurige Noortje. Zij gebruikt graag schep-en-schoon 3-voudige werking van Albert Heijn. Das wel geparfumeerd maar zij vndt dat niet erg. En ik dus ook niet want t stinkt niet in huis zo.