Spring naar inhoud

- - - - -

Sturdikooi en trolley

• Log in om te reageren
Geen reactie op dit onderwerp
saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 13 februari 2011 - 22:26

Dag medeforumleden,

Ik heb in verschillende topics een aantal interessante dingen gehoord over de sturdikooi en ook ivm trolley's.
Gezien ik nog alle materiaal moet kopen voor op show, volledige kooi-aankleding, gordijntjes, plexi,... vroeg ik mij af of het niet eenvoudiger is om ineens zo'n showkooi te kopen. De prijs vind ik heel goed te doen, en als er ooit een nestje zou komen, kan ik deze misschien ook gebruiken als werpkist (anders moet mijne man er een maken of moet ik nog een bench kopen). Een trolley met wieltjes wil ik sowieso en liefst een waar ik mijn transportbox kan op zetten, want anders moet ik zeker 3x over en weer naar mijne auto, vrees ik.

Hierbij mijn vraagjes :

1. Over de Sturdikooi : wat zijn jullie ervaringen? Is iedereen hier even tevreden over? Kan je deze op alle shows gebruiken? Waar hebben jullie hem gekocht en zijn jullie tevreden over levering/service?
Ik ben er alleszins wel van overtuigd dat dit voor de kat rustgevender is dan in een vreemde kooi met vreemde geuren.

2. Over de trolley : heeft iemand interessante online adressen of zo? Zo een in aluminium lijkt mij ideaal, ware het niet dat er bovenaan zo'n handvat is waardoor je de transportbox er niet meer kan op zetten. En van deze in stof vrees ik dat die helemaal gaat inzakken van het gewicht van die box.
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah