Spring naar inhoud

- - - - -

rui?

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 13 februari 2011 - 22:35

hey... onze Simba heeft een heel dikke wintervacht..
wanneer hij speelt om ons tapijt (dat eigenlijk een soort sisal is) verliest hij heel veel haar.. hele plukken tegelijk.. :s
is dit omdat hij zijn wintervacht aan het verliezen is?
stress zou ik raar vinden, aangezien hij hier eigenlijk heel de dag loopt te spelen, ronken of slapen.. of combonaties van de 3.. :goofy: :heart:

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#2 Geplaatst 13 februari 2011 - 23:34

Hier verliezen de poezels ook al een pak haar hoor, ze zijn gewoon al aan het ruiven. Elke dag een borstelbeurt kan helpen. :)

Cronic
Cronic
  • 338 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 14 februari 2011 - 00:24

en wat is het beste voor een Ragdoll?
we hebben zo'n borsteltje met ijzeren "haartjes" maar ik heb de indruk dat deze te fijn is voor het haar van een Ragdoll..

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 14 februari 2011 - 00:37

hier ruiven ze ook veel ,zeker als ze aan het worstelen zijn dan vliegen de haren met plukken in het rond :LOL: :LOL: ,heb nu voor de stofzuiger een speciale borstel voor de haren , ,bij tom en co gekocht kost 16,95 euro neemt alle haren weg een aanrader ,ik kam ze en borstel ze 1 keer in de week ,is éne kant borstel en andere kant een kam met heel fijne pinnekes ,maar ze hebben veel liever de zachte aanpak ,ook heb ik een massagehandschoen waar ook veel haren mee afkomen vinde ze heel prettig ;) :catkiss
Geplaatste afbeelding