Spring naar inhoud

- - - - -

Valentijn

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 14 februari 2011 - 17:03

haemoglobine zei:

Ocharme toch, kom hier, een dikke valentijnsknuffel voor jou! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Die lieve Dave toch!
Zo lief, voor jouw ook! :hug: :hug: :hug:

Roosje zei:

Een nieuwe poezel ?
Ik denk dat ook! :x

*mikkeke* zei:

Fijne valentijn allemaal.
Hier hebben we geen tijd voor romantisch te doen vanavond :ha .
Als Guy thuis komt ben ik meteen weg om naar de naailes te gaan en kom pas om 22u30 terug thuis.
Er is altijd tijd, je hebt nog heel de nacht! :x

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 14 februari 2011 - 17:05

De mijne vindt dat maar een kunstmatig "gedoe" :cry:
Nu, ik trek het mij nie aan zenne, ik heb daarnet in de Lidl mezelf op een boeketjes rode roosjes getrakteerd :thumb:

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 14 februari 2011 - 17:09

Fijne valentijn iedereen,ik zen aan het vieren mee de bomma

nathalinde
nathalinde
  • 947 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 14 februari 2011 - 17:22

Ook van mij een fijne valentijn iedereen.

Mijn ventje is nog niet thuis ... ben een benieuwd of hij iets zal meehebben.
Vanmorgen wenste hij me alvast een fijne valentijn.

alaantje
alaantje
  • 2.402 berichten

#20 Geplaatst 14 februari 2011 - 17:53

Ook iedereen een fijne Valentijn! We gaan het gezellig maken: ik heb oesters gehaald , sint jacobsschelpen, en lamskoteletjes en voor dessert een bavarois gebakje met aardbeien en chocolade!
Dus alle ingrediënten zijn aanwezig alleen de prei ontbreekt maar dat lust ik niet :x

flurtje
flurtje
  • 359 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 14 februari 2011 - 18:05

amai zo'n leuk feestmaal!! daar wil ik ook wel es van proeven! Ik heb gewoon croque monsieurs gemaakt:-) haha
Geplaatste afbeelding

yvette
yvette
  • 647 berichten

#22 Geplaatst 14 februari 2011 - 18:09

wens jullie ook allemaal een hele fijne valentijn :heart: :heart: :heart:

de mijne is alles behalve fijn maar ja gelukkig is de dag bijna om

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#23 Geplaatst 14 februari 2011 - 18:28

en Anja? :LOL: weet je al iets? :LOL:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#24 Geplaatst 14 februari 2011 - 19:08

Wij hebben ons valentijnscadeautje al in de week gehad zoals jullie weten :heart: Maar gisteren zijn we dan toch onverwacht gaan eten bij een goede vriend van ons in zijn restaurant! Oesters oa. mmmmmmh! Dus ik vandaag mijn yvke verrast met een lekker gegratineerd kreeftje met frietjes,..... en champagne toen hij thuis kwam :oops: Wij hebben dus echt een heerlijk verlengd valentijnsfeestje ervan gemaakt! :lachen:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 14 februari 2011 - 19:12

Sarah en Erik zei:

en Anja? :LOL: weet je al iets? :LOL:
Ja zenne :LOL:

Ik kwam binnen, de tafel was gedekt met een briefje en daar stond op "je eten staat in de ijskast smakelijk", ik deed de ijskast open en het volgende briefje hong er "kijk in je schoenkast" daarna "kijk in de werpkist"..... en zo ging dat verder :lachen: , ik ben zelfs 2 keer naar de garage moeten gaan :lachen: , ook naar de tuin en dan moest ik bellen naar zijn moeder en zij zei dat ik moest bellen naar mijn broer, die dan een vraag moest stellen aan mij wat dat ik juist beantwoord heb, toen zij hij waar dat het volgende briefje ging liggen en het spelletje ging verder... O:) tot dat ik eindelijk het laatste briefje had, de verlossing was er, het was een "bikini"! :dancer: :cheer: :dancer:
Ik vond het wel heel plezant, zo lief! :love4: :cheer:

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#26 Geplaatst 14 februari 2011 - 19:16

Solotje zei:

Ik kwam binnen, de tafel was gedekt met een briefje en daar stond op "je eten staat in de ijskast smakelijk", ik deed de ijskast open en het volgende briefje hong er "kijk in je schoenkast" daarna "kijk in de werpkist"..... en zo ging dat verder :lachen: , ik ben zelfs 2 keer naar de garage moeten gaan :lachen: , ook naar de tuin en dan moest ik bellen naar zijn moeder en zij zei dat ik moest bellen naar mijn broer, die dan een vraag moest stellen aan mij wat dat ik juist beantwoord heb, toen zij hij waar dat het volgende briefje ging liggen en het spelletje ging verder... O:) tot dat ik eindelijk het laatste briefje had, de verlossing was er, het was een "bikini"! :dancer: :cheer: :dancer:

:ha :ha :ha zo grappig :ha

wel lief ja :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 14 februari 2011 - 19:25

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#28 Geplaatst 14 februari 2011 - 22:16

:lachen: :lachen: Anja@ wel heel leuk gedaan. :thumb:

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#29 Geplaatst 14 februari 2011 - 22:18

een beetje laat maar toch nog een fijne valentijn!!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 14 februari 2011 - 22:31

Solotje zei:

:lachen: :lachen: :lachen:

Je hebt er wel voor moeten werken hé, voor je kadootje! :thumb:

Laat jij hem ook zwoegen? :x

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo