Spring naar inhoud

- - - - -

Jammer dat je dat moet veranderen

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#1 Geplaatst 14 februari 2011 - 10:39

Ik wilde lid gaan worden van een andere vereniging, was niet geheel te vreden met de mijne dus wilde overstappen mits het met behoud van mijn cattery naam kon. dat kan dus niet. Hij is 2 tekens te lang :evil: . of ik neem een andere (ja heel fijn moet alles opnieuw gekocht worden wat ik dus niet doe visite kaartjes en dergelijke) of ik haal 2 tekens weg. maar dan lijkt het echt nergens meer op. ik baal als een stekker. zit ik de rest van mijn leven vast aan deze vereniging :(
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 14 februari 2011 - 10:43

Oei, ik ben vorig jaar ook overstapt en geen problemen gehad.
Heb je al eens gehoord bij nog een andere vereniging, want misschien is het alleen bij die ene.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#3 Geplaatst 14 februari 2011 - 10:47

Solotje zei:

Oei, ik ben vorig jaar ook overstapt en geen problemen gehad.
Heb je al eens gehoord bij nog een andere vereniging, want misschien is het alleen bij die ene.

Nou alle verenigingen die zitten aangesloten bij de fife is het blijkbaar zo. Ik baal dus nu echt. een andere onafhankelijke schiet ik niks mee op :oops: .
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 14 februari 2011 - 11:16

En als je nu eens de 2 spaties laat vallen, dus alles aan elkaar, dan kan je toch nog je kaartjes en zo gebruiken?
Zou dat niet lukken?

Het is maar een idee...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#5 Geplaatst 14 februari 2011 - 11:25

ik heb er maar 1 spatie tussen. houd in nog steeds 16 leestekens. ze gaan het proberen met 16 tekens erdoor te krijgen en dat hoor ik nog. lukt dat niet houd het op voor mij :(
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 14 februari 2011 - 11:26

britjes zei:

Nou alle verenigingen die zitten aangesloten bij de fife is het blijkbaar zo. Ik baal dus nu echt. een andere onafhankelijke schiet ik niks mee op :oops: .
Ik wist niet dat je naar de fife ging, ja echt vervelend... ik vrees dat je er niets aan gaat kunnen doen.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#7 Geplaatst 14 februari 2011 - 11:31

britjes zei:

ik heb er maar 1 spatie tussen. houd in nog steeds 16 leestekens. ze gaan het proberen met 16 tekens erdoor te krijgen en dat hoor ik nog. lukt dat niet houd het op voor mij :(

En als je er nu gewoon "Brit Magnifico" van maakt?

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#8 Geplaatst 14 februari 2011 - 11:38

Je moet al zoiezo 3 nieuwe namen opgeven,want het is de vraag of de eerste naam wordt goedgekeurd,misschien is er al een naam die er op lijkt.

Er bestaat al een  catterynaam

Villa Magnifico bij de Fife

Bewerkt door Karwendel, 14 februari 2011 - 11:53.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#9 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:09

Ja weet ik maar ze gaat het voor me proberen zonder de spatie. dus na vragen of het mag. Nee ik ga niet Brit Magnifico van maken. Dan verziekt mijn hele cattery naam waar ik lang voor heb moeten zoeken en nadenken. Als het niet gaat houd het helaas op :s .

Ja ze melde me ook al dat er al 2 namen zijn met Magnifico erin.

Nee ik hoef er maar 1 op te geven omdat ik dus totaal geen andere naam wil :oops: .
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:15

britjes zei:

Oops, ik had de spatie na cattery ook geteld... :oops:

Hopelijk kan het met 16 letters! :duim:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#11 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:15

Zou je echt voor een naam bij een vereniging blijven waar je niet tevreden over bent?
Ik begrijp dat je lang hebt moeten zoeken naar een naam of een bepaalde band hebt met je catterynaam, maar om het met de woorden van Shakespeare te zeggen "What's in a name? That which we call a rose by any other name would smell as sweet." ;)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#12 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:20

Het heeft mij bloed zweet en tranen gekost die naam. Heb net ene nieuwe website opgezet met die naam en visitekaartjes met die naam enz enz net allemaal gekocht. Nou ik heb wel een grens om alles opnieuw te kopen en te maken :( .

Ik wacht nog op de bevestiging af. Ze zei me ook dat ik heel misschien geluk heb en misschien met spatie. Maar ze zijn beide gevraagd. met spatie en zonder spatie.
Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#13 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:22

britjes zei:

Het heeft mij bloed zweet en tranen gekost die naam. Heb net ene nieuwe website opgezet met die naam en visitekaartjes met die naam enz enz net allemaal gekocht. Nou ik heb wel een grens om alles opnieuw te kopen en te maken :( .

Ik wacht nog op de bevestiging af. Ze zei me ook dat ik heel misschien geluk heb en misschien met spatie. Maar ze zijn beide gevraagd. met spatie en zonder spatie.

Ik hoop het van harte voor jou want een club waar je je goed bij voelt is toch belangrijk

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#14 Geplaatst 15 februari 2011 - 12:59

hij kan worden geaccepteerd met 1 letter meer. Dus zonder de spatie. Kan ik op papier mee leren leven want voro mij blijft hij toch met spatie :) .. Moet alleen nog wat andere dingen uitzoeken
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 15 februari 2011 - 13:03

Gelukkig maar dan.
Ik ga eens kijken wat ik mee die van mij gaan doen,na het hebben van mijn eerste nest