Spring naar inhoud

- - - - -

Mogen de poezen bij jullie op de slaapkamer(s)?

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
9 reacties op dit onderwerp
Zino
Zino
  • 276 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:17

Mogen de poezen bij jullie op de slaapkamer(s) en hebben jullie er dan ook mandjes/krabpalen voor staan?

Bij ons mogen ze op de slaapkamers maar het grote nadeel is: dat ze dikwijls beginnen te spelen s'nachts en zo ons en de kinderen dan wakker maken. :(

Ik vroeg me af hoe dit bij jullie is?

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:18

Hier had ik al eens een topic over gestart :d

Malou
Malou
  • 970 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:35

Neen, op de slaapkamers mogen ze niet. Dat geeft teveel stof en er zijn er bij ons een paar allergisch aan huisstofmijt, dus houd ik die kamers liefst zo proper mogelijk.

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:43

Bij ons blijven ze snachts beneden, ik kan nie tslapen als de poezen boven op de parket rondtrippelen en bij ons op bed trappelen :d

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 14 februari 2011 - 12:55

sinds we Skadi hebben slapen Skadi en Lotte beneden; alleen Jacko komt nog bij ons liggen. Zo eenzaampjes! :8

Héél af en toe komt Lotte nog eens bij ons liggen, als we haar boven op bed dumpen en ze zin heeft om boven te blijven, dan ligt Skadi op de trap te slapen.
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 14 februari 2011 - 13:21

Slapen jullie poezen bij jullie op bed s'nachts? ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#7 Geplaatst 14 februari 2011 - 15:41

Hier slapen ze wel op de slaapkamers, alé die daar goesting voor hebben. Bij ons op de slaapkamer staat ook een krabpaal en bij de kids kleintjes zo blijven ze van het behang netjes af. :)
Natuurlijk worden we wel regelmatig eens wakker. (lees ik, mijne man en kinderen horen dat allemaal niet)
En dikwijls liggen we smorgens zoals sardientjes in een doosje. Maar het is fijn te ontwaken met onze knuffels naast ons. ;)

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#8 Geplaatst 14 februari 2011 - 16:15

bij ons slapen ze alle 4 bij ons in bed (geen last van haar, t zijn naaktkatten)
Ik moet wel zeggen dat ik sedert ze hier zijn (november 2009 hadden we de eerste twee) ik nog geen enkele keer deftig geslapen heb en ik nu wel op mijn tandvlees zit maar ik wil ze toch niet buitensluiten.
Het samenslapen is voor mij kwaliteitstijd die we doorbrengen, de poezels kijken daar heel erg naar uit, vinden het ontzettend leuk om bij mij in bed te kruipen en dan nog even te knuffelen en ik krijg het niet over mijn hart om ze uit de slaapkamer te verbannen.
Maar het heeft inderdaad gevolgen voor je slaap, toch als ze bij je in bed liggen (en jij in vanalle onmogelijke posities moet liggen).
Bij ons staat er geen krabpaal op de slaapkamer, er staat wel een kinderbedje waar ze ook mogen in slapen (we hebben geen kinderen en hebben dat gekocht voor de poezels), het was eigenlijk de bedoeling dat ze daar gingen inslapen en we hadden hen door een bepaalde routine dat ook geleerd (onze yoshi en diddl dan) dat ze even mochten komen knuffelen maar dan in t bedje moesten slapen.
En dan werd diddl ziek, ik wou hem zo dicht mogelijk bij mij hebben tijdens de nacht omdat ik schrik had dat hij s nachts iets zou krijgen en ik het niet zou doorhebben omdat ik lag te slapen, dus hebben we onze zorgvuldig opgebouwde bedroutine de deur uitgesmeten en hebben hen geleerd om terug bij ons in bed te kruipen

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 14 februari 2011 - 16:19

hier komen ze en slapen ze ook op de slaapkamer ,
lekker veel knuffels ,
ik word s nachts niet wakker , alleen s morgens rond een uur of 7-7u30 dan wel omdat ze dan beginnen spelen
Ik heb een krabton en verschillende mandjes staan daar
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 14 februari 2011 - 16:24

PeggyJ zei:

omdat hier reeds een topic over bestaat :slot:
Geplaatste afbeelding