Spring naar inhoud

- - - - -

deelnemers gezocht studie UGent tandvleesontsteking

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 15 februari 2011 - 10:56

Voor een postdoc onderzoek is de UGent op zoek naar katten met gingivitis (tandvleesontsteking).
Dit onderzoek betreft een voedingsonderzoek dat 4 maand duurt en waarbij u uw kat dagelijks een snoepje geeft.

Bij deelname krijgt u GRATIS:    
-           snoepjes voor uw kat
-          een volledige check up van uw kat (algemeen lichamelijk onderzoek en algemeen bloedonderzoek, alsook FIV- en FeLV-test)
-          RX-foto’s van de onderkaak (screening voor botresorptie)
-          2 professionele tandreinigingen na 1 maand en na 4 maand

Dit onderzoek gebeurt in samenwerking met Prof. I. Polis (anesthesie) en Dr. L. Verhaert (tandheelkunde), beiden werkzaam op de kliniek kleine huisdieren, Faculteit Dierengeneeskunde, UGent.

Indien uzelf katteneigenaar bent of u heeft kennissen of familie met katten en u bent geïnteresseerd in of wenst deel te nemen aan dit onderzoek, neem gerust contact met mij op voor verdere informatie.

Ik ga zelf deelnemen aan deze studie (ze komen vandaag langs voor de screening), maar ze zoeken nog deelnemers. Pm me maar indien interesse.
Bijgevoegd bestand  GEZOCHT%20KATTEN.pdf   506,5K   25 downloads

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 15 februari 2011 - 11:16

Kzal eens aan mn ouders vragen, ons tijsje is al een keertje geopereerd aan haar tandjes dus ik denk dat ze wel een goede kandidaat is.

Geplaatste afbeelding

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 15 februari 2011 - 12:38

Goh, woonde ik maar in Belgie zeg :( :(

Succes! :geluk:
Geplaatste afbeelding