Spring naar inhoud

- - - - -

Forum discussies

• Log in om te reageren
42 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:25

Smitten Kitten zei:

Haha sebiet wordt het hier nog een uit de hand gelopen discussie ;) :ha
Ik zeg ook helemaal niet dat het exact is hoe het hier op het forum eraan toe gaat hoor, maar het hele mechanisme is in verzwakte vorm wel echt terug te vinden op elk forum waar ik ooit al heb gelezen/geschreven.

Och maar als je wilt, kunnen we ons altijd eens volledig laten gaan (ik wacht dan wel tot Sala aan het bevallen is dan zijn jij en Anja al niet op KS en dan moet ik er nog een paar afleiden...) :x

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:25

Cilia zei:

Dit dacht ik dus ook toen ik ernaar aan het kijken was :ha :ha :ha .
Die wet van Godwin bestaat dus écht hé :ha .

Hoewel ik toch vind dat het op dit forum meestal wel meevalt;
wanneer er ruzie gemaakt word zal er meestal toch niet gewoon in het rond gescheld worden ofzo ;) En over de nazi's heb ik ook nog niets gehoord hier :d

Ik wel hoor. Redelijk recent zelfs nog :ha
Weet je dat zie je gewoon op elk forum. Zolang een forum klein is valt het nog mee, maar van zodra het forum niet meer enkel bestaat uit je 5 beste vrienden -bij wijze van spreken- komen er gewoon af en toe verhitte discussies.
Zoveel mensen, zoveel meningen ;)
En dan beginnen mensen het af te trappen (vaak met veel drama erbij en een eigen topic "Ik trap het hier af" en dan mensen die hen moeten overtuigen enz) en regelmatig komt er dan zo'n uitspraak over nazi's als afscheidsgroet :onzeker:

Bewerkt door Smitten Kitten, 15 februari 2011 - 17:27.

nathalinde
nathalinde
  • 947 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:27

:lachen: :lachen: :lachen:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:28

:ha :ha :ha :ha Ja hier zitten toch ook wel behoorlijk een aantal dramaqueens :louche: O:)

Ik denk dat er nog heel veel zijn die zich inhouden (even extra in en uitademen, een ziekelijke tekst typen en hem dan terug wissen omdat hij te grof overkomt :lachen: , iets anders gaan doen, muziek opzetten waar ze kalm van worden,...)

Bewerkt door Spanishke, 15 februari 2011 - 17:29.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#20 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:31

Smitten Kitten zei:

Ik wel hoor. Redelijk recent zelfs nog :ha
Weet je dat zie je gewoon op elk forum. Zolang een forum klein is valt het nog mee, maar van zodra het forum niet meer enkel bestaat uit je 5 beste vrienden -bij wijze van spreken- komen er gewoon af en toe verhitte discussies.
Zoveel mensen, zoveel meningen ;)
En dan beginnen mensen het af te trappen (vaak met veel drama erbij en een eigen topic "Ik trap het hier af" en dan mensen die hen moeten overtuigen enz) [B]en regelmatig komt er dan zo'n uitspraak over nazi's als afscheidsgroet :onzeker: /B][

Die heb ik hier nog nooit gelezen :ha .
Ik mis hier precies een heleboel :ha
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#21 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:33

Cilia zei:

OF de modjes doen goed hun werk :ha
't Is wel zo als je leest wat voor een gescheld er soms op andere fora is... dat wordt hier gelukkig niet geduld! ;)

MissKitty
MissKitty
  • 7.083 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:38

Hmm ben benieuwd, heb de aflevering gemist maar ga hem nog kopen straks ofzo :)
Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#23 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:40

Smitten Kitten zei:

OF de modjes doen goed hun werk :ha
't Is wel zo als je leest wat voor een gescheld er soms op andere fora is... dat wordt hier gelukkig niet geduld! ;)

Ah dat verklaart veel ;)
Even off-topic:
Vinden modjes het eigenlijk 'leuk' wanneer mensen het zouden laten weten wanneer het in een topic (dreigt) uit de hand te lopen of een bericht 'erover is'?
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#24 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:45

Cilia zei:

Ah dat verklaart veel ;)
Even off-topic:
Vinden modjes het eigenlijk 'leuk' wanneer mensen het zouden laten weten wanneer het in een topic (dreigt) uit de hand te lopen of een bericht 'erover is'?

Ja zeker en vast. Ik denk dat niemand van de modjes de tijd heeft om echt alles hier te lezen op KS. Bij elk bericht staat er ook zo'n gevarendriehoekje "kwalijk bericht melden" ofzo. Dat staat er natuurlijk niet zonder reden ;)
Soms reageren mensen wel eens verbolgen omdat er dingen gezegd worden die niet door de beugel kunnen, maar als men het ons niet meldt, dan moeten we er al toevallig op vallen om het te weten te komen he. Er wordt hier zoveel gepost, er zijn zoveel topics en alles bijhouden dat lukt gewoon niet. Dus als er wat scheelt dan mag dat zeker gemeld worden ;)

Kattenpoot
Kattenpoot
  • 449 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:45

Geniaal dat filmpje! Zo gaat het er ook echt aan toe haha :x
Geplaatste afbeelding
Groetjes Nancy en de katten!

ElsLieke
ElsLieke
  • 273 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:46

Smitten Kitten zei:

Moest gisteren zo lachen tijdens Basta. Denk dat iedereen die op fora zit dit inderdaad wel in enige mate herkent: YouTube - Basta neveneffecten aflevering 6 - forum discussies

Moest daar ook aan denken toen ik gisteren zat te kijken, had zoiets niet zo lang geleden al gezegd hè :)

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:51

Basta is gewoon super! Dit was niet het enige grappig deel ;) .

Ik kan zeker zaken herkennen die gebeuren op verschillende fora en hier ook. Ik vind het persoonlijk eigenlijk wel jammer dat zo'n zaken gebeuren. Een discussie moet kunnen vind ik persoonlijk, maar beginnen mensen uitschelden enz. dat is voor mij gewoon over. Elk z'n mening en indien mogelijk probeer altijd respect te hebben voor een andersman mening. Als die andere z'n mening gewoon te extreem is om begrip voor te hebben, mag je uiteraard in discussie treden, maar dat hoeft daarom niet met zo'n lelijke woorden en verwijten. :onzeker:
Geplaatste afbeelding

ElsLieke
ElsLieke
  • 273 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 15 februari 2011 - 17:57

Smitten Kitten zei:

Ja zeker en vast. Ik denk dat niemand van de modjes de tijd heeft om echt alles hier te lezen op KS. Bij elk bericht staat er ook zo'n gevarendriehoekje "kwalijk bericht melden" ofzo. Dat staat er natuurlijk niet zonder reden ;)
Soms reageren mensen wel eens verbolgen omdat er dingen gezegd worden die niet door de beugel kunnen, maar als men het ons niet meldt, dan moeten we er al toevallig op vallen om het te weten te komen he. Er wordt hier zoveel gepost, er zijn zoveel topics en alles bijhouden dat lukt gewoon niet. Dus als er wat scheelt dan mag dat zeker gemeld worden ;)

Ik leer weer iets bij, volgende keer gebruik ik dat driehoekje in plaats van me er in op te jagen :d

Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#29 Geplaatst 15 februari 2011 - 18:00

Cilia zei:

Oké, ik heb het ondertussen es geprobeerd in de zoekfunctie
en dat word dus echt gedaan hé :ha .
Sorry maar dat vind ik echt hilarisch, en vooral erg kinderachtig :gek:
Geplaatste afbeelding