Spring naar inhoud

- - - - -

Ik zingend op youtube

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#46 Geplaatst 23 februari 2011 - 12:00

KingFredII zei:

Zeg Frederik, dit is een kattenforum en geen katforum (een forum waarop je elkaar moet afkatten). Dus zou je die hatelijke opmerkingen achterwege willen laten aub? Dat jij een andere smaak hebt dan ik, wil nog niet zeggen dat jouw opmerking gerechtvaardigd is.

PS Als jij in je eentje een 14-stemmig koor kunt inzingen (hetgeen mijn record is), mag je terugkomen.

Sorry maar je hebt het zelf gezocht,
ik heb je daarjuist eerlijk gemeld dat ik vind..

Maar nu begin jij hier op te scheppen over wat jij "kan" en zit je mij helemaal af te breken terwijl mijn stem helemaal zo slecht nog niet is..

Bewerkt door Audrey, 23 februari 2011 - 12:02.

Geplaatste afbeelding

KingFredII
KingFredII
  • 8.251 berichten
    • Locatie: vlakbij waar Brabant, O-Vlaanderen en Antwerpen elkaar raken
  • 2 katten

#47 Geplaatst 23 februari 2011 - 12:00

Audrey zei:

Daarbij iedereen heeft een andere mening wat een "goede stem" is.
Zuiver is zuiver en vals is vals. Daar is geen mening over mogelijk. Alleen de repertoirekeuze is aan smaak onderhevig, maar die heb ik helemaal niet ter sprake gebracht.
Miauw!

Lees mijn schrijfsels of beluister mijn muziek:
klik op mijn naam in de linkermarge en dan op "bezoek KingFredII's webpagina"

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 23 februari 2011 - 12:03

KingFredII zei:

Zuiver is zuiver en vals is vals. Daar is geen mening over mogelijk. Alleen de repertoirekeuze is aan smaak onderhevig, maar die heb ik helemaal niet ter sprake gebracht.

Jij bent hier wel een van de enigen die zegt dat ik volledig vals zing en dus beter nieks online zou zetten...

Dus zo slecht zal ik wel niet zijn zeker??

Geplaatste afbeelding

KingFredII
KingFredII
  • 8.251 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 23 februari 2011 - 12:04

Audrey zei:

... en zit je mij helemaal af te breken terwijl mijn stem helemaal zo slecht nog niet is..
Audrey, ik heb opbouwende kritiek geleverd. Als je dat afbreken noemt, moet je niet zeggen dat je ertegen kunt, want dat kun je duidelijk niet!!!
Jij was de eerste die negatieve kritiek gaf door te zeggen dat je mijn stem niet graag hoort. Frederik heeft ons allebei afgekraakt op een manier die je (op z'n zachtst gezegd) niet netjes kunt noemen. En nu begin jij ook al. Hartelijk dank!

PS Zou je even willen quoten waar ik heb gezegd dat je beter niets online zou zetten???

Bewerkt door KingFredII, 23 februari 2011 - 12:06.

Miauw!

Audrey
Audrey
  • 2.948 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 23 februari 2011 - 12:07

Het komt zo over..
er zijn hier nog mensen die gezegd hebben dat ze het niet mooi vinden en ik heb daar alle respect voor (ik weet dat ik niet de beste ben)
maar jij blijft erover doordrammen dat ik moet lessen volgen en dit en dat moet doen.. terwijl ik al heel duidelijk gemeld heb dat ik niets extra ga doen en gewoon wil weten waar ik nu sta...

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#51 Geplaatst 23 februari 2011 - 12:07

Tja, KingFred... ik vind wel dat Audrey gelijk heeft... Als je iemand gaat bekritiseren op haar zangkwaliteiten dan kan je verwachten dat mensen ook een reactie geven op die van jou.

Ik ben zelf een klassiek geschoolde muzikant en heb in mijn opleiding ook veel zang gekregen (koor, individuele stemtraining etc) en kan toch ook niet zeggen dat ik vind dat je de stem van een zoetgevooisde nachtegaal hebt. Dat is niet om je af te breken, doch wel mijn eerlijke mening.

KingFredII
KingFredII
  • 8.251 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 23 februari 2011 - 12:13

Audrey, ik heb gezegd dat je ademhalingstechniek beter kon en dat je niet in de juiste houding stond om optimaal te zingen. Verder heb ik het voor je opgenomen toen Frederik je afkraakte, weet je nog?
Dat "doordrammen" deed ik toen ik zag dat je mijn raad niet had opgevolgd in je tweede en derde filmpje: je zat weer.

Maar laat verder maar. Ik merk al dat je nog altijd beter kunt zingen dan lezen, dus ik ga mijn tijd hier niet meer verdoen met dingen te schrijven die je toch verkeerd opvat.

Bewerkt door KingFredII, 23 februari 2011 - 12:19.
Reden van bewerken: typfout

Miauw!

Choufke
Choufke
  • 157 berichten

#53 Geplaatst 23 februari 2011 - 12:14

Ik denk dat er maar één iemand is die niet tegen kritiek of een knipoog bestand is, en dat ben jij king fred.  Misschien moet je maar eens Audrey als voorbeeld nemen, die graag de meningen van anderen hoort, maar nooit beweerd heeft dat ze een groot zangtalent is.

En tegen een dame haal je trouwens niet uit op de manier dat jij dat doet.

Diesel
Diesel
  • Geband lid
  • 37 berichten

#54 Geplaatst 23 februari 2011 - 23:35

Jongens, jonges, jonges, ik heb eindelijk een paar mannen gevonden op dit forum :LOL: en tis weer koekenbak.
Ik vind als man zijnde dat we de vrouwen opbouwende kritiek moeten geven, toch? Ze zat toch op een paar toonhoogtes juist, dus dat is al een mijlpaal.
Probeer is een paar nummers van Abigail Bailey, Audrey. She rules!!