Spring naar inhoud

- - - - -
Gevonden

Kitten gevonden van ongeveer 4 maandjes

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Ik hou van mijn kat
Ik hou van mijn kat
  • 115 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 15 februari 2011 - 19:02

Hallo allemaal,

Ik heb 2 weken geleden hier in de buurt een klein kitten gevonden .Het is een kattin .Ik ben er de dag nadien direct meer naar de dierenarts geweest en is ontwormt en ontvlooit.Ze zou ongeveer van 1 oktober 2010 moeten zijn .Nu heb ik zelf een kater in huis zitten en die is niet zo blij met een ander poesje in huis.Nu maken ze geregeld ruzie en vind ik hier enorm veel haar .Nu vind ik het zo zonde voor het kleintje om het in deze situatie te laten .Is er soms iemand die het kitten graag kan en wil opvangen?? Het moet enkel nog gesteriliseerd worden.Voor de rest is alles al gebeurd.Het is echt een hele lieve poes en spint enorm hard en geniet van alle aandacht .Alleen spijtig dat het zich altijd verstopt omdat het bang heeft van mijn kater .

Groetjes Sandy

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 15 februari 2011 - 19:13

er staat sinds vandaag een topic ik wil een poesje een thuis geven, dat gezinnetje is op zoek naar een poesje mss kan je even informeren?

Ik hou van mijn kat
Ik hou van mijn kat
  • 115 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 15 februari 2011 - 19:14

Minneke zei:

er staat sinds vandaag een topic ik wil een poesje een thuis geven, dat gezinnetje is op zoek naar een poesje mss kan je even informeren?

Oke dank je !

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 18 februari 2011 - 18:31

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 18 februari 2011 - 19:08

:geluk: :geluk:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Gevonden