Spring naar inhoud

- - - - -

au au au

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 16 februari 2011 - 11:38

jubikelcats zei:

De masseur van mijn werk heeft ook aangeraden om naar een manueel therapeut te gaan, ook omdat mijn bekken schreef staat.

Ik ga ook regelmatig naar de manueel therapeut en ik moet zeggen, zo kan ik de pijn een tijdje "weghouden" of veel verminderen.
Hij zit in Machelen (Zulte), maar ook in Antwerpen en in Luxemburg.
Mocht je zijn info willen, stuur me maar PB.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 16 februari 2011 - 12:51

Ai Ai dat klinkt heel pijnlijk..........!! Ik begrijp je heel goed, ben zelf een rugpatiënt...!
Uit jouw omschrijving dacht ik ook direct aan "hernia" en "geknelde zenuw". Maar als het dat niet is, zoveel te beter hoor!
Wanneer ik die pijnen had (was bij hernia), dan moest ik plat gaan liggen (mocht op bed), met mijn benen in rechte hoek: dwz ik legde dus een stoel op bed en zorgde dat mijn benen vanaf de knie weer in een rechte hoek tov het bovenbeen lagen.Snap je het? Je moet dus 2 rechte hoeken vormen. Dit ontlast het getroffen gewricht. Eerst voelt het raar aan, maar uiteindelijk voel je de pijn wegebben!
veel beterschap :hug: :hug: :hug:

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#18 Geplaatst 16 februari 2011 - 13:19

Bene zei:

Ik ga ook regelmatig naar de manueel therapeut en ik moet zeggen, zo kan ik de pijn een tijdje "weghouden" of veel verminderen.
Hij zit in Machelen (Zulte), maar ook in Antwerpen en in Luxemburg.
Mocht je zijn info willen, stuur me maar PB.

Lieve schat dat is voor mij een beetje erg ver weg. Woon in Stadskanaal in de provincie Groningen ;)

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#19 Geplaatst 16 februari 2011 - 13:20

Lut zei:

Ai Ai dat klinkt heel pijnlijk..........!! Ik begrijp je heel goed, ben zelf een rugpatiënt...!
Uit jouw omschrijving dacht ik ook direct aan "hernia" en "geknelde zenuw". Maar als het dat niet is, zoveel te beter hoor!
Wanneer ik die pijnen had (was bij hernia), dan moest ik plat gaan liggen (mocht op bed), met mijn benen in rechte hoek: dwz ik legde dus een stoel op bed en zorgde dat mijn benen vanaf de knie weer in een rechte hoek tov het bovenbeen lagen.Snap je het? Je moet dus 2 rechte hoeken vormen. Dit ontlast het getroffen gewricht. Eerst voelt het raar aan, maar uiteindelijk voel je de pijn wegebben!
veel beterschap :hug: :hug: :hug:

Begrijp zeker wat je bedoelt.
Eerst moet er even wat rust komen wil dat me lukken. Helaas lukt het me nu echt niet :(

Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 16 februari 2011 - 13:38

Doeme Karin,je hebt het wel goed beet geloof ik???

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#21 Geplaatst 16 februari 2011 - 13:42

klopt Carmen ging vanmorgen naar de ha. Zelfs een oudere liep vlotter en kwam beter uit een auto dan ik :(

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 16 februari 2011 - 13:45

Ik 'ga' ook zo stijlvol dees week ;-).
Veel rusten hé,ja dat zeggen de HA altijd,probeer maar eens als vrouw..... met man,kind en poezen??????

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#23 Geplaatst 16 februari 2011 - 13:52

He dat scheelt hier.
Ma is volledig het huishouden aan het doen. En de poezen bedruipen zichzelf. Ze kijken alleen nog een beetje dom als ik weer een oerkreet geef O:)

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 16 februari 2011 - 14:02

Dat geloof ik,alvast blijf ik :duim: :duim:  dat je rap 'beter' bent

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 16 februari 2011 - 14:09

jubikelcats zei:

Lieve schat dat is voor mij een beetje erg ver weg. Woon in Stadskanaal in de provincie Groningen ;)

Oeps, had effe niet gezien waar je woont. :catnoknow

wea
wea
  • 5.928 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 16 februari 2011 - 14:10

hopelijk betert het gauw :hug:

Vedette
Vedette
  • 785 berichten

#27 Geplaatst 16 februari 2011 - 18:21

Oei bah, wat een narigheid. Hopelijk gaat het snel beter met je rug! Beterschap :hug:
www.cattery-momak.comPerzen & Exotics

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#28 Geplaatst 21 februari 2011 - 15:40

's morgens ben ik pijnvrij inmiddels ( cocktail medicijnen doen goed hun werk) Heel overmoedig naar het werk gegaan. ( kan het me nu niet meer voorstellen dat ik lang in de ziektewet/ WAO heb gelopen vlieg met een paar dagen al tegen de muren op) Maar helaas ben ik daar pijnlijk tot de conclusie gekomen dat het echt niet gaat. Was met het hoofdkantoor aan het bellen, dat ik moest zeggen even wachten, de tranen liepen over mijn wangen. Nu kennen hun mij goed, maar toch. Het voelt absoluut niet goed.
Er zit wel verbetering in. Alleen de geregelde pijnscheuten, they are killing me!

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 21 februari 2011 - 22:57

:hug: veel sterkte

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 21 februari 2011 - 23:11

Heel veel beterschap :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi: