Spring naar inhoud

- - - - -

kitten op dek??

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
200 reacties op dit onderwerp
Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#76 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:03

haha Mar we denken al gelijk

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.557 berichten
  • 3 katten

#77 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:03

maar hcm is toch een zeer belangrijke bij britjes? want er is toch een reële kans op hartafwijkingen?
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#78 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:05

Ja ik was deze morgen dus bij onze DA mee de Bomma,en die had deze week al 3 HCM britten (allemaal onder een jaar),allemaal doodgevallen,allemaal dus ook niet getest.

Bewerkt door Choeke, 17 februari 2011 - 20:06.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#79 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:07

Ja is ook belangrijk. Wie wil er nou een kitten van een moeder die niet getest is ook nog vol folds zit en weet ik veel meer. Moeder dat zelf nog een jonge poes is. Sorry vind dit beetje dierenbeulerig.
Geplaatste afbeelding

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.557 berichten
  • 3 katten

#80 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:13

ja daarom dat ik het ook niet snap é. Eerst vond ze geen dekkater omdat haar britjes geen britjes zijn, maar technisch gezien scottish straigts(door de folds in het verleden van de lijn). dan wou ze een eigen dekkater, maar heeft zich dan bedacht omdat een open kater niet echt fijn kan zijn en je je grondig moet aanpassen daaraan. Om dan enkele weken nadien te komen aanmelden dat ze toch een cinnamon katertje te kopen, wellicht met de bedoeling als dekkater. Dan zoekt ze toch nog een kattin want de twee die ze nu heeft zijn eigenlijk niet geschikt voor fok en ze ze ging laten castreren. En nu is er 1 vd 2 toch gedekt... :trance: :trance: zo een hersenspinsels...
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#81 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:14

britjes zei:

Ja is ook belangrijk. Wie wil er nou een kitten van een moeder die niet getest is ook nog vol folds zit en weet ik veel meer. Moeder dat zelf nog een jonge poes is. Sorry vind dit beetje dierenbeulerig.

En dan naar een kater gaan waar ook deze kat in zit: Helia De Greystoke

Terwijl neenee, ze zou niet fokken met haar meiden omdat er fold in zat. En dan naar een kater waar ook fold achter zit (Jaja, de stamboom gaat verder waar het stukje papier stopt... dat vergeten mensen wel eens :o Maar ja, stamboomonderzoek wat is dat? Als je poes van 8,5 maand krols wordt dan zoek je toch gewoon dezelfde dag naar een kater op kapaza he. Lekker snel en handig zo. Stamboomonderzoek en testen dat is allemaal bullshit he :trance: )

Als je dan toch perse met fold wilt fokken dan zorg je dat je een kat met foldstamboom niet mixt met een stamboom waar ook fold in zit.

In een ander topic klaagt ze ook zelf over het feit dat ze zich bedrogen voelt, dat ze britjes wou en halve folds kreeg. En nu? Heel consequent allemaal... :trance:

Wie snapt het nog? Ikke niet in elk geval. (en ik ben niet blond :catscratchhead )

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.557 berichten
  • 3 katten

#82 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:16

Smitten Kitten zei:

Terwijl neenee, ze zou niet fokken met haar meiden omdat er fold in zat. En dan naar een kater waar ook fold achter zit (Jaja, de stamboom gaat verder waar het stukje papier stopt... dat vergeten mensen wel eens :o Maar ja, stamboomonderzoek wat is dat? Als je poes van 8,5 maand krols wordt dan zoek je toch gewoon dezelfde dag naar een kater op kapaza he. Lekker snel en handig zo. Stamboomonderzoek en testen dat is allemaal bullshit he :trance: )

Als je dan toch perse met fold wilt fokken dan zorg je dat je een kat met foldstamboom niet mixt met een stamboom waar ook fold in zit.

In een ander topic klaagt ze ook zelf over het feit dat ze zich bedrogen voelt, dat ze britjes wou en halve folds kreeg. En nu? Heel consequent allemaal... :trance:

Wie snapt het nog? Ikke niet in elk geval. (en ik ben niet blond :catscratchhead )

dat is dus wat ik bedoelde
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#83 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:26

Smitten Kitten zei:

Ze fokt enkel 'gezonde britten' in een vorig topic?????

Bewerkt door Choeke, 17 februari 2011 - 20:26.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#84 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:29

Ja gezonde fold britten :x
Geplaatste afbeelding

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#85 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:33

En tes nog nie weinig ook van fold dat er in die stamboom zit ook nie.

wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#86 Geplaatst 17 februari 2011 - 21:33

omg ik heb gezegd dat ze een leugenaar is en zo, en zij zegt : ''hij die volledig onschuldig is werpe de eerste steen pfff''

omg!!! wat een kreng! overdreven, hoe kunt ge!! :r :r :r aaahh ik wordt hier zot van onmacht!!

Bewerkt door wendyded, 17 februari 2011 - 21:34.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.557 berichten
  • 3 katten

#87 Geplaatst 17 februari 2011 - 21:38

Spendeer er gewoon geen tijd of woorden meer aan en weet dat jij zelf wel het juiste doet.
Geplaatste afbeelding

wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#88 Geplaatst 17 februari 2011 - 21:38

en ze reageerd niet omdat ze weet dat ze fout zit... op fb spreekt ze er ronduit over en dan verwijdert ze reacties van haarzelf en negatieve reacties van andere... och jong, dikke zever noem ik dat, ik ben ook nog niet lang bezig maar zo dingen das erover, dat zou ik toch inzien en mij met andere dingen bezig houden dan met levende wezentjes ze,
heb er gisteren van wakker gelegen, zo ligt dat op mijn maag :help: , denk niet dat zij er van wakker ligt...

wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#89 Geplaatst 17 februari 2011 - 21:40

Lilia2055 zei:

Spendeer er gewoon geen tijd of woorden meer aan en weet dat jij zelf wel het juiste doet.

vind zo erg dat ik er niets kan aan doen, heb zelf haar vereniging gebeld, de mijne, de fokker van haar nieuw cinnamon kater en de fokkers van haar 2 kleintjes waar van een op dek..

en op fb zegt ze dat het gelukt is dat ze gedekt is... triestig ze dat ge dat niet kunt tegenhouden...

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#90 Geplaatst 17 februari 2011 - 21:41

Ja heel veel Fold :(

Wat ik me dan afvraag,wat is dat voor een fokker die haar dekkater ter beschikking stelt voor een poes die nergens op getest is,zelfs al is je poes krols,dan nog kun je tenminste een snaptest voor Felv en Fiv laten doen.
Waarschijnlijk heeft ze stad en land afgebeld om maar ergens haar kittenpoes bij een kater te kunnen dumpen.

Daarbij heeft ze de hele dag deze topic gevolgd,als ik haar was zou ik me kapot schamen,ze is verkeerd begonnen,maar nog slechter geeindigd :evil: