Spring naar inhoud

- - - - -

Het grote natvoer topic

• Log in om te reageren
177 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#136 Geplaatst 30 juni 2009 - 10:48

Als ze hier slecht eten staat het ook 3 dagen in de frigo ;)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#137 Geplaatst 30 juni 2009 - 10:51

Lies zei:

Als ze hier slecht eten staat het ook 3 dagen in de frigo ;)

Als het goed koel bewaard wordt, dan kan dat volgens mij geen kwaad. Ik gebruik ook altijd een tupperware potje om het blikvoer in te bewaren eens er een blik opengegaan is; dat kun je beter hersluiten en dan kun je het ook al ietsjes langer bewaren. ;)
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#138 Geplaatst 30 juni 2009 - 10:55

De vorige keer had ik grote Trixie blikdeksels besteld bij Zooplus. Wij geven hier Almo en Porta 21, dat ging er dus niet op.. Veel te groot. Dus nu had ik de kleine deksels besteld (er zijn maar twee formaten), blijkt dat ze nu veel te klein zijn :censored: :censored: . Waarom zet Zooplus die deksels dan bij de blikken? :censored:

Geplaatste afbeelding

Guest_quid_faciendum_*
Guest_quid_faciendum_*

#139 Geplaatst 30 juni 2009 - 10:55

Een ander voer dat onze katten hier echt geweldig vinden is Cosma Thai. Het is te verkrijgen in blikjes van 85 gram en 170 gram en het ziet er niet alleen geweldig uit, maar het smaakt volgens de katten ook echt heerlijk.
Wij geven de katten hier vrij veel natvoer, omdat ik dat echt goed vind voor hen, en de favorieten (van zowel de katten als van ons) zijn:
Porta 21, Cosma Thai, Almo Nature Bio Paté. De Animonda Carny vinden ze helemaal niet zo lekker als de andere, maar ze zullen het wel opeten, want eigenlijk zijn ze helemaal niet zo kieskeurig. Toch geef ik liever Porta of Cosma, omdat het er gewoon nog veel puurder uitziet dan bijvoorbeeld Animonda...

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#140 Geplaatst 30 juni 2009 - 10:56

Bij de gewone blikken (van 400gr) gebruik ik dekseltjes van oploskoffie (die van nescafé) past perfect

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#141 Geplaatst 30 juni 2009 - 10:59

ik zal ze binnekort eens bestellen , iets met vlees , gevogeltje ... charlie is ne echt vleeseter

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#142 Geplaatst 30 juni 2009 - 11:06

Je moet altijd per 6 bestellen, maar als je eens iets wil proberen dan zeg je het maar. Hier staat genoeg

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#143 Geplaatst 30 juni 2009 - 11:06

ja eens testen ... vooraleer ik bestel

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#144 Geplaatst 30 juni 2009 - 11:07

zo grappig als je die commentaren leest van natvoer , eentje zei ik heb ze allemaal uitgetest en ze zijn heel lekker :ha

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#145 Geplaatst 30 juni 2009 - 12:37

clyde zei:

zo grappig als je die commentaren leest van natvoer , eentje zei ik heb ze allemaal uitgetest en ze zijn heel lekker :ha

:ha :ha echte fijnproevers hier op KS

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#146 Geplaatst 30 juni 2009 - 18:01

AnnDB zei:

:ha :ha echte fijnproevers hier op KS

:ha :ha :ha :ha of voorproevers

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#147 Geplaatst 30 juni 2009 - 18:20

Sommige dingen zien er echt heel lekker uit. Dat zou je zo kunnen eten :LOL:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#148 Geplaatst 30 juni 2009 - 19:35

Hier lusten Gabriël en Zita geen Bozita :cry: , maar de poezen van Lut zijn er gek op ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#149 Geplaatst 10 juli 2009 - 17:04

de poezels hebben gistere snoezepoes gegete , wat een verschil van uitzicht ... je ziet echt de kip , tegen over die multifit wat ik had dat was gewoon paté
ze vonden het heel lekker

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#150 Geplaatst 10 juli 2009 - 18:58

klein vraagje ik heb het boek van kattenmanieren gekocht en daar maken ze reclame van zakjes natte voeding van royal canin weet iemand of die in belgie te koop zijn  hier eet mijn kater natte voeding van gourmet zakjes maar als ik die van rc zou vinden zou ik die ook wel proberen
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag