Spring naar inhoud

- - - - -

Het grote natvoer topic

• Log in om te reageren
177 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#16 Geplaatst 27 mei 2009 - 10:39

Ik ga Whiskas ook niet helemaal afbreken. Mijn vorige kat Chester at alleen maar Whiskas en hij was zo gezond als een visje.
Sinds Bix hier is komen wonen, merk ik pas dat het toch niet zo goed eten is. Bix krijgt er de spetters van.
Vandaar dat ik opzoek ben gegaan naar een alternatief en zo ben ik bij bozita uitgekomen.
Ik kijk nu juist naar het prijsverschil op zooplus.nl Whiskaszakjes kosten 0.36 €/100gr en Bozita 0.26€/100gr. Hoeveel de blikken Whiskas kosten weet ik niet, staat niet op zooplus.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#17 Geplaatst 27 mei 2009 - 10:50

Dus die Bozita is goedkoper dan Whiskas dan? Ik wil dat mss ook wel eens uitproberen... Alhoewel ik ook tevreden was over de Almo Nature...

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#18 Geplaatst 27 mei 2009 - 11:12

Hier eet kiki zakjes felix junior. Een half zakje per dag. Heb Hills in huis gehad omdat ze daar ook haar brokjes van kreeg maar ze at er totaal geen hap van.

Even een heel ander vraagje. Mag een merk zich zomaar premium noemen?? Was laatst bij de Aldi en daar zag ik natvoer en volgens mij ook brokjes waar op stond Premium! Vroeg me toen eigenlijk af of dat dan ook goed is?? De verpakking zag er in elk geval wel ok uit :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 27 mei 2009 - 11:17

Hier krijgt Gabriel 's avonds een zakje Hill's en Zita een half zakje Hill's voor kittens. Maar als mijn voorraad op is, ga ik toch ook eens Almo bestellen. Ik had een doosje meegekregen op de show van Zelzate en Gabriel was er verlekkerd op.
Verder staan er hier nog 2 doosjes Sheba (van die kleine ronde), die krijgt hij bij een speciale gelegenheid en natuurlijk tonijn en zalm...
En Whiskas lusten ze hier niet eens.

Bewerkt door Joloka, 27 mei 2009 - 11:27.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 27 mei 2009 - 11:20

Bij mij almo nature, maar het is idd. duur.
Aangezien ik +/- 20 gr 's morgens en 's avonds aan elk geef, durf ik wel eens afwisselen met andere merken.
Ik heb nu eens real nature geprobeerd (kent iemand dit). Volgens de potjes zou er qua samenstelling 66% vlees in zitten dus ik denk dat het niet slecht is.
Kost maar 1.79€ voor 400gr.
Het ziet er wel niet echt smakelijk uit, maar ze smullen er met volle teugen van.
Nu ja mijn katten smullen van alles met volle teugen behalve luxeproducten zoals; garnalen, zalm... :onzeker:
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 27 mei 2009 - 11:25

real nature? komt dat van de zoomart?
heb hier ook een blikje staan, dat ik eens gratis gekregen heb maar heb nog niet naar de samenstelling gekeken :oops:

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 27 mei 2009 - 11:26

Ja idd, komt van zoomart.
Je moet eens kijken :)
Ik heb daar eigenlijk geen verstand van, maar met de grote hoeveelheid vlees dacht ik dat het niet slecht kon zijn.
Het ziet er wel bruin en geleiachtig uit (wat ik in principe niet graag heb).
Het is volgens mij zo goedkoop, omdat het nog zo onbekend is...
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#23 Geplaatst 27 mei 2009 - 12:40

Zwartje heeft tot zijn 10 jaar op whiskas brokken en whiskas zakjes enzo gezeten hoor. Ging altijd goed. Pas op zijn 10 jaar begon zijn verteringsstelsel een beetje te gevoelig te worden en had hij seniorenvoeding nodig (van IAMS, daar deed hij het absoluut geweldig op!).

Dus dat whiskas e.d. totaal verboden is om te geven, dat vind ik er ook een beetje over hoor. Hangt ook een beetje af van je portemonee hé, sommige mensen hebben de mogelijkheid niet om elke dag RC brokjes te geven, vers vlees en lekkers van de beste merken.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 27 mei 2009 - 14:11

Hier krijgen ze momenteel Bandit rauw voer en almo nature. Maar omdat ik voor de Bandit altijd speciaal naar Keerbergen moet rijden, ga ik  overschakelen op Carnibest, onlangs is er in Geel een winkel gekomen die dit voer verkopen. Ik heb bij Zooplus nu ook de animonda blikvoer besteld i.p.v de almo nature.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#25 Geplaatst 27 mei 2009 - 14:21

De animonda heb ik hier al een gehad.
Ik heb de zwerfkat er blij mee gemaakt, die van mij moesten het helemaal niet hebben.

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 27 mei 2009 - 14:24

Ik zou wel oppassen met Whiskas, Sheba, Kittekat etc. Bekijk deze filmpjes maar eens:

Petfood part 1
http://nl.youtube.co...v=0AVm9CjiipM  

Petfood part 2
http://nl.youtube.co...v=VmAbsUF7mQY  

Petfood part 3
http://nl.youtube.co...v=sNnGOlqVcJw  

Petfood part 4
http://nl.youtube.co...h?v=Pi9Ez8P99Ho
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#27 Geplaatst 27 mei 2009 - 14:42

Hier krijgen Felix nat voer , en ben er tevreden over .

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#28 Geplaatst 27 mei 2009 - 14:49

Amani zei:

Hier krijgen Felix nat voer , en ben er tevreden over .

En zitten ze mooi in hun vacht??  :mrgreen:

Sorry kon het niet laten. De vacht van Bix en Gebbie ziet er prachtig uit sinds ik een jaar geleden gestopt ben met Felix te geven

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#29 Geplaatst 27 mei 2009 - 14:50

Lies zei:

En zitten ze mooi in hun vacht?? :mrgreen:

:ha

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#30 Geplaatst 27 mei 2009 - 15:10

:LOL: :LOL: :LOL: ik kan er tegen hoor , zolang het KS leden zijn  :ha :ha :ha   en wat hun haar betreft ze kunnen alleen maar kaler worden :thumb: :thumb: :thumb: