Spring naar inhoud

- - - - -

Het grote natvoer topic

• Log in om te reageren
177 reacties op dit onderwerp
Ragdollprincess
Ragdollprincess
  • 24 berichten
  • 2 katten

#166 Geplaatst 30 juli 2009 - 13:05

Vanmorgen voor de eerste keer Almo Nature met kip uitgeprobeerd. Zonder succes.
Mylo keek er nog niet naar en Santoz at even en bedacht zich dan ook maar.
Ik heb al vanalles geprobeerd (Whiskas, Hills, Iams, Felix) maar hier willen ze dus alleen de zakjes van de Colruyt (Sirikit) en Aldi kan er heel soms ook wel in.
Ben beetje ongerust dat dat eigenlijk niet zo goed voor hen is (wil ze liever iets van goede kwaliteit geven), maar ja... als ze voor alle "dure" dingen hun neus ophalen zit er niks anders op O:)

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#167 Geplaatst 30 juli 2009 - 13:09

Heb je Schesir of Porta 21 al geprobeerd? Er zijn zoveel betere natvoermerken.. Als ik van jou was, zou ik toch blijven proberen tot je iets gezonder gevonden hebt dat ze wel lusten..

Geplaatste afbeelding

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#168 Geplaatst 30 juli 2009 - 13:23

Ragdollprincess zei:

Vanmorgen voor de eerste keer Almo Nature met kip uitgeprobeerd. Zonder succes.
Mylo keek er nog niet naar en Santoz at even en bedacht zich dan ook maar.
Ik heb al vanalles geprobeerd (Whiskas, Hills, Iams, Felix) maar hier willen ze dus alleen de zakjes van de Colruyt (Sirikit) en Aldi kan er heel soms ook wel in.
Ben beetje ongerust dat dat eigenlijk niet zo goed voor hen is (wil ze liever iets van goede kwaliteit geven), maar ja... als ze voor alle "dure" dingen hun neus ophalen zit er niks anders op O:)
Heb je die Bozita van Zooplus al geprobeerd.Die vinden ze hier superlekker en die kan je in Leuven ook in die grote dierenwinkel op de Dietsesteenweg kopen (voorbij de Delhaize)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#169 Geplaatst 30 juli 2009 - 13:24

WhiteWitch zei:

Heb je die Bozita van Zooplus al geprobeerd.Die vinden ze hier superlekker en die kan je in Leuven ook in die grote dierenwinkel op de Dietsesteenweg kopen (voorbij de Delhaize)

Die van mij lusten die dan weer niet, maar ze zijn stapelgek op Almo en Porta 21.

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#170 Geplaatst 30 juli 2009 - 13:27

Kiki is ook echt een moeilijke. Ze eet alleen maar iets met gelei....
In het begin ook alleen maar Felix en de Aldi maar ik wist ook wel dat het niet gezond was maar was al blij dat ze iets van nat wilde eten.
Nu eet ze porta 21 en ze smult er echt van maar dan ook weer alleen die met gelei. :x

Ragdollprincess
Ragdollprincess
  • 24 berichten
  • 2 katten

#171 Geplaatst 03 augustus 2009 - 12:31

OK, vanavond dus nog eens gaan natvoer-shoppen voor Porta 21, Schesir en Bozita.
Ben benieuwd :)

tineke
tineke
  • 242 berichten

#172 Geplaatst 04 september 2009 - 14:24

Ester zei:

Ik zou wel oppassen met Whiskas, Sheba, Kittekat etc. Bekijk deze filmpjes maar eens:

Petfood part 1
http://nl.youtube.com/watch?v=0AVm9CjiipM

Petfood part 2
http://nl.youtube.com/watch?v=VmAbsUF7mQY

Petfood part 3
http://nl.youtube.com/watch?v=sNnGOlqVcJw

Petfood part 4
http://nl.youtube.co...Ez8P99Ho</span>
hier word je dus niet vrolijk van ,jammer dat je dus zo in de zeik genomen word .zou graag meer betalen voor goed voer maar dat gaat niet op dus .

tineke
tineke
  • 242 berichten

#173 Geplaatst 13 september 2009 - 09:01

ik heb hier laatst een stuk gelezen over natvoer ,er waren ook filmpjes bij geplaatst.daar kwam het natvoer niet echt goed naar voren er zou meer vegetarisch spul en water inzitten dan echt vlees ,bijna alle merken zijn onder de loep genomen .heb toch van iams wat natvoer gehaald voor de kitten,voor het lekkere zeg maar ,de man die me dat verkocht zei ook je moet wel zorgen dat ze brokken eten want natvoer kunnen ze niet op leven is meer voor het lekkere .erg jammer dat je beflikkerd word waar je bij staat

Roos* en Minousch
Roos* en Minousch
  • 4 katten

#174 Geplaatst 13 september 2009 - 09:11

Ze krijgen hier verschillende soorten natvoer.
Almo Nature,
Schesir,
Porta 21
Schmusy,
Gourmet gold(mousse)
Bozita
eigenlijk allen goed onbekende merken heb ik wel in de kast liggen.
Groetjes van Linda, Lisa, Chico, Vlinder en Kira
Geplaatste afbeelding

Guest_Paulientje_*
Guest_Paulientje_*

#175 Geplaatst 13 september 2009 - 09:11

Ragdollprincess zei:

OK, vanavond dus nog eens gaan natvoer-shoppen voor Porta 21, Schesir en Bozita.
Ben benieuwd :)

Dat Bozita natvoer heb ik laatst op de show in Antwerpen voor de eerste keer gezien en meegenomen. En mijn katten vinden het wel lekker en dat zijn kieskeurige katten hoor wat betreft het natvoer.

Gisteren zag ik het hier in de dierenwinkel ook staan en heb het meteen terug meegebracht.

Ik denk dat het wel goei natvoer is

Guest_Paulientje_*
Guest_Paulientje_*

#176 Geplaatst 13 september 2009 - 09:17

Ik geef hen voor de rest ook wel gourmet, en sheba.
Maar voor de Porta21 hebben ze zelfs overlaatst hun neus opgehaald
En "Miamor"die ik in de Zooplus haal, vinden ze wel ok.

Gek toch die katten hé, je probeert het duurste eten te kopen en dan halen ze soms hun neus er voor op.

Gelukkig heb ik nu een paar merken die ze wel lusten

Roos* en Minousch
Roos* en Minousch
  • 4 katten

#177 Geplaatst 13 september 2009 - 09:51

Ik heb een kast vol Bozita liggen, en dan vinden ze het ineens niet meer lekker....
Ik wacht dan weer een tijdje met geven, en na een maandje geef ik het weer en dan is het weer prima, en zo gaat dat hier met alle merken.
Rare beesten die katten.
Groetjes van Linda, Lisa, Chico, Vlinder en Kira
Geplaatste afbeelding

Guest_steph_*
Guest_steph_*

#178 Geplaatst 13 september 2009 - 11:30

hier eten ze de zakjes van hills en royal canin, eerst gaf ik enkel brokjes maar tommy is gek op natvoeding dus nu meng ik de 2