Spring naar inhoud

- - - - -

Het grote natvoer topic

• Log in om te reageren
177 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#91 Geplaatst 04 juni 2009 - 14:58

tash zei:

hier krijgen ze almo, miamor en soms al es wiskas
heb nu ook carny meegebracht, morgen es proberen
TROUWENS : IN DIERENPLEZIER OP DIESTSESTEENWEG IN KESSEL_LO KOST DE ALMO (140gr) goedkoper dan bij zooplus!!!!!!!!!!!!!!!!!! ook de carny staat er goedkoper!!!!!!!!!!!!!!

De RC brokken waren er ook goedkoper!

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#92 Geplaatst 04 juni 2009 - 15:08

Kessel-lo ligt dat dichtbij leuven?

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#93 Geplaatst 04 juni 2009 - 15:08

Lies zei:

Rendier heb ik uit principe nooit besteld. Ik zou nachtmerrie krijgen. Stel u voor dat de kerstman Rudolf komt terug vragen.

Schelvis hebben ze hier ook heel graag, het liefst eten ze zeekrabben en kiplever.

:ha :ha :ha

Mijn favoriete kerstliedje!
Ruuuuudolph the red nose raindeer
had a very shiny nose
and if you ever saw him
you would even say it glows

(bij mij is het kerstseizoen vanaf 2 december tot 31 januari :oops: )

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#94 Geplaatst 04 juni 2009 - 15:09

Lies zei:

Ja, is gemeente Leuven.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#95 Geplaatst 04 juni 2009 - 19:32

Lies zei:

yep!!!!

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#96 Geplaatst 04 juni 2009 - 20:36

Heb nu ook eens Bozita besteld om even uit te testen. Jammer dat er daar geen kittenvoeding van bestaat. Of zou Zita dat al mogen?

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#97 Geplaatst 05 juni 2009 - 13:20

Ik verander helemaal van gedachte.

Uit nieuwsgierigheid had ik porta21 besteld bij zooplus. Vanmiddag heb ik ook uit nieuwsgierigheid een blik open gedaan. De katten werden gek en ze hebben alle 3 lekker gesmuld. Het zag er ook heel mooi en zelfs lekker uit.
Als Bix zijn darmen er goed op reageren zullen ze er meer van gaan krijgen. Daar twijfel ik eigenlijk niet aan.

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#98 Geplaatst 05 juni 2009 - 23:14

Ik geef naast droogvoer van royal canin af en toe een half zakje natvoer van Hill's. Maar ga almo nature eens proberen. Van wat ik kan afleiden uit dit topic, is dit nog beter dan Hill's?
:off: : ik wou daarnet eens kijken op de verpakking van Hill's natvoer naar de ingredienten en zag dat het verdorie al overtijd is van 01 2009. En ik heb het nog maar afgelopen weekend gekocht in Tom & Co :evil: . In het vervolg dus beter opletten :oops: , maar vind het schandalig dat ze dat nog verkopen :censored: .

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#99 Geplaatst 06 juni 2009 - 09:48

mmmhhh daar zou ik toch effe mee terug gaan hoor. Naar mijn idee zouden ze het dan toch gewoon moeten omruilen. Je eet zelf toch ook geen eten van over de datum... ;)

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#100 Geplaatst 06 juni 2009 - 10:22

*mikkeke* zei:

mmmhhh daar zou ik toch effe mee terug gaan hoor. Naar mijn idee zouden ze het dan toch gewoon moeten omruilen. Je eet zelf toch ook geen eten van over de datum... ;)

da's waar, maar ondertussen zijn er al 3 van de 4 zakjes op :oops: . Had het echt niet gezien (tot gisteren dus). Maar zal dus wa laat zijn om ze nu nog om te ruilen. In het vervolg dus steeds op de houdbaarheidsdatum letten. Is wel schandalig da ze zaken die 4-5 maand over tijd zijn nog durven verkopen. Ik ga in het vervolg toch maar naar zoomart, alhoewel Tom & Co wel dichter is :oops: .

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#101 Geplaatst 06 juni 2009 - 13:30

Ik geef sinds kort ook frequenter natvoer maar dan wel: Porta 21 en Almo Nature Biopaté.

Guest_AnnDB_*
Guest_AnnDB_*

#102 Geplaatst 07 juni 2009 - 12:41

Ik heb vandaag voor het eerst almo nature uitgeprobeerd. En ik denk dat ik het hierbij ga houden in de toekomst. Ik vind het er nog veel natuurlijker uitzien dan het natvoer van Hill's. Wanneer ik trouwens op de verpakking bij Hill's keek, stond bij ingredienten precies ook maar 4% vlees of heb ik dat verkeerd voor?

Enfin, almo nature was echt een succes :) . Simba begon er als een gek van te eten :h . Precies of het sukkeltje de laatste twee weken geen eten meer gekregen had :s .

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#103 Geplaatst 07 juni 2009 - 12:43

Lies zei:

Ik verander helemaal van gedachte.

Uit nieuwsgierigheid had ik porta21 besteld bij zooplus. Vanmiddag heb ik ook uit nieuwsgierigheid een blik open gedaan. De katten werden gek en ze hebben alle 3 lekker gesmuld. Het zag er ook heel mooi en zelfs lekker uit.
Als Bix zijn darmen er goed op reageren zullen ze er meer van gaan krijgen. Daar twijfel ik eigenlijk niet aan.

Denk dat Porta 21 zelfs een Sensitive heeft in z'n natvoer...(heb dat al bevraagd want Mellon heeft ook gevoelige darmen maar bij hem lukt natvoer van Porta en Almo Nature wel goed..oef!)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#104 Geplaatst 07 juni 2009 - 17:12

Bix zijn darmpjes hebben de porta goedgekeurd. Na de voorraad Bozita wegwerken en dan meer porta geven.

de almo nature biopaté hebben ze met momenten echt niet graag, ik mag dan maanden geen biopaté geven en daarna lusten ze wel een blikje of 2. Meer niet.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#105 Geplaatst 07 juni 2009 - 17:38

Zeg Lies, bedankt hé. Nu heb ik je voorbeeld gevolgd en Bozita besteld :cry: . Als ze het niet lusten, steek ik het in een verrassingspakketje :LOL: :LOL: :LOL: .

Geplaatste afbeelding