Spring naar inhoud

- - - - -

BCF dekbewijs.

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 16 februari 2011 - 14:00

Wie is er ook bij deze vereniging en weet aan wie ik dit bewijs moet vragen?
Of kan ik bij de BCF terecht bij bvb het dekbewijs van de vereniging vd  dekkater??
Heb ik dit nodig bij al mij testen om de stambomen aan te vragen???

Graag raad.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 16 februari 2011 - 14:33

Ik zit wel niet bij de BCF, maar je kan het dekbewijspapier op deze pagina downloaden ;) :

BCF Documenten :
Geplaatste afbeelding

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#3 Geplaatst 16 februari 2011 - 14:44

dikwijls wordt ook het dekbewijs geleverd van de eigenaar van de kater en dus van zijn club maar dat maakt geen verschil uit.

bij de aanvraag van de stambomen de kopijen van alle testen van de ouders bijvoegen en dan worden ze normaal gezien vermeldt op de stamboom.

gr.

veerle

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 16 februari 2011 - 14:47

Hartelijk dank voor de hulp

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 16 februari 2011 - 19:55

Veerle zei:

dikwijls wordt ook het dekbewijs geleverd van de eigenaar van de kater en dus van zijn club maar dat maakt geen verschil uit.

bij de aanvraag van de stambomen de kopijen van alle testen van de ouders bijvoegen en dan worden ze normaal gezien vermeldt op de stamboom.

gr.

veerle

De meeste clubs van welke strekking dan ook (Fifé, onafhankelijke, CFA en Tica) vragen dat de eigenaar een dekbewijs invult van de club waar de stambomen worden aangevraagd.
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 16 februari 2011 - 20:01

Dus dan moet ik die bij de bcf afhalen en dan alles met de copies van de testen enzzzzzzz doorsturen naar de BCf.Gesnopen.
Thx

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 16 februari 2011 - 20:04

*je kan het afhalen van hun site, heb ik gezien

Veerle
Veerle
  • 3.309 berichten
  • 17 katten

#8 Geplaatst 17 februari 2011 - 04:56

Randa zei:

De meeste clubs van welke strekking dan ook (Fifé, onafhankelijke, CFA en Tica) vragen dat de eigenaar een dekbewijs invult van de club waar de stambomen worden aangevraagd.

nog NOOIT die vraag gekregen - spreek nu wel over de periode voordat ik mijn eigen katers had, hé en bij een onafhankelijke club (zoals BCF is - heb trouwens mijn eerste stambomen bij die club aangevraagd).

Belangrijk is dat er een dekbewijs is en dat wordt gegeven door de eigenaar van de kater.

gr.

veerle

henny
henny
  • 1.601 berichten

#9 Geplaatst 17 februari 2011 - 08:59

Toch zijn er verenigingen die een 'eigen' dekbewijs verlangen.
Als je fokt hoor je toch op de hoogte zijn over de stamboekregels van jouw vereniging :oops:
Iedere vereniging heeft statuten en huishoudelijk reglementen waaronder het stamboekreglement.

Henny

Choeke
Choeke
  • 7.104 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 17 februari 2011 - 11:32

Het is niet dat ik mij niet op de hoogte wil stellen hoor Henny,maar de keren dat ik al naar ginder gebeld heb.........

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.867 berichten

#11 Geplaatst 17 februari 2011 - 22:58

ik was tot dit jaar ook bij bcf en heb dit gewoon van hun site gehaald...