Spring naar inhoud

- - - - -

terug krols gedrag? kan dit?

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 16 februari 2011 - 18:21

Ons pruske is nu een weekje gehopen en ik heb de indruk dat ze terug heel actief is en terug loopt te knotteren.

ze heeft ook 2 dagen terug een plasje gedaan in de hondenmand want ze over 2 weken ook deed bij haar krolsheid.

de Da zei wel dat haar krolsheid over 2 weken heel hevig moet zijn geweest, dat zag ze tijdens de operatie.
Kan het zijn dat de hormonen nog niet zijn uitgewerkt van de eerste krolsheid over 2 weken en dat het nu nog uitwerkt ook al is ze vorige week gehopen????

Bewerkt door Minneke, 16 februari 2011 - 22:02.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:56

Ik dacht dat dit kon als er een stukje van de eierstokken was blijven zitten bij de sterilisatie, maar ben niet helemaal zeker ervan :-k
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 18 februari 2011 - 15:58

Als de eierstokken blijven zitten dan kan ze terug krols gedrag vertonen. Verder weet ik het ook niet juist :catnoknow
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 18 februari 2011 - 18:25

de eierstokjes zijn weggenomen.

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 18 februari 2011 - 20:47

Als er iets achterblijft van de eierstok, kan zelfs een klein stukje zijn, dan kan het terug komen. Ik heb dat eens gelezen in het boek van Fancien's katten, die had een poesje (ik meen dat zij ook Noortje heette) en die had dat voor.

Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#6 Geplaatst 19 februari 2011 - 07:46

Ik moet hier verder niets aan toevoegen ... een stukje eierstok is waarschijnlijk blijven zitten en veel moet het niet zijn hoor.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 15 maart 2011 - 20:10

Na anderhalve week heeft ons pruske gn ongeweste plasjes meer gedaan, ze gaat terug iedere keer op de kattenbak :d

wellicht had ze nog een beetje naweeen van haar krolsheid die misschien nog neit volledig was verdwenen terwijl ze is geholpen.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 16 maart 2011 - 11:27

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 16 maart 2011 - 11:29

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 16 maart 2011 - 12:18

:thumb: :thumb: :thumb:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#11 Geplaatst 16 maart 2011 - 23:03

Duurt altijd een periode dat er nog hormoontjes in het lichaam zitten. Gelukkig voelt ze haar nu beter. :thumb: