Spring naar inhoud

- - - - -

Onze poes Dommel heeft sinds kort suikerziekte

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemie_*
Guest_poezemie_*

#16 Geplaatst 14 maart 2011 - 22:45

Bellingsm zei:

Drinkt je kat voldoende?

Hij drinkt nog altijd goed,wel minder als voorheen,maar ik ga voor alle zekerheid eind van deze week bloed laten trekken om zen nierwaarde nog eens te laten schekken,en als die nog altijd goed is dan is alles ok he(alhoewel he)

meitepeit
meitepeit
  • 1.710 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 15 maart 2011 - 21:56

goed dat je naar een andere dierenarts bent gegaan, en de metacam ben je ook mee gestopt,( ik zag het toevallig op de kattensite in nederland staan) en nu maar hopen dat het beter gaat, je doet je zoveel moeite, meer kan je nu niet doen voor Dommel. heb je de dierenarts al eens gevraagd om astronauten voeding, misschien eet Dommel dat wel, en ook om aan te sterken, en kattenmelk, het is maar een idee, groetjes

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#18 Geplaatst 15 maart 2011 - 22:01

suikerziekte is perfect onder controle te houden mits steeds op hetzelfde tijdstip het spuitje te geven en de voeding goed af te wegen.
Mijn zus heeft een poes die ze al 5 jaar elke morgen om half zeven en elke avond om halfzeven spuit. Die poes doet het perfect. Is heel lief. Reageert al lang niet meer op het prikje zelf. Verder heeft die poes een heel normaal leventje. Uiteraard is het een binnenkat. Anders kan je nooit controleren wat ze juist eet en drinkt. :thumb:
Geplaatste afbeelding