Spring naar inhoud

- - - - -

verslaafd aan plastiek en papier

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 17 februari 2011 - 00:43

had een vraagje ,wie van jullie ragdolls is ook zo dol op plastiek  en papier? Dori en demi proberen alles van plastiek kapot te knabbelen ,zo halen ze langspeelplaten uit de kast ,ze gaan met de boeken lopen , :x ,ik heb er al van die spray opgespoten die ze zogezegd weg van lokt ,maar dat helpt niet meer ,ik betrap ze wel veel op heterdaad en maak me dan heel kwaad ,dat begrijpen ze wel ,zo kwam demi op een avond met de libelle in haar muil aangelopen :LOL: niet normaal had ze ook uit de boekenkast gepikt ,help wat kan ik nog doen om het hun af te leren ? :help:
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 17 februari 2011 - 07:43

Yumi likt telkens aan plastic! Echt raar, die heeft een echte plastic fetisj! Papier, karton, plastic, ... de meisjes zijn er hier dol op en inderdaad de Ragdolls. Geen idee hoe we het hun kunnen afleren, ik laat ze hun gang gaan. Ze doen er niet echt kwaad mee vind ik, enkel 's nachts als er een plastic zak in de kamer staat en Yumi staat daar aan te likken, maakt het dan een irritant lawaai, maar anders..
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 17 februari 2011 - 08:26

Babet heeft een plastiek fobie ,alles van plastiek staat ze aan te likken en ik weet ook niet hoe het af te leren . Soms zeg ik wel dat mag niet maar dat helpt niet als ze nog maar iets ziet dan likt ze weer .Nu probeer ik zo veel alles direkt weg te bergen,maar altijd lukt dat niet .
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 18 februari 2011 - 00:39

blijkbaar zijn er nog raggy's die verzot zijn op plastiek :LOL: ,vanavond zat dori op haar gemakje het plastieken hoesje van een langspeelplaat kapot te knabbelen ,ik vraag me dan ook af of dit niet giftig is ,ik geef ze soms een plastieken rietje zijn ze gek op en knabbelen er lekker op los , :x
Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 18 februari 2011 - 09:38

Dan zou ik ze zeker geregeld rietjes blijven geven.. Dan laten ze de rest hopelijk heel ;)

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 18 februari 2011 - 10:33

Misschien een idee, kartonnen speeltjes maken, dan laten ze de rest met rust! ;)

Ik zet hier enkele patroontjes bij!

Bijgevoegde bestanden

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Liselotte
Liselotte
  • 2.256 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 18 februari 2011 - 11:40

Zwijg me ervan, onze Prillan zit àltijd aan papier en plastiek te bijten!
Maar met je Ragdolls heb je nog geluk; die van ons destijds deden niets liever dan de USB-kabels doorbijten :ha .
:hug: van Liselotte en Emmeline en :catkiss van Prillan, Esta en Noa
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 18 februari 2011 - 13:52

Liselotte zei:

Zwijg me ervan, onze Prillan zit àltijd aan papier en plastiek te bijten!
Maar met je Ragdolls heb je nog geluk; die van ons destijds deden niets liever dan de USB-kabels doorbijten :ha .

Onze Fear doet niets liever dan de darm van de stofzuiger kapot bijten. Ik moet altijd die slang ontkoppelen en wegsteken :ha
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 19 februari 2011 - 01:11

ik heb mijn stofzuiger ook weg moeten zetten omdat ze eraan knabbelen :twisted: ik heb een urinestoma ik heb geen blaas meer en moet s'nachts een nachtzak aan mijn stomazakje koppelen en dat staat naast mijn bed ,ze hebben éne keer het zakje open gebeten ,alles was eruit gevloeid ,wat een ellende alles nat , :help: maar alles opgepoetst :cle ,en ververst nadien  is het niet meer gebeurd ,het zijn zo een schatten waar je niet kwaad op kan worden want dan kijken ze jou zo zielig aan :cry: :miauw:
Geplaatste afbeelding