Spring naar inhoud

- - - - -

18 febr foto's toegevoegd pg 1..Minoes

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 17 februari 2011 - 01:53

Ik ben Minoes en word in mei twee jaar oud..

Ik zit niet lekker in mijn vel en doet overmatig mij zelf wassen zo erg dat ik er helemaal kaal er van word..

Ook is mijn vacht helemaal niet mooi en erg dof, en mijn buikje ook nog eens helemaal dik..

Uiteraard ben ik bij de da geweest al twee maal maar na de eerste keer een hormoon spuit te hebben gehad , die eigelijk 6 maanden moest werken en dat maar drie maanden deed, wilde mijn vrouwtje niet dat ik die nog een keer kreeg omdat ze niet van die rotzooi hield..

Ook mijn bloed was goed dus ze wisten het hier even niet meer..

Gelukkig kwam mijn vrouwtje op het idee om eens in de alternatieve geneeskunde te gaan duiken en zo kwam ze bij de bachbloessem..

Na alles te hebben verteld over mij is er een bachbloessem uitgekomen van verschillende remedie's die ik nu dus sinds maandag vier maal per dag in moet nemen..

Best wel lastig hoor want ik krijg het s'morgens om 9 uur dan s'middags om 1 uur dan weer om om 17 uur en dan sávonds om 23 uur, dus ze moeten toch elke keer thuis zijn voor mij maar ze doen het graag..

Nu is het zo, ik ben dus maandag er mee begonnen , en nu net, pakte mijn vrouwtje mij op en zei tegen het baasje moet je kijken haar vacht is al mooier, het doffe is er af..

Dus wie weet gaat dit mij helpen, ik hoop het zo, dat ik weer vrolijk word en weer mooi want laten we wel zijn, ik ben toch ook een dame en wil ook mooi zijn en niet al op zo jonge leeftijd al helemaal kaal en dik en dat me haar niet goed zit, heb hier toch wel een knappe kater lopen die eigelijk nooit naar me om kijk..

En ineens vanavond ging hij me helemaal likken, ik ben dat niet gewend hoor dus ik beet hem maar zo zachtjes terug , maar mijn vrouwtje snapt eigelijk niet waarom ik dan bijt, en ja ik kan het haar ook niet vertelen, zo jammer..
Word vervolgd..

Bewerkt door brithany, 18 februari 2011 - 00:21.

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 17 februari 2011 - 09:10

:geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: Hopelijk voor Minoes helpt de bachbloessem remedie Janet ,en wordt ze terug een mooie meid .Heel veel succes gewenst en Minoes snel weer beter worden.

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 17 februari 2011 - 09:19

:geluk: :geluk: :geluk: Minoes, hopelijk helpt het :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 17 februari 2011 - 09:31

:geluk: :geluk:
welke bach geef je?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 17 februari 2011 - 10:24

Dat klinkt toch toch al vrij goed :LOL: , waarom zien we geen foto van Minoes voor en na? :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:02

:geluk: :geluk: :geluk: :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 18 februari 2011 - 00:20

Ik mog vandaag op de foto, omdat Anja dat graag wilde zien, dus bij deze..

De rechterkant..
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

De linkerkant..

Geplaatste afbeelding

De achterkant..

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 18 februari 2011 - 19:31

Och dat voorpootje! Wat een leuke kleuren heeft Minoes. Veel succes met de bachbloesems :)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 19 februari 2011 - 00:39

Ze ziet er goed uit! :LOL: :thumb: :loveshower:

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#10 Geplaatst 20 februari 2011 - 19:31

Wij gaan hier ook hard duimen dat het helpt. Zodat Minoeske haar veel beter in haar vel gaat voelen. :thumb: :rub:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 20 februari 2011 - 19:33

duimer de duim!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding