Spring naar inhoud

- - - - -

Evacuatie van de kat ...

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 17 februari 2011 - 13:09

Daarjuist zijn mijn ouders de kat komen evacueren.

Ze zijn vandaag begonnen met het vervangen van het buitenschrijnwerk.  Dacht dat ze verdieping per verdieping gingen werken en dat ik het onder controle zou kunnen hebben.  Maar niets was minder waar. Gewoon ... Alles .... Tegelijk. :louche:

Ik wist/weet al niet waar kruipen, dus ik kan mij voorstellen dat het voor Geisha nog erger is.  Ze had zich eerst weggestopt in het meterkot, maar met dat ik nog geen binnendeuren heb en ze begonnen hier ook het raam uit te breken, heb ik haar daar uitgehaald en in de badkamer gezet.
Daar de gensters in het rond vlogen in de living en ik een panische angst heb van alles wat met vuur/electriciteit te maken heeft heb ik mij met haar opgesloten in de badkamer en hebben we elkaar een beetje gekalmeerd... :onzeker:

Ondertussen hadden mijn ouders laten weten dat ze de kat gingen komen ophalen (nadat ik eerst in paniek heb gebeld natuurlijk O:) ).  Ze zit nu dus bij mijn ouders en ik hoop dat ze een beetje overeen kan komen met Zara.
Ik denk niet dat ze echt veel moeilijkheden zal hebben om zich aan te passen, gezien de snelheid waarmee ze zich hier thuis voelde, maar ik voel mij op dit moment wel een beetje schuldig tegenover haar. :(

Vanavond komt ze terug naar huis (morgen moeten ze enkel afwerken, dus geen grote afbraakwerken meer), dus we zullen zien. :onzeker:

Bewerkt door zzzaramia, 17 februari 2011 - 13:09.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:37

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:40

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#4 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:41

en jou hebben ze niet ge-evacueerd ??? :x
Geplaatste afbeelding

karolien1985
karolien1985
  • 1.576 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:41

:geluk:
Geplaatste afbeelding

zzzaramia
zzzaramia
  • 1.003 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:37

YvVanRoyen zei:

en jou hebben ze niet ge-evacueerd ??? :x

Neen ... :p
Mijn vader (!!!) adoreert mijn kat en heeft alles over voor het beestje.  Het was ook zijn idee om de kat te komen halen. Ik daarentegen, moet mijn plan maar trekken. O:)

Maar goed, werken gedaan voor vandaag.  Geisha terug thuis en aan het de-stressen.  Ze ligt nu te slapen in haar mandje op de muur.

Ze heeft het goed gedaan bij mijn ouders.  Wel een 'ongelukje' gehad in de bak onderweg naar mijn ouders, omdat ze een omweg langs Willebroek hebben gemaakt (ouders wonen bij Leuven) en het beestje nog niet op haar bak was geweest sinds gisterenavond. :oops:
Blijkbaar was ze ook toch vrij vijandig tegenover Zara. Direct blazen enzo. Terwijl Zara eigenlijk gewoon zat te kijken (en het haar huis is :o ). Maar ja, Zara is vriendin van alle katten. Geisha is vriendin van alle mensen.

En nu is het tijd voor mij om te gaan de-stressen en kan Geisha nog een beetje relaxen.  Tijd voor de laatste cello les voor 't examen!!!

Bewerkt door zzzaramia, 17 februari 2011 - 19:37.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#7 Geplaatst 17 februari 2011 - 21:38

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 17 februari 2011 - 21:43

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 21 februari 2011 - 10:23

:flower: :flower: :hug: :hug: