Spring naar inhoud

- - - - -

Skype via gsm

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:20

haemoglobine zei:

Base is enorm verbeterd bij vroeger, wij willen geen andere meer!
De ontvangst is veel beter, mms is ook mogelijk, maar ik denk enkel met het internet abonnement!

Pascal heeft een abonnement van 25€ waarvoor hij 3 uur / dag gratis naar andere Base abonnees belt, ik heb een pospaid 0, betaal dus wat ik verbruik, en de factuur komt hier maandelijks toe van iets rond de 25 à 26€ ;)

Terwijl ik bij Proximus, Telenet en Mobistar rond de 180€ factuur per maand lag voor hetzelfde gebruik...

Hangt af van je belgedrag en bij wie de personen zijn die je het meeste opbelt, wel de moeite eens te laten uitrekenen met je huidige factuur in een Base Center! ;)
Ik heb gisteren net telefoon gehad van proximus met de vraag of dat ik nog eens een jaar bijtekende en dan kreeg ik 2 maand gratis, dus te laat, zal voor volgend jaar zijn. ;)
Mijn rekening is nu rond de 45 euro maar ik bel niet veel, dus eigelijk is het wel veel. 180 euro is er zwaar over!

Bewerkt door Solotje, 17 februari 2011 - 19:21.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:24

Ik heb ook base. Vroeger toen Base er pas was (Orange toen nog ;) ) waren er wel veel problemen, maar de laatste jaren ben ik er wel tevreden over en inderdaad het goedkoopst.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:29

ik ben en blijf Mobistar ;)

Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#19 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:59

Wat is eigenlijk de beste provider wanneer je vooral sms'st? :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:22

Solotje zei:

Ik heb gisteren net telefoon gehad van proximus met de vraag of dat ik nog eens een jaar bijtekende en dan kreeg ik 2 maand gratis, dus te laat, zal voor volgend jaar zijn. ;)
Mijn rekening is nu rond de 45 euro maar ik bel niet veel, dus eigelijk is het wel veel. 180 euro is er zwaar over!

Is idd duur als je niet veel belt :8

Ik weet niet of je een verlenging niet vroeger kan opzeggen hoor, een nieuw contract is meestal bindend, maar voor een verlenging ben ik het niet zo zeker!

Als je het verschil op een jaar uitrekent betekent dit soms al gauw een groot bedrag!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#21 Geplaatst 17 februari 2011 - 20:33

Cilia zei:

Base is altijd het goedkoopste...
Er zijn abonnementen van proximus waar je bijvoorbeeld 250 minuten krijg of 250 smsen en bij base is dat dan 250 EN 250...

O en Anja, het internet abo bij base is ook heel goedkoop want dat heb ik ook gecheckt... :LOL:

Ik ben zo een freak die elk halfjaar de prijzen vergelijkt en naar de winkel gaat voor een ander tariefplan. Ik bel best veel en ik betaal 30 euro (mijn enigste telefoon)

Misschien dat zo van tmf mobile abo's goedkoper zijn als je enkel smst maar die ken ik niet, ik ben een beller :d Das meer gericht op "de jeugd" :ha

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 17 februari 2011 - 21:40

Ik zit al jaren bij Proximus, nooit iets anders gehad. Vorige maand bedroeg mijn factuur 2,57 EUR voor 40 min te bellen en 16 smsjes te sturen :LOL:
Ik zit nooit boven de 5 EUR per maand :x
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 17 februari 2011 - 21:45

haemoglobine zei:

Is idd duur als je niet veel belt :8

Ik weet niet of je een verlenging niet vroeger kan opzeggen hoor, een nieuw contract is meestal bindend, maar voor een verlenging ben ik het niet zo zeker!

Als je het verschil op een jaar uitrekent betekent dit soms al gauw een groot bedrag!
Dat weet ik eigelijk ook niet, ik ging er vanuit dat je dan weer vast hing.

sneeuwwitje zei:

Base is altijd het goedkoopste...
Er zijn abonnementen van proximus waar je bijvoorbeeld 250 minuten krijg of 250 smsen en bij base is dat dan 250 EN 250...

O en Anja, het internet abo bij base is ook heel goedkoop want dat heb ik ook gecheckt... :LOL:

Ik ben zo een freak die elk halfjaar de prijzen vergelijkt en naar de winkel gaat voor een ander tariefplan. Ik bel best veel en ik betaal 30 euro (mijn enigste telefoon)

Misschien dat zo van tmf mobile abo's goedkoper zijn als je enkel smst maar die ken ik niet, ik ben een beller :d Das meer gericht op "de jeugd" :ha

Ik hou het in mijn gedachten Stef, bedankt! ;)

Maranweke zei:

Ik zit al jaren bij Proximus, nooit iets anders gehad. Vorige maand bedroeg mijn factuur 2,57 EUR voor 40 min te bellen en 16 smsjes te sturen :LOL:
Dat is de eerste keer dat ik hoor dat proximus goedkoop is. :lachen:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 17 februari 2011 - 21:48

Proximus rulezzz :ha
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 17 februari 2011 - 23:06

Solotje zei:

Dat is de eerste keer dat ik hoor dat proximus goedkoop is. :lachen:

Ik ook! :x

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

VeganCatgirl
VeganCatgirl
  • 614 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 18 februari 2011 - 11:35

Solotje zei:

Zo'n applicatie om te zien hoeveel je verbruikt. ;)

ow :oops: Hello Proximus heet dat bij mij

VeganCatgirl
VeganCatgirl
  • 614 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 18 februari 2011 - 11:36

Joloka zei:

ik ben en blijf Mobistar ;)

nooit meer! bah want een onbeleefde boeren en boerinnen in die shops!

VeganCatgirl
VeganCatgirl
  • 614 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 18 februari 2011 - 11:37

Cilia zei:

ik heb MTV generation bij proximus daarbij krijg je 10.000 sms'en :d :d is wel veeeeel te veeeeel maar soit :d

Lotje <3
Lotje <3
  • 1.017 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 18 februari 2011 - 11:58

Cilia zei:

Base!
Bij proximus en Mobistar heb je een pakket (herlaadkaart) waar je elke maand moet herladen om je gratis smsjes te behouden. Deze smsen zijn vaak aleen 's avonds geldig.  Base heeft ook een pakket waar je een maand onbeperkt kan mee smsen (hele dag door) maar je bent niet verplicht om elke maand te herladen en wanneer je na 3 maand bijvoorbeeld weer herlaad krijg je weer een maand onbeperkt smsen.

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 18 februari 2011 - 19:57

Maranweke zei:

Jeetje, ik wou dat ik dat kon voor 5 euro per maand. Ik heb een abo van een tientje maar ik bel over de bundel :(
Geplaatste afbeelding