Spring naar inhoud

- - - - -

naam van een stamboom kat

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
JamieLila
JamieLila
  • 2 berichten

#1 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:14

Hallo,

Binnenkort verwachten we een kat met een stamboom, voordien hadden we katten zonder stamboom, en ik geloof dat deze met een bepaalde letter moet beginnen. Welke letter is dat dit jaar?

groetjes

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#2 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:39

JamieLila zei:

Hallo,

Binnenkort verwachten we een kat met een stamboom, voordien hadden we katten zonder stamboom, en ik geloof dat deze met een bepaalde letter moet beginnen. Welke letter is dat dit jaar?

groetjes

als een kitten geboren wordt krijgt het een naam in de cattery. de roepnaam kan je overigens zelf kiezen. daar bestaan geen regels voor. je hoeft niet de officiële naam te gebruiken. onze poezen zijn allemaal "herdoopt" met een elfennaam. :engel:
Geplaatste afbeelding

Eragon
Eragon
  • 3.807 berichten
  • 6 katten

#3 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:41

Die letter hangt niet vast aan een jaar hoor maar is eerder de keuze van de fokker. Sommige fokkers kiezen een letter, anderen de personages van een film of de liedjes van een album. Vraag eens na aan de fokker of je de naam nog kan veranderen op de stamboom. Als dat niet en je zou liever een andere naam gebruiken, kan je altijd een afwijkende roepnaam gebruiken (gebeurt veel)

JamieLila
JamieLila
  • 2 berichten

#4 Geplaatst 18 februari 2011 - 12:40

Ow oké bedankt, ja het is een eerste keer dat we een ras kat gaan houden. En omdat ik in het verleden een rashond heb gehad dacht ik dat om het zelfde principe ging. Niet dus

Eragon
Eragon
  • 3.807 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 18 februari 2011 - 13:47

Neen echt niet. Dat maakt namen zoeken juist iets moeilijker