Spring naar inhoud

- - - - -

blad uit poep

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:26

Mijn kat heeft sinds vandaag precies kleine stukjes blad uit haar poep steken, ik heb er een paar uitgehaald maar ze blijven komen.
Weet iemand wat het is ?
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#2 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:35

??? :trance: ik zou zeggen over naar dierenarts ! en liefst niet te lang mee wachten. wat heeft dat diertje opgegeten ? loopt de kat vrij buiten ?
Geplaatste afbeelding

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:53

nee ze zit binnen
Geplaatste afbeeldingWie niet van katten houd, was in zijn vorig leven vast een muis :knuppel: :catwalk

trio
trio
  • 3.980 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:55

Binnen van de planten gegeten .

sneeuwwitje
sneeuwwitje
  • 4.907 berichten

#5 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:56

aaaaaaaaaaa naar de dierenarttssss :trance: :trance: :trance:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:57

Ik heb Mauro ooit eens "betrapt" in het toilet...was rustig toiletpapier aan het eten ?? :catscratchhead
Waarschijnlijk niet echt smakelijk, maar zo zag het er wel uit :goofy: ?

Hopelijk gaat om iets heel onschuldig, maar zou toch ook even DA raadplegen ;)
Geplaatste afbeelding

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:57

waarom zo gauw naar de dierenarts ? is het zo erg ? want ze ziet er echt niet ziek ofzo uit ze is heel levendig !

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:59

Mauro zei:

Ik heb Mauro ooit eens "betrapt" in het toilet...was rustig toiletpapier aan het eten ?? :catscratchhead
Waarschijnlijk niet echt smakelijk, maar zo zag het er wel uit :goofy: ?

Hopelijk gaat om iets heel onschuldig, maar zou toch ook even DA raadplegen ;)

En wat had Mauro toen ?? ben je toen ook naar de dierenarts geweest ???

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 17 februari 2011 - 18:59

Sommige planten kunnen giftig zijn. Maar heb het nog nooit voorgehad. bel eens even naar je dierenarts en kijk eens wat ze daar zeggen. bekijk eens welke plant het zou kunnen zijn.

Geplaatste afbeelding

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:00

ik heb juist gekeken maar ik zie eigenlijk niet echt een plant waar aan gekabbelt is. en ik weet ook niet echt zeker of het wel een plant is het lijkt alleen maar zo ?

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:02

ik weet niet of je een heel blad aan een plan kan missen :ha zijn er planten met volledige bladere ?

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:03

Laurine zei:

En wat had Mauro toen ?? ben je toen ook naar de dierenarts geweest ???

Heb het hem zien opeten, maar nooit "de gevolgen van" gezien...en hij heeft er nadien ook blijkbaar geen last van gehad.

Maar misschien gaat het toch om een grotere hoeveelheid van "iets" dat jouw poezeke heeft opgegeten...

En heeft ze er zelf last van ??
Geplaatste afbeelding

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:04

nee ook niet eigenlijk, maar komt het er niet uit als ze haar behoeften doet want het steekt er echt uit je kan het zo pakken.

Laurine
Laurine
  • 754 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:05

Mauro zei:

Heb het hem zien opeten, maar nooit "de gevolgen van" gezien...en hij heeft er nadien ook blijkbaar geen last van gehad.

Maar misschien gaat het toch om een grotere hoeveelheid van "iets" dat jouw poezeke heeft opgegeten...

En heeft ze er zelf last van ??

nee ze heeft er helemaal geen last van, ze is juist heel levendig, ik merk niks aan haar, ze eet goed.

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#15 Geplaatst 17 februari 2011 - 19:09

Laurine zei:

waarom zo gauw naar de dierenarts ? is het zo erg ? want ze ziet er echt niet ziek ofzo uit ze is heel levendig !

is het zo erg ? dat is nu net wat jij en wij niet kunnen bepalen. is het echt een blad ? of is het iets heel anders ? is het hard ? kan het de dikkedarm of iets anders beschadigen ? waarom komt het er niet ineens uit ?

waarom zo gauw naar de dierenarts ? liever één keertje te vaak dan één keertje te weinig ... :rub:
Geplaatste afbeelding